ריחות של תבלינים, דוכני אוכל הומים ומיטב הפירות הירקות – שוק מחנה יהודה האהובה חוגג 100 שנות פעילות ביומיים של אירועים חינמיים, עתירי קלוריות ותרבות.

שוק מחנה יהודה (צילום: פרטי)
שוק מחנה יהודה (צילום: פרטי)

בתאריכים 2-3 ביולי רחובות השוק יתעוררו לחיים עם שלל אירועים לכל המשפחה. היום הראשון של החגיגות ייפתח באירוע משולב בסדנאות יצירה לילדים והופעות של שישה הרכבים מוזיקליים ועשרה אמני חוצות. החל מהשעה 18:30 ועד לשעה 20:00 יתקיימו בשוק הגרוזיני גם הצגות ילדים. בכיכר ואלרו תוכלו למצוא את מיטב השפים המקומיים שיכינו את ״מנת המאה״, מנה שעבורם מסמלת את השוק. במקביל ישיר הזמר אהרון פררה שירי לדינו. מיד אחריו תעלה להקת המחול הירושלמית ״ק.ט.מ.ו.ן״, ואחריה הלהקה הירושלמית ״הדג נחש״ שתארח את הזמרים זהבה בן ושולי רנד. הזמר אורי בנאי יעלה להופעה בשוק העיראקי, בסמוך למקום בו הסיפור של משפחת בנאי החל. בהמשך יעלה לשיר יהודה אליאס עם שיריו של יורם טהרלב ז״ל. וזה לא הכל, כי במהלך הערב ינגן הגיטריסט יהודה קיסר את להיטיו המוכרים ויארח את אבנר גדסי, אביבה אבידן ורמי דנוך. 
במהלך הלילה תוכלו לערוך גם סיור עצמאי בין עבודת הגרפיטי של האמן סלמון סוזה. כמו כן, לאורך האירוע יוקרן קליפ המסכם 100 שנים של השוק ב-100 שניות.

רחל בן אלול (צילום: אסף קרלה)
רחל בן אלול (צילום: אסף קרלה)

ביום שני ה3 ביולי יתמקדו האירועים בכנס השווקים הבינלאומי שיתקיים במלון ״ענבל״ בירושלים, שיכלול דיונים על עתיד השווקים ברחבי העולם. בכנס תתקיים ארוחת צהריים שיכינו אסף גרניט/אורי נבון (מחניודה), ג'קו סטריט, אבי לוי (המוציא), כפיר חדד (שף מלון ענבל) ונמרוד נורמן (שף מסעדת O2), חמדת גולדברג, שבי שרפלר (עזורה), אורן ששון (אישטבח), מרכוס גרשקוביץ (אנג'ליקה) מוטי דוד (אדום), אילן גרוסי (סאטיה), וערן פרץ (צ‘אקרה).