קתאי פסיפיק בחסות רשות שדה התעופה של הונג קונג, יצאה בקמפיין ברחבי העולם לחלוקה של 500,000 כרטיסי טיסה חינם להונג קונג, במטרה לקבל את פני התיירים בחזרה להונג קונג אחרי הקורונה, ולהגברת המודעות לתרבות ולמורשת העשירה של ביתה של קתאי פסיפיק.

כזכור, הכריזה קתאי ב-1 למאי כי תחלק 400 כרטיסי טיסה הלוך ושוב מישראל להונג קונג, החל מה-10 למאי בשעה 10 בבוקר, במסגרת קמפיין "הלו הונג קונג" בתמיכת מועצת התיירות של הונג קונג (HKTB), וקמפיין "עולם של מנצחים" של רשות שדה התעופה של הונג קונג. 

הבוקר הושק הקמפיין בישראל, בשעה 10:00 ותוך שעתיים הוזמנו כל 400 הכרטיסים הלוך ושוב מישראל שהוקצו לישראל. המשתתפים המצליחים יקבלו כרטיס אקונומי הלוך ושוב בטיסות מנתב"ג, לא כולל מיסים והיטלים בין התאריכים ה-10 במאי 2023 ל-10 בפברואר 2024. המטיילים יוכלו ליהנות מחגיגה בסצנת האוכל המפורסמת בעולם, בעודם מפנקים את כל החושים שלהם בביקור באטרקציות מרכזיות כמו בודהה טיאן טאן או טיול בסירה סביב נמל ויקטוריה.

קוסימה ווטקינס, מנהלת קתאי פסיפיק בישראל אמרה: "אנו שמחים מאוד על ההיענות הנלהבת של חברי קתאי שלנו, שנרשמו לקמפיין הכרטיסים "עולם המנצחים" בישראל. האתר שלנו פעל היטב במהלך תקופת ההרשמה לקמפיין. אנו מעריכים את ההבנה של כמה מהחברים שנאלצו לעמוד להמתין לתורם הבוקר כדי להיכנס לאתר הקמפיין. בתור הספק הביתי של הונג קונג, אנו נרגשים לתמוך בקמפיין הכרטיסים "עולם המנצחים" כדי לקבל בברכה מבקרים מרחבי העולם לגלות את יופיה של עיר הולדתנו האהובה".