לשכת התיירות והתרבות של אבו דאבי משיקה את קמפיין הקיץ תחת הסלוגן "קיץ אחד פשוט לא מספיק". מתחילת שנת 2023 ועד חודש אפריל הגיעו כ-22,000 ישראלים לאבו דאבי, ולמעשה מדובר על עלייה של 113% ביחס לשנה שעברה. הקמפיין מביא מספר פתרונות נגישים לחופשה באבו דאבי לקיץ הקרוב.

"המירוץ למיליון" גרסת המציאות? זו התחרות החדשה שעומדת לצאת בקרוב
באוויר ובזוויות מפחידות: אלו רכבות הנוסעים המטורפות בעולם

אולי בשל מזג האוויר הלוהט במדינה נהוג לחשוב שבמהלך הקיץ בלתי אפשרי לטייל באיחוד האמירויות, אך למעשה אבו דאבי מתוכננת כך שניתן ליהנות מחופשה ממנה לאורך כל ימות השנה, הודות לפתרונות של מבני ענקים מקוריים ונגישות לחופי ים. 

Ranveer Singh אבו דאבי (צילום: DCT)
Ranveer Singh אבו דאבי (צילום: DCT)

ילדים בחינם

אחת ההטבות הכי משתלמות שתוכלו למצוא הקיץ, הוא אירוח חינם לילדים עד גיל 12 עבור כל מבוגר משלם, כולל ארוחת בוקר. כדי ליהנות מההטבה יש לכלול את הילדים כבר במעמד ההזמנה, לא יהיה ניתן להוסיף מאוחר יותר את הילדים להזמנה. במידה ומספר הילדים יעלה על מספר המבוגרים בהזמנה, הילדים הנוספים ישלמו מחיר מלא. אין כפל מבצעים והמבצע בתוקף בהתאם למלאי החדרים למלונות מוגדרים מראש אשר משתתפים במבצע. 

בנוסף, ההטבה כוללת כניסה חינם לשלושת פארקי שעשועים המפורסמים של יאס איילנד, פרארי וורלד אבו דאבי, האחים וורנר אבו דאבי ויאס ווטרוולד. מדובר בהטבה של 920 דירהם לילד (כ-900 ₪). 

לחצו כאן לפרטים המלאים

Yas Water World אבו דאבי (צילום: DCT)
Yas Water World אבו דאבי (צילום: DCT)

לילה נוסף בחינם

מלונות רבים באבו דאבי מציעים לילה בחינם על הזמנת חבילות לינה. המבצע תקף לכל ימות השבוע למלונות המשתתפים במבצע. כך לדוגמה עבור 4 לילות שלמו 3 לילות, בהזמנת 8 לילות שלמו על 6 לילות. כאשר המבצע תקף לכל סוגי החדרים, כולל ארוחות בוקר. מי שרוצה להזמין מספר לילות שלא במסגרת המבצע "לילה חינם" יוכל ליהנות מ-10% במלונות מובחרים באמצעות קוד קופון SUMMER10.

לחצו כאן לפרטים המלאים

כרטיס מולטי פס

אבו דאבי מציעה כרטיס 'מולטי פס' לקיץ שמאפשר כניסה למספר אטרקציות בשלוש רמות מחיר שונות:

  • כרטיס בעלות 27$ שמאפשר כניסה ללובר, קאסר אל וואטן וארוחה בהנחה באחת מ-500 מסעדות שמשתתפות במבצע.
  • כרטיס בעלות 74$ שמאפשר כניסה ללובר, קאסר אל וואטן, האקווריום הלאומי, מסגד קאסר אל חסן, גן החיות של אבו דאבי וארוחה בהנחה באחת מ- 500 מסעדות שמשתתפות במבצע.
  • כרטיס בעלות 139$ מאפשר כניסה ללובר, קאסר אל וואטן, האקווריום הלאומי, שלושת הפארקים של יאס איילנד, פרארי וורלד אבו דאבי, האחים וורנר אבו דאבי ויאס ווטרוולד וארוחה בהנחה באחת מ- 500 מסעדות שמשתתפות במבצע. 

Louvre אבו דאבי (צילום: DCT)
Louvre אבו דאבי (צילום: DCT)

בנוסף, אפליקציית משלוחי המסעדות המקומית Zomato מציעה עד 40% הנחה על מגוון מסעדות למי שמזמין את כרטיס המולטי פס. כמו כן, ההנחה במסעדות הינה מגיעה ל 35% ביותר מ-500 מסעדות וברים באבו דאבי. 

למי שמעוניין להיכנס לאטרקציה בודדת, באתר התיירות של אבו דאבי תוכלו למצוא הנחות ייעודיות לכל אטרקציה. כך לדוגמה, פרארי וורלד אבו דאבי עולה 89$ ודרך האתר ניתן להשיג כרטיס ב-75$. 

לחצו כאן לפרטים המלאים