חברת התעופה Emirates (אמירייטס) מודיעה על הטבה חדשה ואטרקטיבית לנוסעים המתכננים לבקר בדובאי בקיץ הקרוב. החל מה-22 במאי 2023 ועד ה-11 ביוני 2023, לקוחות שירכשו כרטיס הלוך ושוב במחלקה ראשונה או במחלקת העסקים של אמירייטס לדובאי, או יעצרו בה בדרך ליעדם הסופי, ייהנו משהייה בחינם לשני לילות במלון 25hours Hotel Dubai One Central. נוסעים שיטוסו במחלקת תיירים פרימיום או במחלקת תיירים ייהנו משהייה חינם ללילה אחד במלון Novotel World Trade Centre, Dubai. 
 
הטבה ייחודית זו תקפה לכל כרטיסי הטיסה של אמירייטס לדובאי, או לטיסות שיעצרו בדובאי במסגרת קונקשן למשך יותר מ-24 שעות, בין התאריכים ה-26 במאי 2023 ל-31 באוגוסט 2023. ההטבה תהיה זמינה להזמנות באתר הרשמי של אמירייטס, במוקד הטלפוני ודרך סוכני נסיעות להזמנות שיבוצעו לפחות 96 שעות לפני הגעת הנוסעים לדובאי.   
 
מלון דובאי וואן סנטרל (Hotel 25hours Dubai One Central) בדרגת 5 כוכבים, ממוקם ממש ליד מוזיאון העתיד (Museum of the Future) האייקוני של דובאי,  שואב השראה מהתרבות והעיצוב הבדואים המסורתיים, ומשלב בתוכו טוויסט מודרני. תוכלו ללכת בו לאיבוד בחוויה קולינרית ממטבח צפון-הודי ועד לבירה בווארית בחמש המסעדות והברים המדהימים שברחבי המלון. אם אתם מחפשים להירגע, תוכלו לבקר בספא Extra Hour, המציע סאונת גג ייחודית המשקיפה על דובאי המדהימה.  
 
מלון נובוטל וורלד טרייד סנטר (Novotel World Trade Centre, Dubai) ממוקם בתוך מרכז הכנסים והתערוכות הבינלאומי של דובאי (DWTC), ומעניק אווירה יוקרתית אך ביתית ממש בלב דובאי. במלון תוכלו להירגע על שפת הבריכה, ליהנות מקוקטיילים ייחודיים וארוחות קלות בבר הבריכה Chills, ולסיים את ההרפתקה שלכם עם האזנה למוזיקה חיה בבר Blue המרגיע. אם אתם מבקרים למטרות עסקים, לבד או עם המשפחה, המלון הוא מקום מושלם בשביל לברוח מהשגרה.