אניית הקרוזים הגדולה בעולם, Icon of the Seas של חברת הקרוזים רויאל קריביאן, השלימה בהצלחה את סבב הניסויים הראשוני שלה בים, והפליגה באוקיינוס ​​הפתוח בפעם הראשונה לאחר ארבעה ימים של בדיקות מקדימות על מערך הטכנולוגיות והציודים העדכניים שלה. בחברה ציינו, כי זו תהיה לראשונה "עיר על המים" ולא עוד ספינת קרוזים.

גדולה מאי פעם: עונת הקרוזים נפתחת השנה בבשורת ענק 
דיווח על תקיפת מסגד; הארגונים בעזה מאיימים | שידור חי מג'נין

האניה, שכוללת 20 קומות בהן ניתן להכיל כ-7,600 אורחים ועוד כ-3,000 אנשי צוות, תצא להפלגת הבכורה בינואר 2024 ממיאמי לקאריביים למשך שבעה לילות, ובהמשך ייצאו הפלגות לאורך השנה כולה. 

בחברה ציינו עוד כי ההפלגה מיועדת למשפחות, והאוניה כוללת שבע בריכות שחיה ועוד תשע בריכות ג'קוזי, פארק מים ענק עם מגלשת המים הגדולה ביותר על אניה, וכן יותר מ-40 מסעדות וברים, שלל אטרקציות ומופעים. 

הנופשים על הסיפון יעצרו במהלך ההפלגה בשורת נקודות מפתח, כמו האי הפרטי עטור הפרסים של רויאל קריביאן, CocoCay באיי בהאמה, קוזומל שבמקסיקו, פיליפסבורג בסנט מרטן, ורואטן בהונדורס. 

עד שהאונייה תחל לשוט, ניתן יהיה לצאת להפלגה של שבוע על אניית הקרוזים שמפליגה כל שבוע מחיפה - רפסודי של רויאל קריביאן. מנמל חיפה האוניה יוצאת לאגן הים התיכון ועוצרת בלימסול, רודוס, אתונה, מיקונוס, סנטוריני.