החרמון, השוכן בצפון הארץ, הופך בימי הקיץ ליעד שובה לב. הוא מתנשא לגובה מרשים של 2,814 מטר, ומחבק את המבקרים ביופיו. כשהשלג כבר מזמן לא כאן, אינספור פרחי בר תוססים מכסים את המדרונות ויוצרים סצנה ציורית. אוויר ההרים הפריך מציע הפוגה מרעננת מחום הקיץ הלוהט בעמקים למטה. הרפתקנים יכולים להשתתף בפעילויות מרתקות כמו טיולים רגליים, אופני הרים ומצנחי רחיפה, והכל תוך כדי ספיגה בנופים הפנורמיים עוצרי הנשימה. החרמון בקיץ הוא גן עדן לחובבי טבע ובריחה מושלמת אל השלווה.

את הקיץ הזה מקבל אתר החרמון בהפנינג "החרמון בכפכפים", שיתקיים ב-1 באוגוסט ויכלול מגוון פעילויות חינמיות, בהן: אטרקציות מים ומתחם ים, מתחם לגו לנד, מופע בלונים, צלם מגנטים, דוכני מזון והופעה של להקת HYPE. 

החרמון מהווה חלק משמורת טבע מרהיבה שהיא גם הנקודה הצפונית, הגבוהה והאסטרטגית בישראל. במהלך הקיץ מתקיימים באתר סיורים מודרכים המשלבים טבע, מורשת וגיאופוליטיקה. הסיור מתחיל במפלס העליון, לאחר נסיעה ברכבל הקרוניות החדש יוצאים לתצפית מרהיבה והסבר על האזור. בנוסף פועל באתר מתקן מזחלות האקסטרים שיעלה את הדופק ומתקן ה"סקיי ריידר. בנוסף באוגוסט, אבובי הקיץ לגלישה במדרון וקרטינג בנהיגה עצמית (מגיל 15) על רכבי תלת אופן ועוד. 

הסיורים בהרשמה מראש, ואורכם כשעה וחצי.
הסיורים המודרכים מתקיימים בכל סוף שבוע ובחודש אוגוסט בכל ימות השבוע.
שעות הסיורים: 10:00,  11:00, 12:00, 13:00. (יולי סופ"ש – 11:00 ו-13:00)
האתר פתוח בין השעות 8:00 – 16:00 (כניסת רכב עד השעה 15:00).
מחיר הכניסה לאתר ללא תשלום,  המתקנים בתשלום.