חברת הקרוזים נורוויג'ן קרוז ליין הודיעה על הרחבת הפריסה באירופה של מסלולי ההפלגות לקיץ הקרוב והמשך שנת 2023. במסגרת ההרחבה תציע החברה 132 מסלולים ייחודיים עם 46 הפלגות הלוך ושוב ו-86 הפלגות עם אפשרות לרדת לחוף. ההפלגות ייצאו מ-15 נמלי בית, כולל יעדים יחודיים כמו בילבאו (ספרד), טרומסו (נורבגיה), מרסי (צרפת) ורונה (איטליה), ויפליגו ל-150 נמלי עגינה ברחבי צפון אירופה, הים התיכון ואיי יוון.

ניצחון הלואו קוסט בנתב"ג: אלו הנתונים שאל על תרצה לשכוח
אחת ולתמיד: כל תמנעו צפצופים באוזניים במטוס, וזה פשוט משחשבתם | צפו

מחירי השייט לאירופה מתחילים ב-534 דולר לאדם לתא פנימי וכוללים לינה, ארוחות בחדרי האוכל העיקריים, מסעדות, חטיפים ומזנון פתוח, בידור בסגנון ברודווי וווסט אנד, פעילויות רבות על הסיפון וכן מיסים ועמלות. אורחים המעוניינים להפוך את חופשת השייט שלהם לאינדיבידואלית יותר יכולים לבחור בשדרוג Free at Sea הפופולרי ותמורת 149 דולר לשבוע ולקבל חמש חבילות נוספות, כולל: בר פתוח, אוכל מיוחד ואינטרנט אלחוטי, בשווי של עד 3,400 דולר.

נורוויג'ן קרוז ליין (צילום: באדיבות נורוויג'ן קרוז ליין)
נורוויג'ן קרוז ליין (צילום: באדיבות נורוויג'ן קרוז ליין)

נקודות השיא של העונה באירופה כוללות בין היתר:

  • שייט בן 10 ימים לצפון אירופה מרייקיאוויק איסלנד ללונדון (סאות'המפטון). השייט מציע גם נופים של גייזרים פראיים, פיורדים ציוריים לאורך קווי החוף של איסלנד ונורבגיה, כמו גם את האווירה התוססת של אמסטרדם.
  • הפלגה בת 9 ימים הלוך ושוב לים התיכון לאיטליה, צרפת וספרד מברצלונה תיקח אתכם ליעדים ים תיכוניים פופולריים כגון קאן, רומא ואיביזה. שהות לילה ממושכת בפירנצה / פיזה (ליבורנו) שמאפשרת לחקור אתרים היסטוריים רבים בנוף השופע של טוסקנה.
  • שייט בן 10 ימים של לאיי יוון ואיטליה, במסגרתו האורחים ייהנו משלוש מדינות שטופות שמש  בטיול אחד  בלבד - יוון, איטליה ומלטה - ויגלו הכל, החל מחורבות עתיקות והיסטוריה מרהיבה ועד לה דולצ'ה ויטה. 

נורוויג'ן קרוז ליין לרייקיאוויק, איסלנד (צילום: באדיבות נורוויג'ן קרוז ליין)
נורוויג'ן קרוז ליין לרייקיאוויק, איסלנד (צילום: באדיבות נורוויג'ן קרוז ליין)

קווין בובולץ, סגן נשיא נורוויג'ן, אמר: "אירופה היא יעד ששבה את ליבם ודמיונם של המטיילים במשך דורות. בעונה זו, אנו נרגשים להציע הזדמנויות נוספות לחקור את היבשת המרתקת הזו. בעקבות ההקלות בהגבלות הנסיעה והפתיחה מחדש של אזור אסיה-פסיפיק, ראינו את הביקוש להפלגות שלנו באירופה חוזר בעיצומו. עם אורחים מ-142 מדינות שכבר הוזמנו, ברור שאנשים להוטים לצאת ולראות עולם".