הקיץ הישראלי הוא בלתי נסבל כמעט לכולנו, ואין ספק שלא היינו מסרבים לקפיצה קצרה למקום קריר. לשם כך, ריכזנו מספר מקומות כאלה באירופה שהם גם מעניינים, וגם קרירים בקיץ.

לקראת עגינה קבועה? קרוז של קלאב מד הגיע לראשונה לישראל
הייתם מסכימים? היעד האירופי שלא ייתן לכם להיכנס עם הפלאפון

אמסטרדם, הולנד

הבירה ההולנדית נהנית מקיץ נעים גם בזמן שהמדינות השכנות שלה סובלות מטמפרטורות גבוהות יותר. למשך רוב הקיץ אין בעיה להסתובב יום שלם לאורך התעלות לצד הבניינים הצבעוניים שמייחדים את העיר בלי להזיע יותר מדי.

תיירים באמסטרדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
תיירים באמסטרדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


ברכטסגאדן, האלפים הבווארים, גרמניה

העיר שוכנת בקצה הדרום-מזרחי של המדינה על גבול אוסטריה והיא גן עדן של ממש. צמוד אליה שוכן אגם Funtensee, אגם ציורי באזור גבוה שידוע בטמפרטורות הנמוכות שלו. בבקרים מגיעה הטמפרטורה ל-8 מעלות צלזיוס בלבד ועד 20 מעלות ביום ברוב הקיץ. 

ברכטסגאדן, האלפים הבווארים, גרמניה (צילום: אינג'אימג')
ברכטסגאדן, האלפים הבווארים, גרמניה (צילום: אינג'אימג')

שאמוני-מון-בלאן, צרפת

עיירת הסקי המפורסמת בזכות הפסגה הגבוהה באירופה קרירה להפליא כל השנה. בקיץ מגיעות הטמפרטורות לשיא של 20 מעלות בקיץ. אם אתם רוצים להתקרר יותר, ניתן לעלות על אחת מפסגות ההרים הצמודות מעל העיירה, ואפילו להרחיק על לפסגת ה"איגולה-דה-מידי", שצמודה למון בלאן, בגובה של כמעט 4,000 מטר מעל פני הים.  

שאמוני-מון-בלאן, צרפת (צילום: אינגאימג')
שאמוני-מון-בלאן, צרפת (צילום: אינגאימג')

קופנהגן, דנמרק

הטמפרטורות הבירה הדנית אינן עולות על 25 מעלות בשיא הקיץ מה שהופך אותה לאטרקטיבית במיוחד. בנוסף, בזכות מיקומה הצפוני באירופה, השמש במדינה שוקעת בקיץ רק לקראת 22:00, מה שמבטיח לכם יום נעים ואורך לטיול.

קופנהגן, דנמרק (צילום: אינגאימג')
קופנהגן, דנמרק (צילום: אינגאימג')

אדינבורו, בריטניה

טירות מהאגדות וסמטאות מהפנטות הן רק חלק מהקסם של בירת סקוטלנד. למרות שהמקומיים רגילים ללבוש בגדים קצרים בקיץ, קחו בחשבון שהטמפרטורות נעות רק סביב 15-20 מעלות צלזיוס ביום. עבורנו הישראלים, כדאי שניקח איתנו משהו לערב.

אדינבורו (צילום: אינג אימג')
אדינבורו (צילום: אינג אימג')

אוסלו, נורבגיה

בדומה לקופנהגן, גם הנורבגים נהנים מטמפרטורות נעימות בשיא הקיץ והרבה שעות אור. בין הדברים שתוכלו לעשות בעיר זה ביקור ביערות המרהיבים, המנזרים באוסלו, קפיצה לסאונה העירונית, בביקור בבית האופרה או אפילו במוזיאון הוויקינגים.