חברת Norwegian Cruise Line באלסקה מציעות מסלולים מרתקים עבור אוהבי טבע המחפשים אחר יעד חדש. בין אם תבחרו לטייל בדרך הפחות מוכרת כדי לחוות הרפתקה מרגשת או להתרווח ברוגע ולצפות ביופי הטבעי והפראי מסיפון הבריכה, חופשת שייט לאלסקה עם נורוויג'ן מציעה את כל מה שהלב רוצה ועוד הרבה יותר.

אלסקה היא אחד מיעדי השייט הציוריים והמרגשים ביותר. נחשבת למקום בו השפעת האדם על הסביבה היא מועטת ביותר, בשל האוכלוסייה הדלילה. לפיכך, ערכי טבע ונוף רבים הם מוגנים ומקרוז לאורך אלסקה מאפשרת להנות ממראות פראיים של הטבע.

דמיינו את ההתרגשות שבצפייה בלווייתן גדול-סנפיר ענק ממדים כשהוא גולש מתחת לאונייה שלכם. קבלו טעימה מחיי היום-יום באלסקה במהלך ביקור בכפר של ילידים או באחת הקהילות המקומיות של אמנים ודייגים. בהמשך, עלו לקרון רכבת וינטג' לנסיעה לפסגת ווייט פאס בסקאגווי, תוך האזנה לסיפורים על תקופת הבהלה לזהב, במסע הלוך ושוב בן 40 מייל. צוות Norwegian Cruise Line מתכנן במיוחד עבורכם מגוון של סיורי חוף מלהיבים לחוות במהלך שייט לאלסקה. 

אתם מודאגים ממזג האוויר במהלך שייט לאלסקה? נורוויג'ן מציעה הפלגות לאלסקה רק בין מאי לספטמבר וכך אנחנו מוודאים שתיהנו ממזג האוויר הטוב ביותר האפשרי. בכל אופן, סביר להניח שתרצו להשאיר את בגדי הקיץ שלכם בבית.

נורוויג'ן קרוז ליין (צילום: באדיבות NCL)
נורוויג'ן קרוז ליין (צילום: באדיבות NCL)

אלסקה: קרחון דוז וסקגוויי, מהונולולו, אואהו –בתאריכים: 4.6 

הזדמנות נדירה להפליג למיטב היעדים של הוואי ואלסקה בחופשה מדהימה שאסור לכם לפספס. בקוואי, תצאו לטיול רגלי באזור הכפרי המרהיב של האי ותבקרו במפלים מרשימים, תיהנו משייט קיאקים במים השקטים או תטעמו ארוחת lūʻau מסורתית.

מאייסי סטרייט פוינט (Icy Strait Point) המרהיב באלסקה, תצאו לסיור צפייה בלווייתנים וחיות בר, שבמהלכו תוכלו לראות עיטמים לבני ראש, דובים חומים, לווייתנים גדולי סנפיר, לוויתני אורקה, לוטרות ים ועוד. מחוץ לקטצ'יקן, תוכלו לצאת לטיול רגלי דרך היער הלאומי טונגאס הידוע בכינוי "היהלום שבכתר", או ליהנות ממאכלי ים מקומיים טריים בארוחה חגיגית של סרטני Dungeness מקומיים.

אלסקה: קרחון האברד, סקאגוויי וג'ונו מסיאטל, וושינגטון, תאריכים: 2,12,30.6 

צאו לשייט הלוך ושוב בן 10 ימים לאלסקה מסיאטל, הכולל יום בלתי נשכח בקרחון האברד. ממש מחוץ לג'ונו, תמצאו את קרחון מנדנהול המרהיב. טיילו בשבילי הטבע וסיירו במרכז המבקרים ממנו נשקף נוף של שדה הקרח של ג'ונו. ג'ונו מציעה גם חנויות ומסעדות מצוינות, כולל רד דוג סלון (Red Dog Saloon) האייקוני. חפשו זהב, התענגו על מאפה סלמון ובקרו במחנה כלבי מזחלות בסקאגווי.

קל לטייל בעיר זאת ברגל, אבל תחנת הרכבת התחתית White Pass Railway  תיתן לכם מבט מקרוב על החלק הפנימי של אלסקה הציורית. ב-אייסי סטרייט פוינט, תוכלו למצוא את כפר ילידי טלינגיט הגדול ביותר במדינה. מאחר וכל חנות כאן היא בבעלות ילידי המקום, זה המקום לקנות טובין ועבודות יד אותנטיות.