ארנה ושרלוטה שטרקמן, שתי אחיות תאומות זהות, וודאי לא תארו לעצמן כשעלו ליישוב נשר מאוסטריה, שיום יבוא ונכדותיהן יקימו מלון בוטיק שנושא את שמן בנהריה. לכל אחת מהאחיות היה בן יחיד ויחד עם המשפחה הן הגיעו לנהריה בחופשות. לימים רכשו אדמה בעיר והחליטו לבנות לעצמן שני בתים צמודים. את החדרים השכירו כפנסיון קטן ובינתיים המשפחה התרחבה. עם השנים, דור ההמשך שיפץ את המקום והפך אותו למלון שנהנה מביקורים של אנשי או"ם בתקופה בה הגבול עם לבנון היה פתוח.

כיום, ארבע הנכדות (הבכורה בת ארבעים והצעירה בת שלושים) לקחו את המושכות והפכו את המקום למלון בוטיק ברמה אירופאית. ארבעתן עזבו קריירות שונות, אחרי החלטה משפחתית שהמלון הסנטימנטלי הזה לא יכול לעבור לידיים זרות. מלון ארנה שטרקמן בנהריה מונה כיום 30 חדרים וסוויטות, גינת קסם פרחונית ומרהיבה עם ג'קוזי מתחת לכיפת השמיים, סאונה יבשה וחדר טיפולי ספא, ציוץ ציפורים, עיצוב שנע בין מודרני ועתיק ועם הרבה מאוד אופי וקסם שניתן למצוא באירופה.

משפחת שטרקמן (צילום: אורי אקרמן,צילום וסטיילינג לינוי ודרור)
משפחת שטרקמן (צילום: אורי אקרמן,צילום וסטיילינג לינוי ודרור)

המקום מספר את ההיסטוריה המשפחתית וגם את זו של נהריה וכולל אירוח אישי עם ארוחת בוקר עשירה, מפנקת וביתית. אפשר לקחת אופניים מהמלון ולרכוב לחוף הים הסמוך, לטייל בטיילת החדשה, בכנסיה הביזנטית ואפילו לנסוע לראש הניקרה. גולת הכותרת היא טקס וינאי בכל יום שישי בשעה חמש, בו אפשר להנות משטרודל תפוחי עץ וינאי, אותו הכינו הסבתות, בליווי קצפת, גלידת וניל, תה, קפה ומתוקים כייפים.