גיורא מנדל, מייסד אפליקציית הנסיעות 'חוליו', התראיין היום (ראשון) בתוכניתה של ענת דוידוב "איפה הכסף" ב-103FM, והתייחס למחירי הטיסות לחג שבועות הקרוב. 

באוויר ובזוויות מפחידות: אלו רכבות הנוסעים המטורפות בעולם
"מהפכה בחווית התעופה": כך אנחנו נלך לישון בטיסות בעתיד הקרוב

"חג השבועות הזה קצת מתנהג שונה מהשנים הקודמות בגלל האירועים שהיו שבועיים-שלושה לפני החג", אמר מנדל בפתח דבריו, "אנשים פשוט לא הזמינו ולכן נשארו פערים מאוד גדולים לשבוע הזה שהוא גם השבוע האחרון לפני שבועות. השילוב בין האירוע הביטחוני להפגנות הוא בעייתי לעולם התיירות - מרגישים את זה לגמרי בהזמנות ארוכות הטווח. ככל שמתקרבים ההזמנות מתפוצצות, כי האנשים מבינים שהם רוצים לנסוע".

"כרגע יש מבחר גדול מאוד לרביעי וחמישי, אפשר לטוס לדוגמה לרומא ב־277 דולר עם מזוודה לסוף שבוע", הוסיף, "ב'חוליו' 85% מהטיסות הן עם מזוודה. יש גם אמסטרדם ומילאנו עם מחירים אטרקטיביים מאוד, אפשר לטוס ויש מזג אוויר נהדר. המחירים לסיישל בחג שבועות נעים באזור ה־1,200 דולר - היום זה 700 דולר. אפשר לקחת עוד שלושה ימי חופש ועושים יופי של חופשה". 

לסיום אמר מנדל כי "תמיד יש לחץ כלכלי, הדבר שהפעם משנה לגמרי את תחושת הקהל לדעתי זה שהמשכנתאות עלו להם בצורה דרסטית ואז הם מרגישים את זה בערב, כשצריכים לוותר על משהו. סוף סוף מבינים מה זה עלייה של ריבית - זה השינוי. ברגע ש'חוליו' עובד ממש חזק, זה אומר שהשוק לא כל כך טוב, כי האנשים מחכים ממש לרגע האחרון. במקום להזמין חודשיים או שלושה לפני, אתה לא יודע מה יהיה בקיץ ולכן מחכים".         

סייע בעריכת הכתבה: דוד זבולוני 103FM