טרנד הגלמפינג בארץ תפס תאוצה בשנים האחרונות, וכעת הוא עולה שלב עם ההחלטה של תיירות ניר דוד מעמק המעיינות להקים שני מתחמי גלמפינג חדשים בצפון הארץ. המתחמים החדשים יצטרפו למתחם הגלמפינג המוצלח של החברה בסמוך לקיבוץ ניר דוד. שני המתחמים החדשים הם פרי שיתוף פעולה עם הקיבוצים אורטל וניר דוד, והם יוקמו בהשקעה של 14 מיליון שקלים. בסך הכל יכללו שני המתחמים 60 אוהלי גלמפינג ממוזגים, מתחמי פינות ישיבה, בריכת שחיה ויספקו מרחב שיעודד טיולים בטבע הסובב.

הגלמפינג מצליח כל כך בארץ מאחר והוא משלב את היופי של הטבע עם הנוחות והיוקרה של בית מלון. הוא מציע חוויה ייחודית וסוחפת למי שרוצה ליהנות בחיק הטבע מבלי לוותר על נוחות מודרנית. מקומות לינה מפנקים נעים מאוהלים ויורטים מסוגננים ועד בתי עץ ובקתות, לרוב מצוידים במיטות נעימות, חדרי רחצה פרטיים ואפילו שירותים כמו אמבטיות חמות וקמינים. עם גלמפינג, אתה יכול לישון תחת הכוכבים, להתעורר לנופים עוצרי נשימה, ולהתמכר לפעילויות חוצות תוך כדי הנאה מהנוחות והאלגנטיות של אירוח מאובזר היטב. זהו השילוב המושלם של הרפתקאות ופינוק עבור חובבי טבע וחובבי טיולים כאחד. 

החורשה בה יקום המתחם החדש  (צילום: אורן גבאי גולן)
החורשה בה יקום המתחם החדש (צילום: אורן גבאי גולן)

המתחם הראשון של תיירות ניר דוד כבר מוקם בימים אלה בקיבוץ אורטל שבצפון רמת הגולן בהשקעה של 6 מיליון שקלים ויפתח, ככל הנראה, בחודש אוקטובר. המתחם מוקם בלב חורש טבעי, בגובה של 915 מטר מעל פני הים ובו 30 אוהלים ממוזגים ומרוהטים. האוהלים שממוקמים במתחם יובאו מדרום אפריקה, וחלקם יצפו אל הכרמים של יקב תל שיפון. במתחם יוקם 2 מתחמי שירותים ומקלחת צמודים, מטבח מרכזי משותף ומרווח.

בנוסף, במהלך 2024 תפתח החברה מתחם נוסף בקיבוץ גשר הזיו בהשקעה של 8 מיליון שקלים. המתחם יהיה בעל קונספט ומאפיינים זהים המותאמים לטבע והאקלים של הגליל המערבי. במתחם יהיו 30 אוהלים, בריכה שחיה ומרחב ליציאה לטיולים רגליים ורכובים.

חלי יעקבס, מנכ"לית תיירות ניר דוד מסרה: "אחרי הצלחת מתחם הגלמפינג בעמק המעיינות, אנחנו שמחים להיות מובילים בתחום תיירות הפנים בישראל, תיירות אשר לוקחת בחשבון פיתוח המתחשב בסביבה ובמשאביה. המתחמים החדשים שאנו מקימים מותאמים לצרכים של הקהל הישראלי המחפש לא רק מקום לינה נוח, אלא הצעת ערך הכוללת  תוכן, טבע  וחוויה. מזה שנתיים מתחם הגלמפינג בעמק המעיינות מארח מטיילים מכל הארץ ולמדנו שהם רוצים להרגיש ולחוות את המרחב אחרת - לטייל, לבשל, לפגוש אנשים וקהילות ולחזור הביתה עם תחושת שייכות".