ט"ו באב, יום האהבה העברי, הוא סיבה מספיק טובה לחגוג את הזוגיות שלנו. השנה ט"ו באב יתקיים ב 1-2 באוגוסט ומלונות רבים מנצלים את המומנטום ומציעים חבילות זוגיות, שנועדו ליצור חוויות בלתי נשכחות לאורחים המעוניינים לחגוג את אהבתם.

החבילות כוללות בדרך כלל אירוח לילה, אווירה אינטימית ומגוון פעילויות ושירותים המותאמים במיוחד לזוגות. אלה יכולים לכלול עיסויים זוגיים בספא של המלון, ארוחות ערב רומנטיות לאור נרות במסעדות על הגג, או אפילו הפלגות שקיעה פרטיות. הנה כמה מהחבילות שמחכות לכן בבתי המלון ברחבי הארץ.

גג מלון דברה בראון (צילום: מקס קובלסקי )
גג מלון דברה בראון (צילום: מקס קובלסקי )

מלונות בראון
קולקציית מלונות בראון תחגוג את ט"ו באב (1-2 באוגוסט) ותציע חבילות מפנקות במלונות דברה בראון בתל אביב ובראון JLM ממילא בירושלים. החבילות כוללות לינה, ארוחת בוקר, טיפול ספא זוגי בן 45 דקות, בקבוק קאווה ופרליני שוקולד איכותיים.
מחיר החבילה במלון דברה בראון: מ-1,648 שקלים, במלון בראון JLM ממילא: מ-1,546 שקלים.

מלון וורט ירושלים (צילום: איה בן עזרי)
מלון וורט ירושלים (צילום: איה בן עזרי)

מלון Vert ירושלים
VERT ירושלים הוא אחד מהמלונות מהמוכרים בירושלים. ממקום משכנו בגבעת רם, מהפסגות הגבוהות של העיר, צופה המלון על ירושלים ומחלונותיו נשקפים מראותיה היפהפיים של העיר. המלון מציע לקראת ט"ו באה אירוח זוגי הכולל לינה וכרטיס כניסה זוגי לעיר דויד לסיור לילי, כי אין דבר רומנטי כמו סיור זוגי בעיר הקודש. במלון אתם מוזמנים ליהנות מחדרי המלון מרווחים ומפנקים, וגם ספא המציע מגוון סוגי טיפולי גוף לאיזון וארוחת בוקר עשירה. מחיר: 1150 שקלים לזוג + לינה וסיור לילי זוגי בעיר דויד.

מלון אינדיגו  (צילום: איה בן עזרי)
מלון אינדיגו (צילום: איה בן עזרי)

מלון אינדיגו
כולנו מכירים את הקלישאה שהדרך ללב של הגבר היא דרך הבטן שלו, אך בעינינו זה עובד גם בכיוון הנשי. לרגל ט"ו באב מלון אינדיגו, שממוקם ממקום בלב מתחם הבורסה ליהלומים, מציע חבילת מארקט זוגית שכוללת לינה וסיור טעימות בשווקים הכי מגניבים ולוהטים של ת״א. האירוח הזוגי כולל : לינה בחדר סופריור, ארוחת בוקר עשירה, בקבוק מים ושוקולד בחדר וכרטיסיית 4 טעימות לשוק הכרמל או הפשפשים. מחיר לזוג: 1130 שקלים. 

ארוחת הבוקר של קפה 99 במלון דן תל אביב  (צילום: נוי ערקובי)
ארוחת הבוקר של קפה 99 במלון דן תל אביב (צילום: נוי ערקובי)

מלון דן תל אביב
המלון השוכן על חוף ימה של העיר שלא נרדמת מציע חבילת פינוק זוגית ורומנטית לט"ו באב. החבילה כוללת ארוחת בוקר זוגית במסעדת קפה 99 בלובי המלון, עיסוי זוגי של 60 דקות בספא היוקרתי והחדש של המלון Via Lomah Spa וכניסה למתחם הבריכות של המלון. 
בוריס פאוקמן, שף מלון דן תל אביב, השיק לאחרונה ארוחת בוקר חדשה במסעדת CAFÉ 99, שכוללת: מבחר לחמים לצד מנות ראשונות וסלטים המוגשים למרכז השולחן, כמו כן מגוון מנות עיקריות מיוחדות לבחירה, בהן: אגס בנדיקט, קרוק מיסייה  וחסה ליטל ג'ם.
ה-Via Lomah Spa שנפתח לאחרונה מציע מגוון עיסויים (החל מ-60 דקות) במתחם חדרי טיפול עם מיטות מיוחדות מארה״ב, מחוממות, חשמליות עם שכבה של 5 אינץ׳ של ג׳ל טמפור לנוחות מירבית במהלך העיסויים. מחיר לארוחת בוקר זוגית, עיסוי זוגי של 60 דק' וכניסה למתחם הבריכות: 1,150-1,250 שקלים.

מצפה הימים (צילום: אסף פינצ'וק)
מצפה הימים (צילום: אסף פינצ'וק)

מצפה הימים
מלון מצפה הימים מקבוצת מלונות Isrotel Exclusive הממוקם בין צפת לראש פינה, יחגוג את ט"ו באב בסופ"ש רומנטי מלא פעילויות שיתקיים בין ה -3-5 לאוגוסט. הטבע המקיף את המלון כבר מהווה תפאורה רומנטית מושלמת – נוף הכנרת והרי הגליל, הבוסתנים עתירי הפירות ועשבי התבלין, השקיעה מול המרפסת וכמובן – העיצוב היוקרתי, מעניקים שלווה נעימה ואווירת חופשה זוגית נפלאה, לגוף ולנפש – רחוק מהשגרה.
בסופ"ש ט"ו באב האורחים יוכלו לקחת חלק במגוון פעילויות זוגיות: שיעורי יוגה ופילאטיס זוגיים, הליכות בוקר, יוגה סאפ בבריכה, הרצאות על השפעת הצמחים על חיי האהבה שלנו, סדנאות אומן בגלריה, "יין ורומנטיקה" - סדנת טעימות יין, הופעה אקוסטית רומנטית ועוד. מחיר: מ-2,500 שקלים ללילה לזוג עם ארוחת בוקר.

מלון דריסקו  (צילום: סיון אסקיו)
מלון דריסקו (צילום: סיון אסקיו)

דריסקו הוטל
מלון היוקרה דריסקו מציע חבילה של לילה במלון, ארוחה במסעדת ג'ורג' וג'ון - המדורגת כיום כמסעדה 1 בישראל - ארוחת בוקר בג'ורג' וג'ון, סיור במושבה האמריקאית, דרינק על חשבון הבית בצ'ק אין וגם בהפי האוור לאורחי המלון, במחיר 2,145 שקלים. מלבד זה יש חבילות שכוללות טיפולים בספא, חבילות קולינריות נוספות ועוד.

מלון ליר סנס (צילום: סימפלקס 360)
מלון ליר סנס (צילום: סימפלקס 360)

מלון ליר סנס
מלון הקונספט ליר סנס בגדרה מציע חבילות לינות וספא מיוחדות לכבוד חג האהבה (שני-רביעי, 31.7-2.8). חבילת לינה וספא ליום האהבה של המלון כוללת אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר + שובר 300 שקלים למסעדת אברטו ובקבוק קאווה, במחיר מ-1,050 שקלים זוג ללילה. חוץ מזה, המלון מציע חבילת פינוק יומית הכוללת - עיסוי של 45 דקות, זוג כוסות קאווה, ארוחת בוקר וכניסה למתחם הספא והרופטופ, ב-450 שקלים לאדם.

טיפול במלון בוטיק ניאה (צילום: יח''צ)
טיפול במלון בוטיק ניאה (צילום: יח''צ)

מלון בוטיק ניאה

במלון בוטיק ניאה שבשבי ציון חוגגים את ט"ו באב עם חבילות רומנטיות, לדוגמה: אירוח זוגי על בסיס לינה וארוחת בוקר במסעדת המלון, שני טיפולים למשך 30 דקות בספא של המלון,  בקבוק קאווה בחדר, שימוש חופשי במתקני הספא, הבריכה המקורה והחיצונית, סאונה יבשה וטרקלין שבו מוגש כיבוד קל. כמו כן, שדרוג לאגף הספא על בסיס מקום פנוי. מחיר: מ-1,800 שקלים, בימים שני ושלישי 1.8-2.8.

מלון דיויד אינטר קונטיננטל (צילום: איתי בנית)
מלון דיויד אינטר קונטיננטל (צילום: איתי בנית)

דיויד אינטרקונטיננטל

במלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב, חוגגים את ט"ו באב עם חבילה רומנטית במיוחד. אירוח זוגי הכולל לינה בחדר מפנק עם נוף לים, ארוחת בוקר זוגית במסעדת "חצרות יפו", ושני טיפולים בני 50 דקות ב-THE Spa, הספא היוקרתי שבמלון. מחיר מ: 2599 שקלים, תקף בתאריכים: 1.8-2.8.

מלון גלי כנרת (צילום: יח''צ)
מלון גלי כנרת (צילום: יח''צ)

גלי כנרת

מלון גלי כנרת היפהפה הפונה לקהל הבוגר וזוגות (מעל גיל 16) ועם המסעדה המפורסמת של השף אסף גרניט, יציע לרגל ט"ו באב מספר חבילות פינוק לאוהבים, כמו: חבילה מיוחדת לערב ט"ו באב בתאריך ה-1.8 החבילה כוללת פינוקי אהבה, מגש פירות, שוקולד, בקבוק יין, מיני בר עם שתיה קלה וכניסה לספא המלון (לא כולל טיפולים) ועוד הפתעות מפנקות. המחיר לזוג: מ-2,200 שקלים ע"ב א. בוקר 1-2/8. חבילה לסופ"ש אהבה 3-5/8 - 2,700 שקלים לזוג ללילה ע"ב א. בוקר.