חודשי הקיץ החמים מרתיעים משפחות רבות מלצאת ולטייל במרחבים הפתוחים. ובעוד בצפון בדרך כלל אנחנו מוקפים בעשרות טיולי מים, בדרום חם ויבש הרבה יותר. כדי להתמודד עם מגבלות הטמפרטורות, בתיירות שקמה בשור עורכים את אירועי ל"לילות יוני בצפון הנגב" שכוליים שלל פעילויות אחרי השקיעה. הפעילויות, שיפתחו באופן רשמי מחר (רביעי), יתקיימו בשני סופי שבוע (רביעי עד שישי) בין התאריכים 21 ביוני ועד ה-1 ביולי.

ערב של כוכבים (צילום: בני ואינר)
ערב של כוכבים (צילום: בני ואינר)

בין הפעילויות, מורה הדרך ג'ק ילווה סיור עקרבים מרתק בנחל הבשור; בגרובטק אשכול תוכלו להצטרף לתצפית כוכבים בשלושה ממדים; בחוות הדקלים יקיימו סיורי עששיות אל תוך הלילה ובנוסף סדנאות פיצה וסדנאות ציור.

מרכז האופניים לה מדווש יציע בימי חמישי טיולי שקיעה עם אופניים או טיול לילה רגלי. שני הטיולים כוללים ארוחת ערב של פיצות וסלטים, טיול מהנה ומלמד וקומזיץ סביב המדורה עם תפו"א ובטטות ופיתות על הטאבון. במבוך מרים יוצאים לחוויה לילית בתוך מבוך תבלינים גדול ולבסוף יוצאים עם שקיות ריח מפרחים וצמחי בושם. במשתלת בלבן יקיימו לילה במשתלה הכולל משחקים של פעם, למבוגרים בלבד. עם קליעה למטרה, הוקי שולחן, שש בש ועוד. במקום יחכה גם פוד טראק עם פיצות.

רן דנקר (צילום: לירן מור)
רן דנקר (צילום: לירן מור)

לשוחרי התרבות: האמנית אירית דגמי מכוכב מיכאל תעלה את המופע "אמא ובת לא לנסות בבית". במחלבת צאלה יתקיים המופע "בוזוקי גרוב" של הצמד  דיוניסוס תיאודורוס ואיציק צארום, עם מסיבת ריקודים יוונית. בשער הנגב יופיע הזמר רן דנקר, במחיר מיוחד של 30 שקלים לכרטיס.

לילות יוני בצפון הנגב – 21 ביוני עד ה-1 ביולי, בימים רביעי עד שבת
לפרטים מלאים : https://www.habsor.co.il/?page_id=15021&category=event1