הקיץ מתקרב והטמפרטורות ממשיכות לטפס, ישראלים מרחבי הארץ מתחילים לארגן את החופשות וימי הכיף שלהם על מנת לברוח מהחום ולהירגע באזורי הבילוי הפופולריים. חברת Gett המפעילה יישומון להזמנת מוניות ושליחויות בכל רחבי הארץ מפרסמת את עשרת יעדי הבילוי והפנאי החמים של הקיץ האחרון, אליהם הכי הרבה נוסעים הזמינו נסיעה באמצעות היישומון וזאת הזדמנות נהדרת לגלות את היעדים המבוקשים בישראל.

המקום הראשון ברשימה אליו הכי הרבה נוסעים הזמינו מונית הוא מגדלי עזריאלי בתל אביב-יפו, מהמגדלים הכי בולטים בקו הרקיע של העיר ואחד מסמליה. המקום השני ברשימה הוא מלון הילטון תל אביב, הצופה על חוף העיר תל אביב-יפו. המקום השלישי ברשימה הארצית והראשון בעיר אילת, הוא קניון אייסמול שנמצא בלב העיר. את המקום הרביעי והחמישי תופסים קניון דיזנגוף סנטר וקניון רמת אביב שניהם בתל אביב-יפו.

במקום השישי ברשימה, נמל תל אביב ובמקום השביעי, קניון מול הים בעיר אילת. במקום השמיני ברשימה הארצית והראשון בירושלים הוא הכותל המערבי ואחריו גם שוק מחנה יהודה. מתחם ביג אילת סוגר את רשימת עשרת יעדי הבילוי אשר הישראלים בחרו לנסוע הכי הרבה פעמים.

נמל תל אביב (צילום: טל ניסים)
נמל תל אביב (צילום: טל ניסים)

1. מגדלי עזריאלי תל אביב
2. מלון הילטון תל אביב
3. קניון אייסמול אילת
4. קניון דיזינגוף סנטר תל אביב
5. קניון רמת אביב
6. נמל תל אביב
7. קניון מול הים אילת
8. הכותל המערבי
9. שוק מחנה יהודה
10. מתחם ביג אילת

דניאל קורקוס, סמנכ"ל השיווק ב-Gett: "עם בוא הקיץ, אנו מצפים לעלייה בכמות הנסיעות הצפויות ונערכים לאפשר לנופשים להזמין נסיעה לחופשת הקיץ הבאה שלכם, ביישומון הזמין במגוון שפות תוך מתן דגש על בטיחות ונוחות בפריסה ארצית שתאפשר להגיע לכל מקום ובכל זמן".