חברת וולט דיסני מציינת 100 שנים להיווסדה ומזמינה את מעריציה להשתתף בחוויית פופ-אפ ייחודית אשר זכתה להצלחה רבה בלונדון, ממשיכה לברלין ב- 9-18 ביוני ומשם לפריז בין התאריכים 30 ביוני – 9 ליולי 2023. 

נהר, סימולטור גלישה ומגלשות ענק: פארק המים המקורה הגדול בעולם נפתח
בלי לשבור את הכיס: המדריך המלא לתחבורה הציבורית באירופה

זוהי דרכה של דיסני לציין באופן אינטראקטיבי וחוויתי את הקסם וערך החברות הטמון בדמויות הקלאסיות של דיסני. Wonder of Friendship: The Experience – המתחם מרושת כולו באמצעות טכנולוגיית מציאות רבודה של סנפצ'אט והמבקרים מוזמנים לקחת חלק בחוויה על ידי סריקת קודי QR בכל מתחם. 

הקסם מתחיל ברגע שנכנסים ומסתובבים בחלל, עם סדרה של מיצגים סוחפים, אחריהם ניתן לעקוב באמצעות קוד RFID, מערכת ברקוד חכמה המזהה ועוקבת אחר נתונים ומאחסנת אותם בקוד (תג) קטן. כאשר קבוצות חברים מסיימות את החוויה, הקוד יגלה אילו חברויות דיסני אייקוניות הן חולקות, ויקבלו סיכום מיוחד של דיסני 'פלא החברות' אותו יוכלו לקחת הביתה. 

מתחם הפופ-אפ של דיסני (צילום: באדיבות דיסני)
מתחם הפופ-אפ של דיסני (צילום: באדיבות דיסני)

המתחם משתרע על פני ארבעה חללי ענק המחולקים לפי נושאים: אליס בארץ הפלאות, לילו וסטיץ', מלך האריות ומיקי וחברים ומתפרס על פני 1000 מ"ר של חוויות צילומיות שונות. החוויה מתאימה למבוגרים צעירים מעל גיל 18, כאשר דיסני מזמינה אותם להגיע עם חבריהם ולחלוק עימם רגעים שמלאים בכיף, צחוק, סקרנות וקסם והכל דרך סיפורי דיסני קלאסיים אהובים ומוכרים בכל העולם. 

במתחם אליס בארץ הפלאות –האורחים ייהנו לחוות את המסע שעברה אליס עם חבריה במורד מבוך הארנב. האורחים יצטרכו לסמוך על החברים שלהם ולא על החושים שלהם בזמן שהם עוברים על פני פרחים, ריחות, פרפרים, שומרי הראש של מלכת הקלפים ועוד. וכל זאת באווירה צפופה ותוססת של המבוך בגן המסתורין. 

מתחם הפופ-אפ של דיסני (צילום: באדיבות דיסני)
מתחם הפופ-אפ של דיסני (צילום: באדיבות דיסני)

בחלל של מלך האריות, האוירה תיסוב סביב הג'ונגל המתעורר לחיים עם פרפרים וחרקים מתעופפים, לצידם של סימבה, טימון ופומבה לצלילי המוזיקה של האקונה מטטה. במתחם של מיקי וחברים, האורחים יתייצבו מול פסלים בגודל טבעי של מיקי, מיני, דונלד, דייזי, גופי ופלוטו תוך אינטראקציה עם הדמויות המפעילות חיישן תנועה שיוקרן על מסכים מסביב ויחקה את תנועת המבקרים.

למבקרים מצפה חוויה אינטרקטיבית נוספת, מתחם פופ אפ שהוקם בשיתוף חברת האופנה H&M, שם המבקרים יוכלו לעצב וליצור פריטי לבוש מקוריים באמצעות טכנולוגיית AR, אותם ניתן יהיה לרכוש בסיום החוויה.

התערוכה הושקה לראשונה בלונדון במאי 2023, וכעת ממשיכה למיקומים נוספים ברחבי אירופה:

  • ברלין, גרמניה,  9-18 יוני 2023 
  • פריז, צרפת, 30 ביוני – 9 יולי 2023
  • תערוכות נוספות צפויות להתקיים באיטליה וספרד בחודשים ספטמבר ואוקטובר 2023 והודעה על כך תצא בהמשך

כתובת הפופ-אפ בברלין: Radsetzerei Berlin- Revaler Str. 99/Halle 16, 10245 Berlin, Germany 
כתובת הפופ-אפ בפריז: בכתובת: 5 Rue Curial, 75019 Paris, France- The Centquatre Paris-

לינק למכירת כרטיסים