עיריית נוף הגליל הודיעה היום (ראשון) כי בימים אלה נבנים בעיר מספר פרויקטים תיירותיים גדולים, כאשר בראשם פארק מים חדש, וכן אומגה אקסטרים, טיילת צ'רצ'יל ומסעדה על הנוף.   

"קיץ של שביתות": בשורה רעה לטסים ללונדון - אלו השיבושים הצפויים
מי צריך את דרקולה? אלו הטירות המטורפות בעולם

הפרויקטים הללו, אשר ישדרגו את איכות בילוי שעות הפנאי של תושבי נוף הגליל ואורחיה, מצטרפים לפרויקטים התיירותיים הרבים שהושלמו בשנים האחרונות על ידי העירייה בשיתוף משרדי ממשלה וגופים ציבוריים: נופארק – פארק עירוני ייחודי, v-planet פלנטריום משוכלל בישראל, גן פסלים, אגם אקולוגי, אמפי, מתחם נופש עירוני עם בריכה מחוממת ומרכז ספורט, פארק נחל תבור ופארק בשביל האירוס.  

פארק מים 

פארק המים מוקם במתחם הבריכה הקיצית, ועם סיום בנייתו יעניק לילדים וגם למבוגרים בילוי מהנה במגוון מתקנים. ביניהם, יהיו מגלשות מים בגובה של 12 מטרים, מתקני מים בעיצוב חדשני של עמודי ערפל, מזרקות, פטריות וקשתות, עולם הילד ועוד שפע אטרקציות מרעננות לימי הקיץ הלוהטים של החופש הגדול. היקף ההשקעה בפרויקט הינה מעל 40 מיליון ש"ח. 

פארק מים חדש שיוקם בנוף הגליל (צילום: דוברות עיריית נוף הגליל)
פארק מים חדש שיוקם בנוף הגליל (צילום: דוברות עיריית נוף הגליל)

מסעדה על הנוף

המסעדה הינה פרויקט עירוני יוצא דופן שמוקם בסיוע המשרד לפיתוח הנגב, הגליל והחוסן הלאומי. מדובר באטרקציה תיירותית ייחודית, יושבת על תצפית נוף מרהיבה במתחם "נופארק". משרד 'יעד אדריכלים' תכנן את המבנה במיקומו המיוחד על צלע ההר בתצפית אל הנוף של התבור ויער צ'רצ'יל. המבנה כולל מרפסת הנשענת על רגל אחת, אשר מדמה בעיני המתבונן תמונה של מבנה יוצא אל קו האופק.

הדמיית פרויקט ''מסעדה על הנוף'', נוף הגליל (צילום: דוברות עיריית נוף הגליל)
הדמיית פרויקט ''מסעדה על הנוף'', נוף הגליל (צילום: דוברות עיריית נוף הגליל)

טיילת צ'רצ'יל 

טיילת נוף מרהיבה מוקמת בימים אלה על ידי קק"ל בהשקעה של מעל 20 מיליון שקלים ביער צ'רצ'יל הסמוך לשכונות המגורים בעיר. הטיילת באורך של 7.5 קילומטרים ביער צ'רציל. הפרויקט כולל הפיכת השביל הישן לכביש אספלט ברוחב של 5 מטרים, מדרכה מוגבהת ברוחב של 2 מטרים לרווחת הצועדים, פינות ישיבה ונקודות תצפית לנוף המרהיב.

טיילת צ'רצ'יל  (צילום: דוברות עיריית נוף הגליל)
טיילת צ'רצ'יל  (צילום: דוברות עיריית נוף הגליל)

אומגה אקסטרים 

פרויקט תיירותי נוסף שנמצא בשלבי אישור אחרונים לקראת ביצוע: הקמת אומגה אקסטרים הכי ארוכה בארץ - 670 מטר אורך ו-300 מטר גובה מעל פני הקרקע. למעשה, מדובר בכ-3 דקות של ריחוף. האומגה תצא מ"נופארק" ותנחת במתחם טיילת צ'רציל. הגלישה תהיה לכיוון אחד, הלוך בלבד ובחזור יאספו את הגולשים שאטלים. אטרקציית האומגה של נוף הגליל אושרה על ידי קק"ל ומשרד התיירות ונמצאת בימים אלה בשלבי התארגנות אחרונים לקראת התחלת ביצוע.