אנחנו כבר בפתחו של חודש יוני ורגע לפני שיהיה חם מידי לנשום אפילו בחוץ, זה זמן מצוין לקפוץ לערבה הדרומית. במהלך חודש יוני מציעים הקיבוצים ואתרי התיירות של הערבה הדרומית מזמינים את המשפחות המטיילות לקחת חלק בסוף שבוע מלא אטרקציות, סיורים ופעילויות הקשורות באנרגיה מתחדשת.

במהלך סופי השבוע של יוני יתקיימו פעילויות בשעות הקרירות (באופן יחסי) של היום. הפעילויות משלבות רוח, מים וטבע, כמו לדוגמה: העפת עפיפונים בדיונות סמר, טיול זריחה בפארק תמנע, ביקור בפארק המים יו-ספלאש באילות, שף השמש, אקולוגיה חווייתית בקיבוץ לוטן, ועוד.

עפיפונים בדיונות סמר  (צילום: באדיבות הערבה הדרומית)
עפיפונים בדיונות סמר (צילום: באדיבות הערבה הדרומית)

הפעילויות, שיתחילו כבר בשעות אחר הצהריים של יום חמישי, יפתחו במסיבת חולות ושקיעה בדיונות סמר, שם הקטנטנים יוכלו להעיף עפיפונים. לאחר מכן המסיבה תעבור לארוחת ערב בבריכה. את בוקר שישי תפתחו בטיול זריחה בפארק תמנע, ארוחת בוקר בקיבוץ אליפז ובילוי בבריכה. מי שרוצה יכול לבלות את זמנו גם בטיול עצמאי בערבה, רגע שהפעילות המימית ממשיכה לפארק המים של מלון יו ספלאש ריזורט אילות ולסיום ארוחת ערב בקיבוץ המארח. 

אחרי שתאכלו את ארוחת הבוקר בשבת, תוכלו להצטרף לבשל ירקות ולאפות עוגיות ב"שף השמש" ולעשות סיור מודרך באקו-כיף כולל התנסות בבנייה באדמה, סיור בגינה האקולוגית והכנת כדור זרעים.

בקתות אירוח באליפז  (צילום: לאה צדוקס)
בקתות אירוח באליפז (צילום: לאה צדוקס)

בסופי שבוע: 1-3.6 , 8-10.6., 15-17.6, 22-24.6
מחיר: החל מ-1,870 שקלים, כולל שני לילות ושלושה ימים על בסיס פנסיון מלא וכניסה לאתרים. 
לפרטים נוספים: 08-6356230