החל מחודש אוקטובר הקרוב ובמהלך חודשי החורף 2023/24, תפעיל חברת הקרוזים MSC ההפלגות לאיטליה, יוון וקפריסין למשך 11 לילות במחירים שיתחילו ב-769$ לאדם. בין היעדים בהם תעגון ההפלגה: רומא, מסינה וגנואה באיטליה, כרתים, הרקליון ורודוס ביוון וכן לימסול בקפריסין.

חוויה שאסור לפספס: רכבות ההרים הטובות והמהירות בעולם
במרחק שלוש שעות טיסה מישראל: אלו "איי סיישל" של דובאי

ההפלגות ייצאו באוניית MSC Sinfonia אשר מציעה חווית שייט ייחודית באווירה נינוחה וייחודית. באונייה 13 סיפונים ושלל אטרקציות, פעילויות ומסעדות. ב-MSC Sinfonia מגוון אפשרויות אירוח בחדרים עם מרפסות ונוף פנורמי לים הפתוח, חדרים פנימיים, חדרי חלון או סוויטות מרווחות. האונייה מתהדרת בקו עיצובי עכשווי תוך הקפדה על חוויה אקולוגית וירוקה.

לרשות אורחי האונייה, מגוון רחב של ברים, טרקלינים, מסעדות ופינות חמד נוספות המאכלסים את שטחי האונייה. האורחים יוכלו גם ליהנות מהתיאטרון של האונייה, הקזינו או חדר הכושר הפנורמי ומגרשי הספורט. הילדים יכולים לבלות במועדוני ילדים לכל הגילאים וכן בספריי פארק הייחודי עם מתקני התזת המים, מזרקות, בריכת שחייה, משחקי וידאו, סימולטורים, מגרשי ספורט ועוד.

מסעדות האונייה מציעות מגוון קולינרי רחב עם חומרי גלם טריים ואיכותיים מן המטבח האיטלקי והבינלאומי כולל בופה חופשי. MSC Sinfonia מציעה בנוסף גם מבחר אטרקציות כגון הופעות בידור ומוזיקה חיות, שפע של פעילויות, הופעות מוזיקה חיות ברחבי האונייה והפועות ברודווי בתיאטרון המפואר מחכות לכם מדי ערב. בנוסף לפינות שקטות בהן האורחים מוזמנים לשבת ולהירגע עם החברים והמשפחה.

איל אטיאס, מנכ"ל MSC Cruises ישראל, אמר: "אנחנו מזהים ביקושים הולכים וגוברים לקרוזים מנמל חיפה. לאור הביקוש הרב, החלטנו להוציא הפלגות גם בעונת החורף הקרובה. אנו שמחים להציע לנוסעים הישראלים הפלגות חדשות ואטרקטיביות. הנוסעים מוזמנים לצאת לחופשה של  11 לילות ליעדים מגוונים בים התיכון שמתאפיין במזג אוויר נעים בתחילת החורף. הנופש על בסיס פנסיון מלא, עם מגוון של אפשרויות בידור ואטרקציות, מסעדות, ברים ועוד".