חברת השיט הגדולה רויאל קריביאן, שבחרה בנמל חיפה כנמל הבית שלה, הודיעה שלאור הביקוש הגבוה של ישראלים לצאת לחופשת שיט לאגן הים התיכון במהלך חודשי הקיץ והחגים, הוחלט להכשיר שתי מסעדות שעל סיפון האונייה Rhapsody of the Seas לאורחים שומרי הכשרות, שלושה סוגים שונים של תפריטי אוכל, הכוללים מגוון גדול של מנות כשרות טריות.

הארוחות יוגשו באופן בלעדי במסעדות הנושא: Chops Grulle ו-Giovanni's Table. (חדר האוכל הראשי לא יציע אפשרויות של אוכל כשר). בחברה הבהירו, כי ארוחות בוקר, צהרים וערב יהיו כלולות בחבילת האוכל הכשר לכל ימי ההפלגה. החברה הודיעה עוד, כי גם ניתן יהיה ליהנות מארוחות כשרות מחוץ לשעות הפעילות של המסעדות הייעודיות בבית קפה שעל הסיפון Park Cafe הפתוח עד השעות המאוחרות.

רבי דוד ווברמן, שהוא הרב של האוניה, הוא בעל חברת קייטרינג בארה"ב שנחשבת לקייטרינג כשר ברמה גבוהה. הרב שוהה במטבח הכשר לאורך כל ההפלגה ודואג להקפדה על שמירת הפרדה בין חלב ובשר. בנוסף, באונייה תופעל מעלית שבת ויהיה חדר תפילה.

אודי שנבל מנכ"ל חברת סנורמה הנציגה הרשמית של רויאל קריביאן בישראל אמר: "רויאל קריביאן בחרה בנמל חיפה כנמל בית וכל יום שישי יוצאת אניית Rhapsody of the Seas להפלגה באגן הים התיכון כשעל סיפונה כ- 2,000 אורחים ישראלים. זיהינו את הצורך והביקוש לארוחות כשרות בקרב הנוסעים מחיפה ולאור הביקוש הגבוה, החברה החליטה לפתוח שתי מסעדות כשרות לשומרי הכשרות שבוחרים לצאת לחופשת קרוז.

למסעדות אלו מטבח נפרד שהוכשר במיוחד ובו שף ייעודי ורב שמשגיח על הכשרות לאורך כל ההפלגה. האוכל מבושל כל יום טרי ברמה הגבוהה ביותר כמו שאר הארוחות המוגשות על האונייה והכל כדי להעניק לאורחים ששומרים על כשרות חוויה גסטרונומית גבוהה".

הזמנת אוכל כשר כרוכה בתוספת תשלום של כ-20 דולר לאורח ללילה וילד מגיל שש - כ-11 דולר ללילה (ילדים מגיל חמש ומטה ללא תשלום). המחיר להפלגה לשבעה לילות לאדם בחדר זוגי החל מ-796 דולר לאדם בחדר זוגי. המסלול: חיפה – לימסול – רודוס – אתונה – מיקונוס – סנטוריני - חיפה.