את רשת מלונות הפור סיזנס Four Seasons העולמית אתם בוודאי מכירים, אך האם הכרתם את אתר הנופש הממוקם בחוף ג'ומיירה בדובאי? ריזורט ברמת 5 כוכבים (אך מרגיש יותר), עם שתי בריכות שחייה, חוף פרטי, ספא מפואר וחדרים שלא מהעולם הזה. האווירה בריזורט מרגישה כמו נופש במקום אקזוטי, אך כמה דקות הליכה מהמלון תגיעו אל אתרים פופולאריים בעיר שלא נחה – דובאי.

מי צריך את דרקולה? אלו הטירות המטורפות בעולם
"קיץ של שביתות": בשורה רעה לטסים ללונדון - אלו השיבושים הצפויים

ברוכים הבאים לסיישל - פינת דובאי

כניסה לאתר הנופש ארבע העונות בדובאי תרגיש לכם כמו כניסה לאיי סיישל. צמחייה ירוקה בכל פינה, פרחים צבעוניים וורדים יעטפו את החלום של "גן-עדן", בזמן שאתם מנווטים באתר הנופש, לצד צלילים מרגיעים של מי הבריכה והים מכל פינה. הגוונים הטרופיים לצד יצירות האמנות שנאספו בקפידה ברחבי המלון, מעלים עוד יותר את התחושה שהגעתם למקום מיוחד במינו, כזה שיעשה לכם את החופשה.

פור סיזנס ריזורט בדובאי (צילום: Four Seasons Resort Dubai)
פור סיזנס ריזורט בדובאי (צילום: Four Seasons Resort Dubai)

מה בחדרים?

גולת הכותרת העיקרית של אתר הנופש "פור סיזנס" בדובאי הוא הלינה המפוארת שלו, שמגלמת בצורה מושלמת את הקסם והשלווה של וילות על חוף הים של סיישל. החדרים והסוויטות בגודל בלתי נתפס, כולל חדר ארונות ואמבטיה מפנקת כמו בסרטים, מעוטרים באלמנטים עדינים ויוקרתיים כאחד, המציעים נופש חלומי.

הנופים עוצרי הנשימה של המפרץ הערבי ושל קו הרקיע של דובאי, הנשקפים מהמרפסות הפרטיות, הנדיבות בגודלן, המיטה המפנקת ביותר עם כמות כריות שלא נגמרת (תבדקו גם את חדר הארונות) – כל אלו מספקים מקום שליו להירגע ולהתבונן בנופים המהפנטים, המזכירים את הנופים המדהימים באיי סיישל.

פור סיזנס ריזורט בדובאי (צילום: Four Seasons Resort Dubai)
פור סיזנס ריזורט בדובאי (צילום: Four Seasons Resort Dubai)

קולינריה משובחת במיטבה – מה תרצו לאכול?

אתר הנופש משקף גם את התענוגות הקולינריים ביותר, עם מספר אפשרויות גדול של מאכלים השואבים השראה מכל תרבות בעולם. בין אם תרצו לארוחת בוקר פירות אקזוטיים, מעדנים שונים, מאפים מכל סוג, עוגות בצורת חיות לילדים, פנקייקים מקושטים או ביצים קשות וירקות. בריזורט הפור סיזנס בדובאי תמצאו הציע קולינרי מגוון להפליא. את הארוחה תוכלו להעביר בתוך חדר האוכל הגדול והמעוצב (כמובן, גם ממוזג), או בחוץ לצד הגינה והבריכה, עצים המספקים צל ושמשיות רבות – באווירה של נופש באי אקזוטי. 

מעבר לארוחת הבוקר, בפור סיזנס ריזורט בדובאי תמצאו לא פחות מ-11 מסעדות וברים. מסעדת Scalini היא אחת מהן, מסעדה איטלקית בה תוכלו לצפות ב"לייב" בהכנת המנות על ידי השפים, במטבח הפתוח. מסעדה נוספת בריזורט היא Coya, עם תפריט פרואני-יפני משובח ואווירה מדהימה, לצד מוזיקה טובה והופעות חיות. אם אתם מחפשים מסעדה עם נוף לים, ומאכלי ים אסיתיים, מסעדת Sea Fu היא בשבילכם – מעבר למנות הטעימות ולנוף שהוא רק הבונוס, צורת ההגשה של המאכלים היא יוצאת דופן – החל מעשן שיוצא ממנות הסושי ועד לאצות ים פרחוניות המקשטות דגים נאים.

מחפשים מועדון לילה נחמד עם נוף לבורג' ח'ליפה, אתם לא צריכים להתניע את הרכב, או אפילו לצאת ממתחם המלון. בקומה ה-6, על הגג של המלון, תמצאו את הבר Mercury עם נוף מטורף של כל דובאי מכיוונים שונים, קוקטיילים מעולים ומנות חדשניות, ואפילו נדנדה פוטוגנית לסטורי באינסטגרם (ולהנאת הילדים).

פור סיזנס ריזורט בדובאי (צילום: ירדן כחול)
פור סיזנס ריזורט בדובאי (צילום: ירדן כחול)

מה עוד מחכה בפור סיזנס ריזורט בדובאי?

בריזורט תמצאו ספא מפואר, הפרוס על כמה מתחמים. בספא תוכלו ליהנות ממגוון טיפולים, חדר כושר וסאונות יבשות ורטובות, בריכה מקורה (בנוסף לחיצונית) - מקלט של שלווה עבור אלה המחפשים רגיעה והתחדשות. במרחק צעדים ספורים מהספא, תמצאו את החוף הפרטי של אתר הנופש, עם החולות הלבנים והמים הטורקיזיים, שמזכירים ממש את החופים הבתוליים של איי סיישל. כאן, האורחים יכולים להתחמם בשמש, לטייל בנחת, או להשתתף במגוון ספורט ימי, ולחוות את חיי האי מבלי להתרחק מאתר הנופש.

בין אם זו חופשה משפחתית, חופשה רומנטית או הרפתקה סולו, שהייה באתר הנופש הזה מציעה מפלט ייחודי בהשראת סיישל מבלי לצאת מהנוף העירוני הדינמי של דובאי.

אמנם הטמפרטורות בדובאי רק ממשיכות לעלות – אך זו בדיוק הסיבה לכך שהמלונות, כולל רשת ה"פור סיזנס" היוקרתית, מורידים את המחירים ומציעים הטבות אטרקטיביות לנופשים בקיץ בדובאי. דבר אשר נותן הזדמנות לכל אחד, כמעט בכל תקציב, להגיע לנופש במלון מהיוקרתיים בעולם, וליהנות במחיר שלא יחזור.

פור סיזנס ריזורט בדובאי (צילום: Four Seasons Resort Dubai)
פור סיזנס ריזורט בדובאי (צילום: Four Seasons Resort Dubai)

הכותבת הינה ירדן כחול, אורחת מלון "פור סיזנס דובאי" ונציגת לשכת התיירות של דובאי בישראל