כמדי שנה, גם באביב הזה מפרסם אתר התיירות הפופולרי TripAdvisor את רשימת בתי המלון הטובים במזרח התיכון שלו. הדירוג נעשה לאחר בדיקה של דירוגי גולשים מהעולם כולו בשנה האחרונה.  לדברי TripAdvisor, כל מלון שדורג ברשימה עבר את תקני האמון והבטיחות שלהם וחות מ-1% מ-8 מיליון הרישומים באתר זוכים לתואר "הטובים שבטובים"

שלושה מלונות ישראלים נכנסו לרשימה היוקרתית של אתר התיירות הפופולרי. במקום ה-14 מלון קיסר פרמייר טבריה של רשת מלונות "קיסר" שזה לכ-3000 דירוגים. "בחירה מצוינת למטיילים שמבקרים בטבריה. המלון מציע אווירה ידידותית למשפחות לצד כל השירותים אשר נועדו לשפר את השהות שלכם", נכתב.

במקום ה-18 מלון The Vera בתל אביב שזכה לכאלף דירוגים. "מלון בוטיק פוסט תעשייתי המציע לאורחים חווית אירוח תל אביבית. מתקנים מלאכותיים, חדרים מפוארים, בר תוסס, קונסיירז' היפר-מקומי ושירות אישי מוצעים למטיילים עסקיים, פנאי ויחידים", נכתב. 

במקום ה-20 מלון דן אילת שזכה לכאלפיים שבע מאות דירוגים. "גן עדן לחופשה עצמאית. מלון דן ממוקם על חוף הים האדום המרשים של אילת, ומציע את כל מה שצריך לחופשה המושלמת. ארכיטקטורה דימיונית, עיצוב יוקרתי, בריכות כחולות חמימות ומפלים שוצפים, מטבח מעולה וסטנדרטים גבוהים ביותר של שירות; כולם משתלבים כדי לעזור לאורחים להתפנק וליהנות", צוין.

איחוד האמירויות מובילה, נציגות מכובדת למצרים: הדירוג המלא 

ועם כל הכבוד לישראל, במקום הראשון במזרח התיכון ניצב מלון JW Marriott Marquis בדובאי, שעליו נכתב: "זהו מקום שבו מתגשמים חלומות, וכך גם המלון שלנו בדובאי. מלון JW Marriott Marquis Dubai מציע קשת של מתקנים עסקיים עבור המטיילים בעלי הבחנה". 

במקום השני מלון נוסף מדובאי, "Nikki Beach Resort & Spa". "אתר נופש יוקרתי על חוף הים וממוקם בצורה מושלמת לגישה למרכזי הקניות המרהיבים של דובאי ולאטרקציות התיירותיות, כמו גם לרובעי העסקים המרכזיים של העיר ולשדה התעופה הבינלאומי של דובאי", נכתב.

דובאי (צילום: רויטרס)
דובאי (צילום: רויטרס)

גם את המקום השלישי קטפה דובאי עם "The Westin Dubai Mina Seyahi Beach Resort & Marina". בהמשך דורגו גם מלונות במצרים, עומאן, עיראק, בחריין וירדן.