חברת שיט הקרוזים היוקרתית Silversea, הכריזה כי בתחילת ינואר 2026 ייצא קרוז ארוך במיוחד שיעבור ב-70 יעדים אשר פרוסים על פני 37 מדינות, ויבצע מסע של 140 ימים. למעשה, מדובר בקרוז הארוך ביותר של המותג היוקרתי עד כה ומהארוכים בעולם.

בלי לשבור את הכיס: המדריך המלא לתחבורה הציבורית באירופה
נהר, סימולטור גלישה ומגלשות ענק: פארק המים המקורה הגדול בעולם נפתח

השייט יתחיל בפורט לודרדייל שבפלורידה ויעבור לאורך חופי מרכז אמריקה עד לתעלת פנמה, שאותה הוא חוצה, ואז מבצע כמה עצירות מדרום כמו לימה שבפרו. משם, ממשיך הקרוז למסע בין 28 ימים באיי האוקיינוס ​​השקט, כמו אי הפסחא, פולינזיה הצרפתית, טונגה, קלדוניה החדשה, השטח האוסטרלי של האי נורפוק, איי קוק ופיג'י.

בהמשך, יעצור הקרוז בניו זילנד ויבצע הקפה למחצה של אוסטרליה. לאחר מכן, יצפין השיט היוקרתי לדרום מזרח אסיה ותעגון באינדונזיה, סינגפור, מלזיה ותאילנד. בחודש האחרון להפלגה, יגיע השייט למזרח התיכון דרך תעלת סואץ ויבצע שתי עצירות בישראל, נמל אשדוד ונמל חיפה. לאחר מכן ימשיך הקרוז במי הים התיכון ויסיים את השייט בפורטוגל.

צפו בהצצה לקרוז המתוכנן:

"בתכנון השייט הזה לקחנו השראה מהחוקרים האמיצים ביותר בהיסטוריה שכל אחד מהם הפליג עד קצה העולם", אמרה ברברה מוקרמן, נשיאת ומנכ"לית Silversea, "אנחנו פונים למטייל הסקרן ומזמינים את האורחים שלנו לחוות את היופי של הפלנטה שלנו בדרך ראייה חדשה". 

החברה תוציא את הקרוז על אוניית Silversea's Silver Dawn שהושקה בשנה שעברה, ומיועדת לשאת רק 596 נוסעים. עם זאת, על הסיפון יחכו לכם יש שמונה אפשרויות לסעודה וגישה לספא. ההפלגה אף כוללת שירות של משרת אישי, כביסה ו-Wi-Fi חופשי. למי שמעוניין כדאי לקחת בחשבון שהמחיר מתחיל ב-$76,900 לאדם.