שתי האוניות הראשונות מתוך שישה בסדרת האוניות פרימה מתקדמת זו ידחו את הגבולות של עיצוב מתחשב ושירות יוצא דופן עם הופעת הבכורה של מתקני ספא ובריאות חדשים ומוכרים כאחד. קרוז ליין היא הראשונה בתעשייה שהציגה סאונת פחמים, כמו גם את המפל המקורה הראשון בן שתי קומות בים. החברה גם שילבה מספר מועדפים של אורחים חוזרים במקומות הספא והכושר שלה, לרבות חוויות תרמיות, כסאות נוח מאבנים חמות ומתקן כושר חדיש.

חברת האדריכלות עטורת הפרסים, Rockwell Group, עיצבה את חללי הספא והכושר. קבוצת רוקוול, הידועה בתפיסות העיצוב החדשניות שלה ובניית ציוני דרך תרבותיים כמו מרכז האמנויות The Shed ומרכז החוויה Hudson Yards בניו יורק, עיצבה בצורה מופתית את הסביבה המושלמת לשקט ולהתחדשות במקומות הספא והכושר של Norwegian Prima ו-Viva.

"היינו חדשנים בתחום הבריאות והבריאות מאז 1966, כאשר הספינה הראשונה שלנו החלה להציע מתקני ספא ושירותי עיסוי. NCL הייתה גם חברת השייט הראשונה שהציעה בריכת ספא ​​מקורה ומתקנים תרמיים, כמו גם הראשונה שהציעה תכניות בריאות ובריאות מלאה. אנו גאים להמשיך את הרקורד שלנו בחדשנות בתחום זה על ידי הצגת חוויות אורחים ראשונות בתעשייה", אמר הארי זומר, נשיא ומנכ"ל Norwegian Cruise Line. "הצעות הבריאות והבריאות העדכניות שלנו נועדו לעורר את החושים של האורחים שלנו כמו שלא היה מעולם, מהצעת בריכות הידרותרפיה עוצרות נשימה ועד לנופי הים רחב הידיים ממרכז הכושר Pulse על מנת לספק חווית חופשה מוגבה".

סאונת פחמים

סאונת הפחמים, שמקורה בשיטות בריאות יפניות וקוריאניות, משתמשת במערכת חום קורנת עם שכבת פחם חיצונית כדי להגיע לטמפרטורות שבין 86-122 מעלות פרנהייט. פחם ידוע בסגולותיו המנקות רעלים, וטיפול זה יכול לעזור לאורחים לסלק מתכות כבדות ורעילות כימית אחרת מהגוף. יונים שליליים משתחררים מהפחם, שמסיר חומרים סביבתיים לא נקיים באוויר ומגביר תגובות ביוכימיות שמגבירות את רמות האנרגיה, משחררות מתח ומשפרות את מצב הרוח. הסאונה גם מטפלת ביעילות בנוקשות ובמתח בשרירים, כולל הקלה בכאבי גב, כאבי ראש ודלקות פרקים, על ידי קידום שחרור עמוק של רקמת חיבור ושרירים. יתרונות נוספים של סאונת הפחמים כוללים הגברת זרימת הדם וחסינות.

חוויות תרמיות

בנוסף לסאונת הפחמים הראשונה בים, אתרי הספא החדשים על סיפון Norwegian Prima ו-Norwegian Viva יציגו מספר חוויות חושיות ממריצות לאורחים. סאונת הפחמים, שנועדה לקדם ניקוי רעלים והרפיה מרבית, היא רק אחת משמונה הצעות תרמיות הזמינות בספא Mandara. בנוסף, מחלקת פרימה תציע גם סאונה, חדר מלח, מקלחות חווייתיות, ספא חמאם, חדר קרח, סאונת אינפרא אדום ראשונה של NCL ובריכת מלח ציפה. חדר הקרח, המקלחות החווייתיות ובריכת המלח הציפה הם ראשוני המותג עבור NCL.

• חדר הקרח: חדר טיפולים זה, שעוצב לשימוש האורחים לאחר הזעה, מקרר וממריץ את הגוף על ידי החזרת טמפרטורות הגוף לרמות נורמליות ומרגיעות.

• המקלחות החווייתיות: תרגול זה, המבוצע בדרך כלל לאחר סשן סאונה או חדר אדים, משתמש בשילוב של סילוני מים שונים כדי לקרר ולהמריץ את הגוף. המקלחות מציעות הגדרות שונות של לחץ מים, טמפרטורה ותאורה כדי להשיג תוצאות שונות, כולל "צווארון המלכה". טיפול זה מעסה את הראש, הכתפיים ועמוד השדרה עם אפקט "חיבוק" מרגיע ומחדש בזמן שהתא מואר באור כתום.

• בריכת מלח ציפה: טיפול זה מאפשר לאורחים להרפות באופן מלא את כל השרירים תוך כדי ציפה במים חמימים. חוויה הדומה לחוויה של אפס כבידה עקב הציפה של המים המלוחים. בריכת המלח הציפה מועילה להקלה על חרדה נפשית ומתח שרירים.

• סאונה אינפרא אדום: ראשונה עבור NCL, סאונת האינפרא אדום החדשה מסייעת לאורחים להרגיע כאבי מפרקים ושרירים, לחיטוב וגמישות העור, משפרת את זרימת הדם ומפיגה מתחים ומתחים.

ספא על אוניות נורוויג'ן קרוז ליין (צילום: נורוויג'ן קרוז ליין)
ספא על אוניות נורוויג'ן קרוז ליין (צילום: נורוויג'ן קרוז ליין)

שירותים חדשים

NCL גם מציגה מספר שירותים חדשים בספא, כולל שתי מיטות חדשות מקבוצת Gharieni, ה-Gharieni Welnamis ו-Gharieni Wellmassage5D. מיטת ה-Welnamis משתמשת בגירוי אקוסטי ודינאמי Binaural, טיפול אקוסטי ורטט נשלט על ידי מחשב שמאמן את המוח להירגע ולהפיק תועלת מטכניקות הרפיה עמוקות. בינתיים, מיטת Wellmassage5d עטורת הפרסים מספקת חווית עיסוי בריאות לכל הגוף תוך שימוש בשמונה עמדות שתוכנתו מראש ובטכניקת "טיפול החתימה" של המותג.

פריטי תפריט שירות חדשים נוספים כוללים:

• עיסוי גלי אושן ספא: טיפול ייחודי זה מאפשר לאורחים להירגע על כרית מלאה במים. הכרית כוללת עטיפה טיפולית חמה של צמחי ים עשירים בחומרי תזונה ואצות ימיות המשחררות מתח ומתחים מהגוף. הטיפול כולל גם מסיכת אצות ניקוי עמוק, שמנים אתריים ארומתרפיים ועיסויי קרקפת וכפות רגליים.

• Musclease Aroma Spa Ocean Wrap: עטיפת זו מכילה תערובת מחממת של שמנים אתריים אורן ורוזמרין כדי לעזור לאורחים להקל על הכאבים של שיגרון, דלקת פרקים, עוויתות שרירים ועייפות.

• Cellutox Aroma Spa Ocean Wrap: מעולה לאורחים המבקשים לשפר את מראה הצלוליט ולהפחית את אצירת הנוזלים. טיפול זה מכיל תערובת של ניקוי רעלים של שמנים אתריים ערער ולימון, אשר מרגיעים וממריצים את הגוף.

• עיסוי בריאות אפס כבידה: היי-טק פוגש מגע גבוה בטיפול הבריאות של הדור הבא הזה של 75 דקות. מייצר אפקט אפס כבידה, הגוף תלוי על שולחן טיפולים מתקדם המתמרן סדרה של טכניקות עיסוי מתוחכמות למשתמש. שמונה מצבי שולחן מאפשרים הגעה יעילה ומדויקת של כל קבוצת שרירים, כולל עבודה אינטנסיבית על הגב והשרירים הראשיים, וכתוצאה מכך לשחרור מתחים ולשיפור מכניקת הגוף.

הספא יכלול גם אזור מנוחה הכולל 22 כסאות נוח מאבן חמה. האורחים יכולים גם לארגן לינה באחת מ-28 סוויטות מרפסת הספא האקסקלוסיביות על סיפון Norwegian Prima ו-Norwegian Viva, המספקות למטיילים גישה מובחרת לספא Mandara החדש.

עיצוב ראשון מסוגו

בספא, האורחים יכולים לבקר בבריכות ההידרותרפיה, שם הם יכולים לטבול את עצמם בקולות השלווים של המפל השוצף בן שתי הקומות. חלל זה כולל גם גרם מדרגות לולייניות משיש מרשים. דגשים עיצוביים נוספים כוללים את אזור ההרפיה בספא ואת מרכז הכושר Pulse. שני החללים הללו פונים חזיתית על הספינה, ומאפשרים לאורחים ליהנות מנופים מרהיבים של 270 מעלות של האוקיינוס. זו גם הפעם הראשונה שמרכז הכושר של NCL ימוקם בחזית הספינה.

חדר הכושר יכלול גם את חדר ה-Performance Recovery החדש לגמרי, חווית בריאות אינטראקטיבית ומרתקת תוך שימוש במבחר מוצרי Hyperice בסדנאות, שיעורי כושר קבוצתיים ושירותים כדי למקסם את יתרונות המשתמש. 

החזרת מועדפים

Norwegian Prima ו-Norwegian Viva יציגו גם מתקני ספא וכושר משופרים המועדפים על האורחים, לרבות בריכת Vitaly, סאונת אדים וסאונה פינית. הספא יציע מגוון רחב של שירותים ב-20 חדרי הטיפולים הכוללים עיסוי, דיקור, מניקור ופדיקור, טיפולי פנים ועוד. במרכז הכושר Pulse, לאורחים תהיה גישה חופשית למכשירי הכושר החדישים ביותר שציפו להם מ-NCL. שיעורי יוגה וספין יהיו זמינים גם כן.