מלון דן אילת
על חופה הצפוני של עיר הנופש הדרומית נמצא מלון דן אילת היוקרתי. המלון מציע 363 חדרים מרווחים, הכוללים יחידות דה לקס, חדרי משפחה וסוויטות יוקרה עם ג'קוזי פרטי, ובקומה ה-14 של המלון נמצא טרקלין עסקים. במלון יש שלוש בריכות שחייה, ג'קוזי חיצוני, מכון כושר מתקדם ומאובזר, ספא מודרני הכולל חמאם טורקי וסאונה פינית, מגרשי סקווש וחוף ים צמוד.
פעילויות לילדים במלון: הבריכה המרכזית משלבת גומחות המאפשרות מנוחה בתוך המים. הבריכה כוללת מגלשת מים גדולה ובריכת זרמים עגולה - אטרקציות פופולריות המיועדות במיוחד למשפחות. מפעם לפעם מתקיימות פעילויות במתחם הבריכה לכל הגילאים. בחודשי החורף הבריכה מחוממת לכ-28 מעלות.
למלון דן אילת מציע 3 מועדוני ילדים המותאמים לפי גילאים: מועדון דני בייבי – המקום בו פעוטות יוכלו ליהנות מעבודות יצירה וסדנאות אמנות, ג'ימבורי, בריכת כדורים, ומשחקים שונים, בריכת פעוטות (בסמוך למועדון הדנילנד),  עמדת איפור ותחפושות, ועוד. מועדון דנילנד – מועדון המציע מגוון פעילויות מהנות תחת פיקוחו של הצוות המקצועי, כגון: סוני פלייסטיישן, משחקי מחשב, מסכי מגע ומסך טלוויזיה גדול להקרנת סרטים. כמו כן, משחקים חינוכיים כמו פינת מדע וקריאה, משחקי קופסה, ועוד. פעילויות נוספות כוללות: דיסקו לילדים, משחקי בריכה ומיני גולף. מועדון דני קלאב – מקום המיועד עבור בני נוער, בו יוכלו לבלות עם בני גילם, לגלוש באינטרנט, לשחק במשחקי מחשב, סוני פלייסטשיין ו-אקס-בוקס.
כמו כן, במהלך חודשי הקיץ בערבים לאורך השבוע יתקיימו הצגות ילדים, קרקסים, פעילויות אקטיביות לילדים, הקרנת סרטי קולנוע לילדים/מבוגרים ועוד.

מועדון הדנילנד במלון דן אילת  (צילום: יח''צ)
מועדון הדנילנד במלון דן אילת (צילום: יח''צ)

מלון Vert לגון נתניה
מלון VERT לגון צופה מגבוה על חופיה של נתניה ומציע למשפחות אפשרות ליהנות מיוקרה מצד אחד ומשפחתיות מצד שני. בין מתקני המלון יש בריכת אינפיניטי חיצונית חצי-אולימפית, בריכת ילדים ומרפסת עץ לשיזוף והרגעות. במלון יש גם ספא עם חדרי טיפולים, חמאם טורקי, סאונה רטובה ויבשה, חדר כושר ומלתחות.
מועדון הילדים - מועדון הילדים במלון מציע ממגוון פעילויות כמו: שיעורי דיג וגלישה, סדנאות יצירה מחומרים ממוחזרים, סדנאות בישול ועוד. לצד אלה, יש גם משחקי לוח, פינות יצירה, הקרנות סרטים ועוד.

מועדון הילדים במלון VERT לגון (צילום: איה בן עזרי)
מועדון הילדים במלון VERT לגון (צילום: איה בן עזרי)

המלך שלמה
מלון המלך שלמה הוותיק מרשת ישרוטל שוכן על שפת הלגונה שבחוף הצפוני של אילת. המלון מצוין עבור משפחות מאחר ויש בו שתי אטרקציות מדהימות לילדים: "ממלכת הילדים" המחודשת ומתחם הנינג'ה העדכני והאטרקטיבי. בנוסף, ישנה מגלשת מים בבריכת המלון, להנאת הילדים.
פעילויות לילדים במלון: ממלכת הילדים החדשה במלון המלך שלמה - עולם שלם של חלומות, סיפורים, משחקים וקסם, עם 300 מ"ר (ממוזגים) של הרפתקאות ופינות הפעלה לילדים, פינות משחקים ויצירה, סדנאות, סרטים, מחשבים ועוד. צוות מדריכים מנוסה מלווה את הבילוי של הילדים בממלכה. כמו כן, לילדים הגדולים יותר מחכה חדר מולטימדיה עדכני, הכולל עמדות משחקים: אקס-בוקס, פלייסטשיין VR, ועוד. חלל חדשני, מאובזר ומהנה, בו אף אחד לא מפריע לטורנירים עם החברים במהלך כל החופשה.
NINJA KING – מתחם נינג'ה חדשני לילדים ונוער מגיל 6, המתארחים במלונות ישרוטל באילת. במתחם ממתקנים מתקדמים ומאתגרים התורמים לחוויה פיזית מאתגרת ומהנה.

מתחם נינג'ה מלון המלך שלמה (צילום: יח''צ)
מתחם נינג'ה מלון המלך שלמה (צילום: יח''צ)

וולדורף אסטוריה ירושלים
בוולדורף אסטוריה ירושלים לשים את הילדים בלב החוויה ובמהלך החודשים יולי-אוגוסט יערכו ברחבי המלון מגוון פעילויות, הכוללות צ'ק-אין בעמדת קבלה מיוחדת לילדים, כך שכאשר הילדים מגיעים לקבלה עם המשפחה מוצב עבורם שרפרף הגבהה מיוחד המכניס אותם לעניינים. הילדים מקבלים ערכה הכוללת דרכון ילדים שיאפשר להם להחתימו בכניסה וביציאה מהמתחמים השונים במלון, ערכת ציור וצביעה, ואת כרית אסטור. בחדרים יחכה להם חלוק לבן קטן יחד עם נעלי בית קטנות, ויעמדו לרשותם חדרי משחקים לקטנטנים וליותר גדולים, חדר ג'ימבורי, חדר משחקים אלקטרוני ועוד. כמו כן, מזנון ייחודי המותאם במידותיו לילדים ומאפשר עצמאות מוחלטת לכל ילד וילדה. מלבד המגוון המוצע לילדים במזנון המיוחד, ניתנים כלים ייחודים וצבעוניים לילדים, ניתן להזמין גם מגוון מנות אה לה קארט. בתפריט לילדים:  בר פנקייקים וופלים עם תוספות טעימות וצבעוניות, דגני בוקר לילדים, יוגורטים ומעדנים לילדים, שיפודים של פירות ירקות חתוכים, פיצות קטנות, גבינות, מגוון מיצים, שוקולד ועוד. 

בופה ילדים בוולדורף אסטוריה (צילום: יעל הכט)
בופה ילדים בוולדורף אסטוריה (צילום: יעל הכט)

דן אכדיה ריזורט הרצליה
דן אכדיה ריזורט, אתר הנופש הוותיק הבנוי על ראש צוק ומשקיף על הים התיכון, כולל 208 החדרים והסוויטות המאובזרים לשלמות. הריזורט מציע מבחר רחב של פעילויות פנאי ולצדן מבחר מסעדות. במלון יש מתחם בריכה שכולל בריכה בגודל מלא, בריכת ילדים, מרפסות עץ מרווחות ומסעדה/בר לצד הבריכה, ועוד. עוד בריזורט: מועדון ספא ובריאות מפנק, חדר כושר, מגרשי טניס מוארים, ספורט ימי, אזורי משחקים מפוקחים לילדים, חדר משחקים לבני נוער וטרקלין מנהלים לפגישות עסקיות.
פעילויות לילדים במלון: בריזורט בריכת ילדים גדולה הצמודה לבריכה המרכזית. במתחם בריכת הילדים הוקם אוהל טיפי ענק לילדים שם יהיה מיני ג'ימבורי שיוכלו לשחק בתוך המים ומשחקי מים שישתלבו בהמשך. כמו כן, במועדון הילדים ה"דנילנד" של דן אכדיה ריזורט עבור שיפוץ משמעותי לאחרונה והוא מציע לילדים מטבחון מאובזר, מתחמי עץ של אוטו גלידה ואונייה, משחקי קופסא וחשיבה, משטח לגו ענקי, שני מסכי סוני פלייסטיישן, טלוויזיה ועשרות ספרים בעברית ובאנגלית. את המועדון מלוות מדריכות שדואגות לפעילויות יצירה מגוונות עם הילדים, שעת סיפור ומשחקים ברחבי המלון. הדנילנד בדן אכדיה מציע גם חדר Game room עם מכונות משחק רטרו, ומשחק רוקי אוויר.
בנוסף, ברחבי המלון מפוזרים משחקי עץ ומשחקים ייחודים כמו: Corn Hall, Spike ball, מכונות משחק של כדורגל שולחן ומכונית מוסטנג מקורית שהוסבה לשולחן ביליארד אטרקטיבי שמושך את המבוגרים והצעירים כאחד. לכל אורך חודשי הקיץ ישנם פעילויות שונות ומגוונות לילדים במלון: ממתנפחי מים, כדורגל ענקי, מופעי ג'אגלינג וקרקס, מופע בלונים, סדנת טיסנים ורחפנים, בועות סבון ואפילו צלמים שמגיעים לתעד את החופשה. 

דן אכדיה (צילום: ארכיון מלונות דן)
דן אכדיה (צילום: ארכיון מלונות דן)