Norwegian Cruise Line, החדשנית בתחום השייט העולמי, הודיעה היום כי הזמר, כותב השירים, המוזיקאי והמפיק לואיס פונסי, שהיה מועמד לגראמי® וזכה חמש פעמים בגראמי® הלטיני, ישמש כסנדק של הספינה החדשה שלה, Norwegian Viva, הספינה השנייה של Prima Class פורצת הדרך של המותג. הספינה ,תושק במיאמי לפני שתצא לסן חואן, פורטו ריקו, בסתיו הקרוב. 

לואיס פונסי ידוע בעיקר בזכות רשימת להיטי הרדיו הנרחבת שלו, כולל הלהיט עטור הפרסים שהגיע למקום הראשון במצעדים העולמיים, "Despacito", שכיכב  ברשימת "השיר הלטיני הלוהט" של בילבורד במשך 56 שבועות רצופים, פונסי, יליד פורטו ריקו, יגשים את המסורת הימית ארוכת השנים של ברכה והענקת שם רשמי לאונייה Norwegian Viva בטקס ההשקה שייערך ב-28 בנובמבר 2023 במיאמי, "בירת השייט של העולם".  

"Live it Up!" מוטיב ההשקה של Norwegian Viva ימשיך לאורך כל הערב, עם שורה של בדרנים לטיניים מובילים שיצטרפו לפונסי, כולל מלכת הפופ הלטיני, פאולינה רוביו; חבר הקאסט של "סאטרדיי נייט לייב" ויליד מיאמי, מרצ'לו הרננדז; והזמר פדרו קאפו, שכולם יספקו הופעות בלעדיות לאורך כל הלילה. 

"אנו נרגשים לקבל בברכה את אייקון המוזיקה הלטינית לואיס פונסי למשפחת NCL כסנדק של Norwegian Viva שיהצטרף אלינו כשאנו מטבילים את האונייה החדשה ביותר שלנו", אמר דיוויד הררה, נשיא Norwegian Cruise Line. "מיאמי, עיר הולדתנו, שקועה בתרבות הלטינית, ואנחנו רוצים לחגוג את הופעת הבכורה של Norwegian Viva עם כישרון לטיני בראשות לואיס.  כיליד פורטו ריקו, שגם הוא מתגורר כיום במיאמי, פונסי מפגיש אנשים מרחבי העולם עם האנרגיה, החיוביות והמוזיקה שלו, מה שהופך אותו כתוספת מושלמת לאנרגיה התוססת של Norwegian Viva.  אנחנו כבר מצפים שהוא יצטרף אלינו כשנחגוג את רגע ציון הדרך הזה בהמשך השנה".

ב-28 בנובמבר 2023 ינהל לואיס פונסי טקס שבירה מסורתי של בקבוק שמפניה בחרטום הספינה כדי להעניק לספינה ולנוסעיה מזל טוב במסעם, מסורת ימית הנהוגה בכל שיגור ספינה.  לאחר השלמת מסע ההטבלה שלה, Norwegian Viva תהיה האונייה החדשה ביותר בנמל הבית בסן חואן, פורטו ריקו עם הגעתה ב-15 בדצמבר 2023.  היא תציע מגוון הפלגות בנות שבעה ימים לקריביים עד אפריל 2024 עם נסיעות  לטורטולה, איי הבתולה הבריטיים; סנט ג'ונס, אנטיגואה; ברידג'טאון, ברבדוס; קסטריז, סנט לוסיה; פיליפסבורג, סנט מארטן וסנט תומאס, איי הבתולה של ארה"ב, לפני החזרה לעונת קיץ של הפלגות לאירופה מאתונה (פיראוס), יוון; ליסבון, פורטוגל; ורומא (צ'יוויטווקיה) וונציה (טריאסטה), איטליה. 

"לכבוד הוא לי להיקרא הסנדק של האונייה החדשה ביותר של NCL, Norwegian Viva, ואני מצפה לחלוק אותה עם האנשים המדהימים של פורטו ריקו, קהילה שבאמת מייצגת את הרוח של 'לחיות את זה'", אמר לואיס פונסי, המוזיקאי עטור הפרסים.  "כמי שגדל על אי, האוקיינוס משחק תפקיד כל כך חשוב בחיים שלי, ואין מקום אחר שהייתי מעדיף להיות בו.  הפלגה מספקת חוויית חופשה מדהימה, ואני לא יכול לחכות להטביל את הספינה המדהימה הזו ולהציג אותה לעולם".

Norwegian Viva היא האונייה השנייה מבין שש אוניות Prima Class  פורצת הדרך של החברה וספינת אחות לאונייה Norwegian Prima עטורת הפרסים. ההיצע הגבוה של Prima Class נותן עדיפות לחוויית האורח ומעלה את הרף בשייט דרך מטבח ברמה עולמית, העיצוב המרווח ביותר של המותג עד כה, ופעילויות מהממות על הסיפון כולל מסלול המירוצים Viva Speedway - מסלול המרוצים בן שלוש הרמות. 

Norwegian Viva מציגה רבות מהחוויות יוצאות הדופן על הסיפון שהופכות את Prima Class לליגה משלה, כולל Indulge Food Hall, שוק האוכל היוקרתי המציג 11 מסעדות ייחודיות; המגלשות המהירות ביותר בים, The Drop and Rush; ובר הקוקטיילים בר הקיימא הבלעדי של NCL, בר מטרופוליטן. באוגוסט 2023, Norwegian Viva תפליג במבחר הפלגות באיי יוון והים התיכון עד נובמבר, לפני שתצא לסן חואן, פורטו ריקו בדצמבר 2023 לעונה של מסלולים בקריביים.

כדי להנציח את השותפות המרגשת הזו ולחגוג את מערך הבידור האולסטאר שיוצג באירוע ההטבלה של Norwegian Viva, NCL הרכיבה רשימת השמעה ב  Spotify  תחת השם !Live it Up.