הפארק SeaWorld נפתח היום (שלישי) באבו דאבי במתחם יאס איילנד, מציג את עולם האוקיינוס ומכיל בעלי חיים ימיים משמונה אזורים שונים בעולם, מבעלי חיים מקוטב הצפוני, הדרומי ועד לאזורים הטרופיים. בין השאר, יש בפארק את האקווריום של בעלי החיים הימיים הגדול בעולם, הכולל מעל 68,000 בעלי חיים ימיים, שעליהם אפשר להשקיף דרך יותר מ-20 חלונות צפייה. הפארק משתרע על פני חמישה מפלסים מקורים בשטח של 183,000 מ"ר.  

טסים בקרוב לאבו דאבי? אלו ההטבות החדשות שיחסכו לכם הרבה כסף
"המירוץ למיליון" גרסת המציאות? זו התחרות החדשה שעומדת לצאת בקרוב

מתחם יאס איילנד אשר מכיל את הפארק, נמצא במרחק של 20 דקות ממרכז העיר אבו דאבי ומציע מגוון רחב של חוויות בידור ופנאי. SeaWorld Yas Island מצטרף לשלושה פארקי שעשועים עטורי פרסים באי - פרארי וורלד אבו דאבי, יאס ווטרוורלד ופארק וורנר בראדרס. לצדם, יש ביאס איילנד אטרקציות מסעירות נוספות, בהן יאס מרינה סירקל, הבית של מרוצי פורמולה 1, וכן מלונות, מסעדות, ברים וחופים זהובים.  

בפארק העולם הימי החדש יש חלון צפייה אנכי באורך 20 מטרים, שדרכו אפשר לצפות בכרישים, להקות של דגים ויצורים ימיים רבים נוספים וכן חוויות ייחודיות כמו צלילה או סיורים רגליים מתחת למים. מתחם Rock Cove מדמה מפרץ נסתר באוקיינוס השקט במערב ארצות הברית, עם אריות ים הנחים על הסלעים וקופצים למים. טכנולוגיה מתקדמת מאפשרת לדמות את זרמי המים, תנועת הגלים ותנאי התאורה של הסביבה הטבעית של בעלי החיים.  

SeaWorld אבו דאבי (צילום: DCT)
SeaWorld אבו דאבי (צילום: DCT)

מתחם האוקיינוס הטרופי הוא בית למפלים, לגונה ויער גשם שופע. המבקרים עוברים דרך סלעים אל נקודת פלמינגו, שם אפשר לצפות בפלמינגו וללמוד על ההתנהגות של העופות היפהפיים הללו. בין העצים הגבוהים של יער הגשם ניתן לצפות בטוקנים, תוכים ומינים נוספים של ציפורים, ומפרץ בקצה היער חיים דולפינים ודגים טרופיים.   

והמתחם האחרון, הממלכה הארקטית, כולל בין השאר אטרקציה שנקראת Hypersphere 360° - כדור מולטימדיה של 360 מעלות שבו המבקרים יכולים לחקור את מעמקי האוקיינוס באמצעות מסע מסביב לעולם. באנטארקטיקה שבקוטב הדרומי אפשר לפגוש מינים שונים של פינגווינים וללמוד על החיים בתנאי אקלים קיצוניים.

SeaWorld אבו דאבי (צילום: DCT)
SeaWorld אבו דאבי (צילום: DCT)

 בפארק יש אפשרויות מגוונות של מסעדות ומזנונים של אוכל מהיר שמשקיפים על האוקיינוס מהעיר. כרטיס כניסה עולה 375 דירהם למבוגר, 290 דירהם לילד. כרטיס משולב לארבעת הפארקים ביאס איילנד – 675 דירהם, והוא תקף ל-14 יום.  

כמו כן, אחד הדברים המרכזיים שהפארק באבו דאבי חרט על דגלו הוא מחויבות לבעלי החיים הימיים ושמירה עליהם ועל האוקיינוס. לאחרונה הוענק לפארק ולמרכז ההצלה והמחקר שלו אישור מטעם "Global Humane" שהיא הזרוע הבינלאומית של הארגון האמריקאי "American Humane", ארגון הדואג לרווחתם של בעלי חיים כבר יותר מ-150 שנים.  

מידע נוסף ניתן למצוא באתר: www.seaworldabudhabi.com