Norwegian Cruise Line החדשנית בתחום מסעות השייט העולמיים, הכריזה על המחזמר "Beetlejuice" כהפקה הראשית על סיפון הספינה פורצת הדרך החדשה ביותר שלה, Norwegian Viva, שתצטרף להרכב המלא של הצעות הבידור על הסיפון של האונייה שתושק באוגוסט 2023.  

זאת הפעם הראשונה שהמחזמר, המועמד לפרס טוני, יוצג בים, עיבוד ברודוויי בן 90 דקות לסרטו האייקוני של טים ברטון מ-1988 מספר את סיפורה של משפחת דיץ בעודם מנסים לשפץ בית רדוף רוחות. התעלולים העל-טבעיים של המחזמר יועצמו על ידי התיאטרון בן שלוש הקומות והמועדון הרב-תכליתי שעל גבי הסיפון של Viva של NCL והאפקטים המיוחדים הסוחפים שלו והתאורה והשמע המתקדמים ביותר.  

דיוויד ג'יי הררה, הנשיא הנכנס של (NCL)  Norwegian Cruise Line אמר: "ל-NCL יש היסטוריה של חלוציות בחוויית השייט ואספקת תוכניות הבידור ברמה הגבוהה שהאורחים שלנו מצפים להן.   אנו מחויבים לדחוף הסטנדרטים ולעמוד בציפיות אלה ולשים  את האורחים שלנו במקום הראשון כאשר אנו מעלים את ההיצע שלנו על הסיפון, במטרה להעניק חופשה אולטימטיבית בים.  הקיץ הקרוב, אני לא יכול לחכות להביא את הכיף והנוסטלגיה של “Beetlejuice”  לNorwegian Viva החדשה שלנו".

ריצ'רד אמברוז, סגן נשיא בכיר לתוכניות בידור ושייט ב-NCL, מוסיף: "אנו מתגאים בכך שאנו לא רק מספקים הופעות מדהימות לחובבי תיאטרון, אלא גם מציגים בפני האורחים מופעים ברמה של ברודווי, וווסט אנד, שהופכים למיוחדים עוד יותר הודות לתפאורה המדהימה של תיאטרון    VIVA   ולמועדון שהופך בצורה חלקה מחוויית תיאטרון הטובה מסוגה למועדון לילה  רחב ידיים".

ההפקה המשוכללת של "Beetlejuice" תקסים ותכבוש את האורחים כשהמבצעים רוקדים ושרים יחד כדי להראות קלאסיקות מוזיקליות, כולל "Day-O", ו-"Jump in the Line (Shake, Senora)", תוך התענגות על הנוסטלגיות מהסרט הקלאסי של תרבות הפופ. מישל ד'אמיקו, שהייתה  חברה  בצוות השחקנים  של  ההפקה בברודוויי של "Beetlejuice", תצטרף ל-Norwegian Viva  בתפקיד "לידיה"  לביצוע ראשון בים.

המחזמר “BEETLEJUICE” מגיע לסיפון אוניית נורוויג'ן קרוז ליין (צילום: באדיבות NCL)
המחזמר “BEETLEJUICE” מגיע לסיפון אוניית נורוויג'ן קרוז ליין (צילום: באדיבות NCL)

Norwegian Cruise Line, ידועה במחויבותה הבלתי מתפשרת להביא הפקות ברמה עולמית אל בלב ים, לאחר שבעבר הציגה לראשונה תוכניות כמו: "Six", “Jersey Boys,”, "Footloose" ועוד בצי הנוכחי שלה המונה 8 אוניות. הכרזה זו מגיעה גם בעקבות הופעת הבכורה הפופולרית של “Summer: The Donna Summer Musical,” , על סיפון Norwegian Prima שהציגה הופעה עוצרת נשימה של קימברלי לוק, פיינליסטית העונה השנייה של "אמריקן איידול", בעונת הבכורה שלה ב-2022. 

לאחר הופעת הבכורה המוצלחת של אחד מהשעשועונים האייקונים ביותר בעולם, “The Price is Right LIVE”, על סיפון Norwegian Prima  בשנה שעברה,  Norwegian Vivaתציע גם חוויית שעשועון חי עם  at sea  " LIVEPress Your Luck" הראשון של תעשיית השייט בים. החוויה הסוחפת מזמינה את הקהל להיות חלק מהמופע הקלאסי ולזכות בפרסים מדהימים. 

התיאטרון והמועדון המפואר של Viva כולל אפקטים מיוחדים מתוחכמים, קיר וידאו רב קומות, נברשת עוצרת נשימה ומקומות ישיבה בטרקלין VIP, מה שהופך אותו למקום האידיאלי לאירועי מועדון לילה בסגנון לאס וגאס, כגון "Ocean Music Fest", הג'אם סשן האולטימטיבי שבו מוזיקאים רבים ממזגים את כישרונותיהם על במה אחת לקונצרט סוחף ברמה עולמית.  

Norwegian Viva תציג גם אורחים אהובים חוזרים, כולל מועדון הקומדיה "Improv @ Sea"; "Syd Norman's Pour House”, הכולל מחוות רוקנרול ל ”Fleetwood Mac”,The Rolling   Stones ואמנים אגדיים אחרים מז'אנר הרוק הקלאסי ועוד. 

Norwegian Viva היא השנייה מבין שש אוניות של חברת השייט ב-Prima Class להם ציפו בכיליון עיניים, מסוג האוניות החדש הראשון של המותג מזה כמעט 10 שנים. ההיצע המשודרג של  Prima Classשנותן עדיפות לחוויית האורחים ומעלה את הרף בהפלגה, באמצעות מטבח ברמה עולמית, עיצוב חדשני ביותר של המותג עד כה, ופעילויות מדהימות על הסיפון, כולל Viva Speedway - מסלול המרוצים בן שלוש רמות.

האוניה מתגאה ב-9 אפשרויות חדשות להסעדה ומשקאות, במסגרתם תוכלו לטעום מאכלים מרחבי העולם על ידי ביקור ב-Indulge Food Hall, שוק האוכל היוקרתי המציג 11 מסעדות ייחודיות; או ליהנות מהתפריטים המוגבהים ב-Hudson's, המסעדה החינמית המשקיפה ל-270 מעלות של נוף לאוקיינוס.  

Norwegian Viva כוללת גם את המגלשות המהירות ביותר בים, The Drop and Rush, ואת בר הקוקטיילים בר-הקיימא הבלעדי בתעשייה של NCL עם המטרופוליטן בר.   Norwegian Viva, שתפליג לראשונה באוגוסט 2023, תתמקד במבחר מסעות ראויים לשורה של איי יוון והים התיכון עד נובמבר, לפני שתצא לנמל הבית בסן חואן, פורטו ריקו בדצמבר, לעונה של מסלולים בקריביים.