חברת הקרוזים Norwegian Cruise Line חשפה את ההרכב החדש של סדרת Meet the Winemaker הפופולרית שלה, התוכנית הייחודית בהשתתפות ייננים ומומחי קולינריה בעלי שם עולמי המביאים את הידע והמומחיות שלהם לקבוצה אינטימית של אורחים על סיפון האוניות החדשות ביותר של החברה. 

סדרת Meet the Winemaker מספקת לחובבי יין ופודיז בכל רמות המיומנות הזדמנות בלעדית ליצור קשר עם ייננים ואניני טעם אחרים באמצעות סמינרים ופעילויות מעשירות שונות. התוכנית הסוחפת מציעה לאורחים טעימות יין אינטימיות, ארוחות ערב בזוגות יין, הדגמות קולינריות אינטראקטיביות ומפגשים וקבלת פנים על הסיפון. האורחים יכולים גם לרכוש יינות על  הסיפון,  אשר אחרת זמינים רק על ידי ביקור ישירות ביקבים. 

"סדרת Meet the Winemaker שלנו  חוזרת והיא טובה יותר מאי פעם", אמר הארי זומר, נשיא ומנכ"ל Norwegian Cruise Line. "בכל שנה אנחנו שואפים לשדרג את החוויה האקסקלוסיבית הזו ואני מאמין שעשינו בדיוק את זה כשאנחנו נכנסים לשנה השביעית של התוכנית עם הרכב אורחים מרשים. הפלגות ייחודיות אלו מציעות הזדמנות נדירה להיחשף אחד על אחד  לייננים המוערכים ולאוסף היינות שלהם, כל זאת תוך ביקור במספר יעדים והנאה מחופשה בלתי נשכחת".

תוספת ראויה לציון לסדרה השנה כוללת את האורחת המיוחדת אמה ווקר. ווקר, מאסטר בלנדר בג'וני ווקר, הדרגה הגבוהה ביותר באומנות הוויסקי, השקיעה למעלה מעשור בשכלול תהליכי הייצור, ההבשלה והערבוב של הוויסקי. היא מובילה את צוות מומחי הוויסקי של ג'וני ווקר שבסיסו במנסטרי, סקוטלנד, שם יש לה גישה ליותר מעשר מיליון קופסאות של ויסקי סקוטי מתבגר. היא תצטרף לקרוז בצפון אירופה ב-17 בספטמבר 2023 בספינה  החדשה ועטורת הפרסים של NCL – Norwegian Prima, לקרוז ג'וני ווקר הראשון אי פעם של NCL, שבו האורחים יכולים ללמוד את ההיסטוריה של המותג ולהתענג על המגוון הרחב של הוויסקי המיושן. 

בולטת בתוכנית גם השפית אשלי ברנמן, שית בכירה ב-Certified Angus Beef®, אחד ממותגי הבקר הידועים, המוגש באוניות של NCL במסעדה המיוחדת שלה, Cagney's, שהחלה את הקריירה שלה בלימודים במכון הקולינרי לה קורדון בלו ועבדה עבור שפים מפורסמים רבים, כולל גורדון רמזי בתוכנית הלהיט "מאסטר שף". ברמנן תצטרף ליינן החוזר אנטון יו הידלגו להפלגה ב-9 ביולי  2023 על סיפון Norwegian Encore  לאלסקה כדי להוסיף מרכיב קולינרי  לחוויית Meet the Winemaker.  

בין המארחים האהובים על המעריצים ניתן למנות את השף הסלבריטאי אהרון סאנצ'ס; יינן ברמה עולמית וחבר בית האופנה ההיסטורי, סלבטורה פרגאמו; אייקון עמק נאפה מייקל מונדבי מאחוזת משפחת מייקל מונדבי; ו"עסק המשקאות" היינן הראשי של השנה 2023,  בין היתר, זוכה פרס ז'ראר ברטרנד.

ההרכב המלא של סדרת "Meet the Winemaker" לשנת 2023 כולל:

  • 10 ביוני 2023*– Norwegian Bliss, אלסקה: בהשתתפות  דומיין  ברונס דה רוטשילד לאפיט ארוחת יין, בהנחיית אורחת מיוחדת: דיאן פלמנד
  • 9 ביולי 2023* – Norwegian Encore אלסקה: בהשתתפות  אנטוניו הידלגו מבית השרי הספרדי המוכר בעולם, בודגאס הידלגו לה גיטאנה, והשפית הבכירה של אנגוס בקר® אשלי ברנמן 
  • 17 בספטמבר, 2023 –Norwegian Prima, צפון אירופה: בהשתתפות אמה ווקר, מאסטר בלנדר בג'וני ווקר
  • 22 באוקטובר, 2023 – Norwegian Escape, ברמודה: בהשתתפות  מייקל מונדבי מאחוזת משפחת מייקל מונדבי
  • 28 באוקטובר, 2023 – Norwegian Joy, מערב הקריביים: בהשתתפות ז'ראר ברטרנד, יינן השנה לשנת 2023  מטעם "עסקי המשקאות"
  • 29 באוקטובר, 2023  -  Norwegian Escape, ברמודה: בהשתתפות רנדי אולום ממשפחת קנדל-ג'קסון

 *לאורחים תהיה גם הזדמנות להשתתף בארוחת ערב מיוחדת בשילוב יין הכוללת Certified Angus Beef®.