חברת התעופה אמירייטס (Emirates) מסכמת השבוע שנה לפעילותה בישראל. מאז טיסת הבכורה שנחתה בתל אביב ב-23 ביוני 2022, הגבירה אמירייטס את פעילותה בקצב כמעט חסר תקדים, והיא מציינת את יום השנה הראשון שלה עם שלוש טיסות יומיות, המופעלות הודות לביקוש יוצא דופן ועקבי של לקוחות.

בשנה האחרונה הטיסה אמירייטס למעלה מ-300,000 נוסעים מתל-אביב ואליה, ודובאי הוכתרה ליעד פופולרי ביותר בקרב הישראלים. תדירות הטיסות החדשה מספקת גישה למגוון עצום של 140 יעדים ברחבי העולם, מאפשרת נוחות מושלמת בתזמון טיסות המשך ליעדים ארוכי טווח כמו אוסטרליה, הפיליפינים ווייטנאם, ומחברת בין כמה מהקהילות היהודיות הגדולות בעולם. באמירייטס נרשם ביקוש רב לטיסות לתאילנד, יפן והמלדיביים, כאשר בפני המטיילים הישראלים נפתחו אפשרויות חדשות לחקור את העולם. כמעט 45,000 ישראלים נרשמו לתוכנית הנאמנות Skywards של אמירייטס, שהופכת כל חופשה למתגמלת יותר עם הטבות וחוויות בלעדיות.

כדי לעזור לעורר את הביקוש לטיסות לישראל, אמירייטס קידמה מספר יוזמות להנעת תיירות בינלאומית לתל-אביב וישראל ברחבי הרשת הגלובלית שלה. כך למשל, בשיתוף עם הרשויות בישראל, אמירייטס אירחה סדנאות ייעודיות ב-Emirates World, מרכז הפעילות המסחרי שלה בדובאי, מה שעורר את המודעות והביקוש לטיסות לישראל.  במהלך השנה האחרונה, באמירייטס נרשמו ביקושים גבוהים לתיירות נכנסת לישראל מאוסטרליה, ברזיל, ארגנטינה, הפיליפינים ודרום אפריקה.

ביקושים גבוהים נרשמו בקרב הקהל הישראלי בחגים יהודיים, כמו פסח וראש השנה, ובשיאי עונות התיירות, למשל במהלך הקיץ. במבט לעתיד, הביקוש נשאר יציב כאשר נוסעים כבר מזמינים טיסות לפסח 2024.

שלוש הטיסות היומיות של אמירייטס בקו לתל-אביב מציעות 14,700 מושבים בשבוע. בנוסף לעומס נוסעים מלא, למטוס יש קיבולת מקסימלית של עד 20 טון לטיסה במטוס בואינג  777-300ER המשמשים לייצוא סחורות תוצרת ישראל לאיחוד האמירויות ומדינות רבות אחרות בעולם. 

מעבר לטיסות הנוסעים, Emirates SkyCargo היוותה גורם חשוב בסחר עם איחוד האמירויות והשווקים הבינלאומיים הרחבים יותר כמו הונג-קונג, סין, הודו וסינגפור, עם קיבולת מטען של עד 20 טון בכל מטוס בואינג 777-300ER. Emirates SkyCargo מסייעת גם בייצוא סחורות מישראל, לרבות סחורות היי-טק, כמו מוליכים, חלקים אלקטרוניים, מערכות השקיה וציוד תקשורת, וכן תוצרת חקלאית כגון תמרים, אבוקדו, אננס, עשבי תיבול ופרחים טריים. מרבית הסחורות המיובאות ב-Emirates SkyCargo כוללות מוצרי פארמה, ביגוד, אופנה ודגים.

מוחמד לוטה, מנהל אזור ישראל באמירייטס: "תל-אביב הייתה יעד שרצינו לשרת זמן רב, ואף שהיינו בטוחים שהוא יהיה פופולרי, ההצלחה התעלתה בהרבה על הציפיות שלנו. על ידי הוספת הקו הזה ליתר הקווים הבינלאומיים שלנו, שאפנו לייצר קישוריות רבה יותר אל ומישראל, עם התמקדות ביעדים במזרח. הביקושים העקביים מוכיחים שהיה צורך בשוק שאמירייטס הצליחה לתת לו מענה. אנחנו מחויבים לישראל לטווח הארוך ומצפים להמשיך ולשרת נוסעים ישראלים שיבחרו 'לטוס טוב יותר' עם אמירייטס".

אמירייטס ידועה בשירותי הטיסה העשירים שלה, המספקים לנוסעים תמורה מיטבית. הנוסעים מוזמנים ליהנות ממזון גורמה מקומי, לרבות אפשרויות כשרות, וממבחר של למעלה מ-6,500 ערוצי בידור לפי דרישה, כולל מגוון סרטים ותוכניות בשפה העברית.

כדי לציין את יום השנה ולחגוג את השקת הטיסות לישראל וממנה, אמירייטס מציעה תעריפים מיוחדים* מה-26 ביוני עד ה-28 ביוני לטיסות היוצאות עד ה-31 באוגוסט 2023. מחירי טיסות הלוך ושוב למספר יעדים פופולריים, כולל מוסקבה, סין, הודו, ריו דה ז'ניירו, סיישל ועוד רבים אחרים מתחילים ב-643 דולר למחלקת תיירים וב-2,350 דולר למחלקת עסקים, כולל מיסים. אמירייטס מציעה גם תעריף נסיעה מיוחד לדובאי, מעתה ועד ה-31 ביולי לטיסות היוצאות עד ה-31 באוגוסט 2023. התעריפים המיוחדים לדובאי תקפים בשלוש הטיסות היומיות בקו תל אביב-דובאי, עם מחירים המתחילים ב-369 דולר למחלקת תיירים ו-1,800 דולר למחלקת עסקים. למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט של אמירייטס.