אתר AirlineRatings.com חשף היום (רביעי) את הדירוג השנתי של 25 חברות התעופה הטובות בעולם, ממנו עולה כי אייר ניו זילנד זוכה במקום הראשון כ"חברת התעופה הטובה ביותר בעולם" לשנת 2023. מדובר בזכייה השביעית של החברה מאז 2013, ובין נימוקי הזכייה צוינו החידושים של החברה כמו מיטות ה-SkyNest, בטיחות תפעולית, התחשבות סביבתית ודירוג גבוה לאנשי הצוות.

"מהפכה בחווית התעופה": כך אנחנו נלך לישון בטיסות בעתיד הקרוב
בלי לשבור את הכיס: המדריך המלא לתחבורה הציבורית באירופה

הניו זילנדים עקפו את קטאר איירווייז שזכתה פעמיים ברציפות בשנתיים האחרונות, ולאחר מכן הגיעה החברה האמירתית איתיחאד איירווייז, קוריאן איירליינס וסינגפור איירליינס. התואר הנחשף ניתן על ידי חמישה עורכים בכירים באתר היוקרתי עם למעלה מ-180 שנות ניסיון מצטברות בתעשייה, והם בחנו 12 קריטריונים ובהם: גילאי צי המטוסים, ביקורות הנוסעים על כל חברה, רווחיות, דירוג השקעות, היצע מוצרים והתנהגות הצוות.

העורך הראשי של האתר, ג'פרי תומאס, אמר כי "מהניתוח שלנו עלה כי אייר ניו זילנד הגיעה למקום הראשון בהרבה תחומים מרכזיים למרות שזה היה ניקוד צמוד מאוד בכל החמישייה הראשונה".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

מתחם השינה Skynest שחשפה לאחרונה אייר ניו זילנד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מתחם השינה Skynest שחשפה לאחרונה אייר ניו זילנד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בנוסף, דירג האתר מספר תתי נושאים , מהם עולה כי אייר ניו זילנד גם זכתה בתואר "מחלקת התיירים הטובה", וקטאר איירווייז קטפה את תואר "מחלקת העסקים הטובה ביותר" זו השנה הרביעית ברציפות וכן ותואר "המזון הטעים ביותר במטוס". סינגפור איירליינס זכתה בתואר בעלת "המחלקה הראשונה הטובה ביותר", וחברת וירג'ין אטלנטיק זכתה בתואר "צוות האוויר הטוב ביותר".

כמו כן, דירג האתר את חברות הלואו קוסט הטובות ביותר בכל יבשת, ועולה כי באמריקה זכתה חברת "סאות'-ווסט", במזרח תיכון – פליי דובאי, באסיה – "אייר אסיה", באוסטרליה – ג'ט-סטאר, ובאירופה – ריינאייר.  

הדירוג המלא של 25 חברות התעופה הטובות בעולם לשנת 2023

1. אייר ניו זילנד
2. קטאר איירווייז
3. איתיחאד איירווייז
4. קוריאן אייר
5. סינגפור איירליינס
6. קוואנטס
7. וירג'ין אטלנטיק
8. EVA אייר
9. קתאי פסיפיק איירווייס
10. אמירייטס
11. לופטהנזה / סוויס
12. SAS
13. TAP Portugal
14. All Nippon איירוויז
15. דלתא
16. אייר קנדה
17. בריטיש איירוויז
18. בלו ג'ט
19. JAL
20. ויטנאם איירלייס
21. טורקיש איירליינס
22. הוואיאן
23. KLM
24. אלסקה איירליינס
25. יונייטד איירליינס