Norwegian Cruise Line פרסמה את דוח הסביבה, החברה והממשל (ESG) לשנת 2022 ואת מדד SASB (Sustainability Accounting Standards Board) כחלק מתוכנית הקיימות הגלובלית שלה, Sail &; Sustain. הדו"ח מדגיש את ההתקדמות באסטרטגיית ויעדי ה-ESG של NCLH, כולל מאמציה בחמשת עמודי התווך של Sail & Sustain: הפחתת ההשפעה על הסביבה, הפלגה בטוחה, חיזוק הקהילות שלנו, העצמת אנשים ופעולה ביושרה ובאחריות. 

"אנו מכירים בצורך של תאגידים לנקוט פעולה כדי לסייע בהתמודדות עם אתגרים גלובליים, כולל שינויי אקלים וקיימות, ובNorwegian Cruise Line אחזקות אנו מחויבים לתרום את חלקנו על ידי פעולה בדרך אחראית חברתית, מכבדת את הסביבה ומניעה השפעה חיובית על החברה", אמר הארי סומר, נשיא ומנכ"ל נבחר של Norwegian Cruise Line אחזקות בע"מ. "תוכנית Sail & Sustain שלנו היא המפתח לתנועה העסק שלנו קדימה – הוא הולך יד ביד עם מתן ערך ארוך טווח לחברה ולבעלי העניין שלה".

את דוח ה-ESG לשנת 2022 ומידע נוסף על תוכנית הקיימות הגלובלית של NCLH, Sail & Sustain, ניתן למצוא באתר http://www.nclhltd.com/sustainability

"במהלך השנה האחרונה המשכנו להתקדם מאוד עם יעדים ויוזמות חדשים בכל תחומי המיקוד שלנו Sail &; Sustain כשאנחנו עוזרים להתוות נתיב לעתיד בר-קיימא יותר", אמרה ג'סיקה ג'ון, סגנית נשיא ESG, קשרי משקיעים ותקשורת תאגידית של  Norwegian Cruise Line אחזקות בע"מ. "הדו"ח השנה מדגיש לא רק את ההתקדמות הזו, אלא גם את המחויבות שלנו להגדיל ולחזק את הגילויים שלנו מדי שנה כדי לספק לבעלי העניין שלנו בשקיפות קריטית".

ג'ון המשיך, "בין אם זה באמצעות התוכנית שלנו לשאוף לאפס נטו עד 2050 או המאמצים שלנו לתמוך בקהילות שאנו חיים בהן או מבקרים ברחבי העולם, אנו נחושים למצוא דרכים חדשניות להפליג ולקיים". 

בין יוזמות ה-ESG הרבות הנסקרות בדו"ח, דגשים מרכזיים מהשנה האחרונה כוללים:

צמצום ההשפעה על הסביבה

·אסטרטגיית פעולה אקלימית שאפתנית ויעדים להפחתת פליטות גזי חממה ("GHG"): NCLH הודיעה לאחרונה על אסטרטגיית הפעולה האקלימית המחודשת שלה המתמקדת ביעילות, חדשנות ושיתוף פעולה, יחד עם יעדי הפחתת פליטות שאפתניים לטווח קצר וקרוב התומכים בחתירה של החברה לאפס נטו עד 2050. החברה מכוונת כעת להפחתה של 10% בעצימות גזי החממה עד 2026 ו-25% עד 2030, בהשוואה לקו הבסיס של 2019 עם עצימות שנמדדה על בסיס יום קיבולת[1].

·מתנול מוכן לבנייה חדשה בהזמנה: שינו את שתי האוניות האחרונות מסוג Prima Class, שצפויות להימסר ב-2027 וב-2028, כדי להתאים לשימוש במתנול ירוק כמקור דלק חלופי בעתיד. בעוד שבעתיד יידרשו שינויים נוספים כדי לאפשר באופן מלא שימוש במתנול בנוסף לדלק ימי מסורתי באוניות אלה, הדבר מחזק את מחויבותה של NCLH לדה-קרבוניזציה. 

·התמקדות בניהול משק המים: NCLH ממשיכה לשפר את שיעורי ייצור המים ובה בעת מתמקדת במאמצים להפחתת הצריכה. בכל הצי שלה, 90% מהמים המתוקים ששימשו בשנת 2022 הופקו על הסיפון. 

·בדיקת דלקי ביודיזל: החברה בדקה בהצלחה כמויות קטנות של תערובת ביו-דיזל B30, שהיא 70% נפט גז ימי ו-30% ביו-דיזל, בארבע מהאוניות שלה עד היום. עד סוף 2023, NCLH צופה שיותר מ-20% מצי הרכב שלה יבדוק ויפעל על תערובות ביו-דיזל.

·השקעה בכוח חוף: ל-NCLH יש כיום 12 ספינות המצוידות ביכולות כוח חוף, המאפשרות לאוניות אלה להתחבר לרשתות חשמל יבשתיות כדי לספק את רוב החשמל הדרוש בזמן שהן עוגנות כאשר הן זמינות. החברה ממשיכה להשקיע בהרחבת טכנולוגיה זו ומצפה לאפשר כ-60% מכוח החוף של הצי שלה עד סוף שנת 2023 וכ-70% עד סוף שנת 2025.

הפלגה בטוחה

·תוכנית איתנה לבריאות הציבור להגנה על האורחים, הצוות והקהילות בהן אנו מבקרים: NCLH מפעילה תוכנית מקיפה לבריאות הציבור ובטיחות הציבור 24/7/365, ועובדת בשיתוף פעולה הדוק עם רשויות בריאות ברחבי העולם כדי ליישם ולשפר ללא הרף מדיניות ונהלים העומדים בתקנות, ובמקרים רבים עולים עליהן. אנשי הצוות גם מיומנים מאוד בתוכנית מניעת התפרצויות ותגובה של החברה, שנועדה למתן ולסייע במניעת התפשטות מחלות מידבקות.  

·הכשרה וחינוך מתמשכים לבריאות הציבור:  בשותפות עם נציגים מסוכנויות ממשלתיות וספקים שונים, NCLH ממשיכה לארח הכשרה לבריאות הציבור באמצעות שיתופי פעולה מקוונים חודשיים וכן ועידות פסגה שנתיות פנים אל פנים.

·עדיפות למאמצי בטיחות ואבטחה: חשיבות עליונה מיוחסת לבטיחות ולביטחון בים עם ביקורות צד שלישי הנערכות באופן קבוע כדי לוודא תאימות. לכל ספינה יש גם קצין בטיחות תושב, בעל ניסיון הנע בין 10 ל-15 שנים בתפקידים שונים בים, וצוותי האונייה משתתפים בהדרכות בטיחות שוטפות, תרגילים ותרגילים על הסיפון ובחוף.

העצמת אנשים

·הטבות משופרות לעובדים מפגינות מחויבות לחברי הצוות: NCLH הרחיבה את חבילת הטבות העובדים שלה על ידי הוספת הטבות טיפול משפחתי חדשות המספקות חופשת לידה, אבהות ואימוץ בתשלום מלא, כמו גם סיוע בתכנון המשפחה לחברי צוות במשרה מלאה בחוף ארה"ב. 

·טיפוח כוח עבודה מכליל שבו רקעים מגוונים מיוצגים ומועצמים: בכל כוח העבודה הגלובלי של NCLH בחוף הים, 61% מחברי הצוות הן נשים, כולל 47% מהמנהלים ומעלה. בנוסף, ברחבי כוח העבודה בחוף ארה"ב, 67% מחברי הצוות היו מיעוטים בתת-ייצוג, כולל 54% מהמנהלים ומעלה. בשנת 2023, החברה גם מינתה שלושה נשיאים חדשים להוביל את מותגיה, שלושתם היו מועמדים מגוונים מבחינה פנימית ואתנית או מגדרית, כולל מינויה של נשיאת המותג האישה הראשונה של NCLH, אנדריאה דה-מרקו, להוביל את Regent Seven Seas Cruises. 

·סיפקו הזדמנויות הכשרה ופיתוח בקרב כוח העבודה: חברי הצוות של NCLH צברו יותר מ-800,000 שעות של הכשרה ופיתוח במגוון תפקידים ותחומי אחריות, תוך חיזוק הפילוסופיה הארגונית להעצמת כישרונות מובילים וטיפוח פיתוח קריירה חזק.   

חיזוק הקהילות שלנו

·מאמצים תאגידיים מתמשכים לתרומות פילנתרופיות: NCLH תרמה יותר מ-2 מיליון דולר בתרומות כספיות ובעין לארגונים ללא מטרות רווח ברחבי העולם. זה כלל יותר מ-300,000 דולר שנתרמו לסיוע בסיוע בשעת אסון ומשבר, כולל מאמצי ההתאוששות של הוריקן איאן בדרום מערב פלורידה. 

·מכבדים את הקשר בין נסיעות לחינוך: בכל שנה, תוכנית Giving Joy של Norwegian Cruise Line מכירה במחנכים מובילים על מחויבותם הבלתי מעורערת לעורר השראה לתלמידים מדי יום. בשנת 2022, תוכנית Giving Joy העניקה ל-100 מורים ברחבי צפון אמריקה שייט חינם בן שבוע לשניים, בשווי של יותר מ-750,000 דולר ביחד, יחד עם תרומות של אלפי דולרים מ-NCL ושותפיה לבתי הספר של שלושת הזוכים הגדולים בפרס הגדול. 

·קיזוז פליטות ותמיכה בקהילות באמצעות קיזוז פחמן: NCLH רכשה עד היום 1.6 מיליון קיזוז פחמן ותרמה ל-14 פרויקטים ברחבי העולם, כולל בדרום קוריאה, ברזיל וטורקיה. הקיזוזים שנרכשו לא רק תומכים במסע דה-קרבוניזציה של החברה, אלא גם משקיעים במקורות אנרגיה נקיים יותר וביצירת מקומות עבודה מקומיים בקהילות אלה.

פועלים ביושרה ובאחריותיות

·מדד ESG קשור לתגמול: ועדת התגמול של הדירקטוריון אישרה לראשונה הכללת מדד ESG כחלק מהתמריץ לטווח קצר לשנת 2022 ("STI") ואישרה פעם נוספת הכללת מדד ESG בשנת 2023. מדד זה קשור להתקדמות שהושגה ביעדי הפחתת גזי החממה של NCLH ובונה אחריות רבה יותר ברחבי החברה כדי להאיץ את ההתקדמות ביעדי ESG.

·טיפוח תרבות של התנהגות אתית: NCLH מדגישה ללא הרף את החשיבות של פרקטיקות עסקיות אתיות ומקיימת את כל חברי הצוות לקוד התנהגות עסקית אתית שחברי הצוות נדרשים לבדוק ולאשר על בסיס שנתי.

מחויבת לשמירה על דירקטוריון חזק עם חוויות ורקעים מגוונים: NCLH קידמה בברכה חברת דירקטוריון חדשה בשנת 2022, זילה בינג-ת'ורן. זילה מביאה את מגזר הטכנולוגיה