כדי להפוך את החופשה הבאה באבו דאבי לבלתי נשכחת, ריכזנו עבורכם את כל המקומות והאטרקציות שאפשר ליהנות מהם הקיץ בבירת איחוד האמירויות לגמרי בחינם. בנוסף להם, במהלך הקיץ הקרוב תוכלו ליהנות מהנחות והטבות מרחיקות לכת במגוון רחב של אטרקציות, פארקים, אתרי תרבות, מסעדות ובתי מלון. כל אלה יבטיחו קיץ בלתי נשכח, ונוח מאוד לכיס. 

לאור הביקוש בישראל: יושק קרוז חדש לאיטליה, יוון וקפריסין
חוויה שאסור לפספס: רכבות ההרים הטובות והמהירות בעולם

ג'בל חפית

רוצים ליהנות מנוף מרהיב? צאו לטיול אל ג'בל חפית (Jebel Hafit), ההר הגבוה ביותר באבו דאבי והשני בגובהו באיחוד האמירויות. בפסגת ההר, בגובה של 1,249 מטר, יפרש מולכם נוף עוצר נשימה.

ג'בל חפית, אבו דאבי (צילום: DCT)
ג'בל חפית, אבו דאבי (צילום: DCT)

מסגד שייח' זאיד הגדול

בואו לבקר בפלא האדריכלי המרהיב של אבו דאבו - מסגד שייח זאיד הגדול (Sheikh Zayed Grand Mosque). תוכלו  לסייר כאן בחינם בלוויית מדריך מקומי, שמספק מידע ותובנות על הדת והתרבות שהשפיעו על איחוד האמירויות במשך מאות שנים.

ציורי קיר אל קטארה: מתחת לים

אוהבים אמנות ויצירתיות? צאו לטיול שכולו צבע במרכז האומנויות אל קטארה (Al Qattara Arts Centre) שבעיר הגנים אל עין, כשעה וחצי נסיעה ממרכז העיר אבו דאבי. 20 אמנים מאיחוד האמירויות מציגים שם ציורי קיר ענקיים, בתערוכה שהנושא שלה 'מתחת לים'. מרכז האומנויות אל קטארה ממלא תפקיד ייחודי בסצנה התרבותית של אל עין והוא לא רק מקום שבו אנשים יכולים לראות אמנות, אלא גם ליצור אותה.

מרכז האומנויות אל קטארה (צילום: DCT)
מרכז האומנויות אל קטארה (צילום: DCT)

מבצר אל ג'אהילי

מבצר אל ג'אהילי (Al Jahili Fort), שגם הוא נמצא באל עין, הוא אחד המבצרים  הגדולים באיחוד האמירויות. הוא נבנה בשנות ה-90 של המאה ה-19, ובמשך עשרות שנים שימש בית מגורים לבני משפחת אל נהיאן השלטת. לאחר שעבר שיפוץ מקיף לפני כשש שנים המבצר הפך למרכז תרבות ואטרקציה תיירותית עם מגוון תערוכות ופעילויות. בין השאר, תוכלו להשתתף כאן בסדנת בנייה באדמה, שפותחת חלון למלאכות יד מסורתיות ואל ההיסטוריה של אבו דאבי.

מבצר אל ג'אהילי, אבו דאבי (צילום: DCT)
מבצר אל ג'אהילי, אבו דאבי (צילום: DCT)

פארק אום אל אמרת

ממוקם באמצע העיר אבו דאבי, פארק אום אל אמרת (Umm Al Emarat) הוא אחד הפארקים הגדולים באבו דאבי. תמצאו כאן מגוון אטרקציות ומתקנים מהנים שמתאימים לכל גיל. בין השאר, יש בפארק גן בוטני, פינת ליטוף ואמפיתיאטרון שבו מתקיימים אירועים ומופעים מוזיקליים.

בנוסף לכל אלה, תחת הסלוגן "קיץ אחד פשוט לא מספיק", מציעה אבו דאבי במהלך הקיץ שלל הנחות והטבות לאטרקציות מובילות, מסעדות, בתי מלון ועוד. מידע מפורט על הטבות הקיץ בעיר בקישור הבא:
https://visitabudhabi.ae/he/campaign/summer

הכתבה הוכנה בסיוע נציגות לשכת התיירות של אבו דאבי בישראל