כפר הנופש דולפין וילג' השוכן מטרים סופרים מהלגונה בחוף שבי ציון, פתח את שעריו מחדש עם בעלים חדשים. הכפר שאהוב על חובבי הגלישה והים עבר שיפוץ ועיצוב מחדש. המראה של הכפר ששואב השראה ממגוון כפרי גלישה וריזורטים ברחבי העולם, עם צבעוניות רכה ושילוב של קש וחומרים טבעיים. 

"דולפין וילג" מתאים מאוד לחופשה זוגית או משפחתית, ולכל מי שמחפש להתנתק מההמולה ולהיכנס למוד טרופי עם צמחיה עשירה ובקתות מתוקות. בסך הכל בכפר יש 22 בקתות אירוח גדולות ומרווחות: ישנן בקתות זוגיות, בקתות משפחתיות המתאימות לעד 5 אנשים ובקתות גדולות המתאימות לעד 7 אנשים. הבקתות המשפחתיות והגדולות מכילות שני מפלסים, כך שהילדים יוכלו לישון למעלה וההורים למטה.

הבקתות כוללות מים חמים 24/7 בחימום גז, ריהוט חדש ומעוצב ברוח המקום, משדרי WiFi חזקים חופשיים לשימוש בכל המתחם וחנייה פרטית צמודה למרבית הבקתות. בנוסף, האורחים מוזמנים להשתמש בעגלת החוף החינמית המאובזרת בשמשיה, מחצלת וכסאות חוף.

דולפין וילג' (צילום: יח''צ)
דולפין וילג' (צילום: יח''צ)

על כל תהליך החידוש  של הכפר אחראי היזם רן וינרבה, אשר פעיל  למעלה מעשור בענף המלונאות. על העיצוב אחראית מעצבת הפנים אוסנת נוביק. את תהליך המיתוג הוביל רן עם ליאור צנגן וקרן לובינשטיין. 

זמן קצר לאחר ההשקה השקטה ותקופת ההרצה, המלון כבר זוכה לדירוג של 9.4 בבוקינג.

במרחק הליכה מכפר הנופש ניתן למצוא מגוון אטרקציות, בהן: מועדון צלילה אינדיגו ושיט טורנדו, טיול אופניים עד חוף אכזיב, פאב ומועדון הפרה, פאב השוקת, חוות סוסי ם ועוד.

מחירים: מ-599 שקלים ללילה לזוג עם ארוחת בוקר באמצע שבוע.