לקוחות אופרן אשר יזמינו רכב שכור ביעדים נבחרים בעולם, יקבלו גישה בחינם בחודשים הקרובים למדריך דיגיטלי ואינטראקטיבי של חברת "עולם". שיתוף הפעולה מאפשר ללקוחות אופרן לעשות צעד נוסף לעבר מסע דיגיטלי משודרג ומייצר מעטפת נוספת של אינפורמציה ותמיכה. 

ההטבה החדשה מצטרפת לשלל חידושים טכנולוגיים שהשיקה חברת אופרן בתקופה האחרונה, ביניהם אתר האינטרנט החדש, אפשרויות פנייה לנציגיה במגוון פלטפורמות דיגיטליות, תמיכה פרסונלית בזמן השהייה בחו"ל ומערכת הזמנות מתקדמת. 

לקוחות אופרן יקבלו מדריך דיגיטלי בחינם (שעלותו הינה בין 79-99 ש"ח), באמצעותו יקבלו גישה בזמן אמת למידע מגוון על היעד אליו הם נוסעים, בנוחות מירבית ובמרחק הקלקה אחת. בין היעדים צפון יוון, צפון איטליה, הולנד, רומניה, היער השחור, איחוד האמירויות (דובאי ואבו דאבי), אוסטריה ורודוס. כאשר הדגש במרבית היעדים הוא על טיולי משפחות.  

אהד שרב, מנכ״ל ״העולם״: ״המדריכים הדיגיטליים שמונגשים עכשיו ללקוחות אופרן, יחסכו את התהליך הארוך והמייגע של תכנון הטיול בחו״ל. האפליקציה מכילה תוכניות טיול מלאות לכל יום, עם שפע של מפות אינטראקטיביות: המטיילים יכולים לקרוא את תיאור הטיול ולראות את עצמם על המפה בזמן אמת. בהקלקה על כל אתר ניתן לקבל שפע מידע נוסף ולנווט אליו. ה״טיולופדיה״ שלנו משלימה את התמונה עם שכבת מידע היסטורי, תרבותי ואמנותי. סעו לשלום, לקוחות אופרן. הטיול כבר בפנים״.

״העולם״ הוא בית הוצאה לאור המוביל בישראל של מדריכי נסיעות לחו״ל ולראשונה הוא מוציא מדריכי נסיעות דיגיטליים שבאמצעותם אפשר לטייל עם המדריכים ביעד באופן עצמאי, ולהרגיש כאילו מלווה אתכם מדריך מקומי. המדריכים של "עולם", נוצרו על ידי מומחים בתחום התיירות ומותאמים לקהל הישראלי, הם מכילים את כל המידע הדרוש למטיילים על מנת לתכנן את מסלול הטיול שלהם בנוחות מקסימלית, וכך לחסוך הרבה זמן, דאגות וכמובן כסף. המדריכים מאגדים את כל המידע השימושי לגבי יעדים שונים כמו: מפות אינטראקטיביות,  חוקי תנועה, אטרקציות מומלצות, היסטוריה של היעד, אפשרויות למסלולים שונים ועוד. 

ליהי בבלי, סמנכ"ל השיווק של "אופרן": "אופרן עושה מאמץ להתאים לכל לקוח את המוצר אותו הוא מקבל, ולהעניק מעטפת מידע ותמיכה בזמן אמת לפני, במהלך ולאחר השכרת הרכב. שיתוף פעולה זה מאפשר לנו לשדרג את חווית הלקוח שלנו ולתת מעטפת מידע נוספת ללקוחות בזמן שהייתם בחו"ל. באמצעות השיפורים הטכנולוגיים שאנו מבצעים, תכנון הטיול והחוייה מהנסיעה עצמה תהיה קלה, אינפורמטיבית ומהנה יותר."