חברת VOYE Global הודיעה היום (ראשון) כי תשווק חבילות גלישה לחו"ל מבוססות eSim הפתוחות ל-130 מדינות בעולם, במחיר שיותאם לגודל החבילה בלבד וללא כל קשר ליעד אליו טסים. בנוסף, תעניק בשלבים הראשונים לכל מזמין, הטבת MB100 נוספים לשימוש במדינת המקור.

כדורים פורחים ומלונות במערות: הצצה למקום הקסום ביותר בטורקיה
מזוודות זה לחלשים: זו חברת התעופה שתביא לכם בגדים לחופשה בחו"ל

בין החבילות הבולטות ניתן למצוא חבילת גלישה בכיסוי גלובלי רחב הפתוחה למשך שנה, בנפח של 5GB- 30 GB לבחירה, בהתאם לשימושים ולצורך האישי. חבילה זו ניתנת לשימוש חוזר שוב ושוב במהלך השנה, כשהמחירים נעים בין 27-69 דולר.

חברת VOYE בעלת ממשק ותמיכה 24/7 בשפה העברית, מתבססת על טכנולוגיית Multi Coverage ונהנית מהסכמים מסחריים אסטרטגיים מקבילים, עם מספר ספקיות תקשורת בכל מדינה, במטרה לאפשר כיסוי גלובלי וקליטה נרחבת גם באזורים צדדיים. בכל זמן נתון, המערכת תדע לנתב את המשתמש, למפעיל המקומי עם הכיסוי הטוב ביותר על בסיס המיקום (הכיסוי באחריות המפעיל המקומי). ברמה הטכנולוגית, בהעדר קליטה סלולרית, יינתן חיווי אוטונומי באופן אוטומטי להחלפת ספק אחד בשני, לחיזוק ושיפור הקליטה מבלי שהמשתמש ירגיש. 

אפליקציית VOYE זמינה להורדה בחנויות היישומים באפל ואנדרואיד. היא מציעה מנעד חבילות גלישה eSim לחו"ל: חבילות לשבוע, חבילות לחודש וכאמור, חבילות שתוקפן עד 365 יום, שהן אינן מוגבלות ליעד ספציפי וניתן לממש אותן לכל יעד אליו טסים בשנה הקרובה, עד לסיומן. 

חברת VOYE Global הינה שחקנית משמעותית הפועלת בעולמות התקשורת ופונה לשוק המקומי והגלובלי. היא נהנית מהסכמים מסחריים ייחודיים ב-130 מדינות, ומקשרים עם מאות ספקי תקשורת בינלאומיים. חברה זו נמצאת בבעלות פרטית, כשהאג'נדה שלה היא להנגיש את טכנולוגיית ה-eSIM לקהלים נוספים ולהוזיל את מחירי חבילות התקשורת העולמיים. חשוב להדגיש שבניגוד לשחקניות רבות בשוק זה, VOYE אינה מתווכת בין חברות, אלא מאפשרת על גבי הפלטפורמה שלה את החיבורים המרובים ובטכנולוגיה זו היא מבטיחה תקשורת יציבה, רציפה ואיכותית בכל רגע נתון. 

אבי הרשקו, מנכ"ל חברת VOYE Global , מסר: "שוק חבילות הגלישה בישראל נאמד במאות מיליוני שקלים בשנה, כאשר את רוב השוק עדיין מובילות המפעילות המקומיות עם נתח שוק של כ- 70% במחיר ממוצע של כ 200 ש"ח לחבילת גלישה, שימוש בטכנולוגיית eSim מוזיל משמעותית את עלות החבילה, עד כשליש. הצורך לשימוש בדאטה עולה בקצב מהיר בעיקר בשכבות הצעירות שצורכות מדיה בכל רגע ובאיכות גבוהה. זאת לצד הצורך הרב לשתף חוויות בזמן אמת, שהוא חלק בלתי נפרד מחווית הטיול. זו הסיבה שבחרנו במודל תמחור אחיד לכל המדינות עם נפח גלישה גדול ללא צורך בבחירת יעד ספציפי-פשוט וקל".

דוגמאות למחירי חבילות גלישה של חברת VOYE Global:

  • חבילת תקשורת 3GB תעלה 12 דולר למשך 7 יום.
  • חבילת תקשורת 10GB תעלה 25 דולר למשך 30 יום, או- 42 דולר לשנה.
  • חבילת תקשורת 15GB תעלה 29 דולר למשך 30 יום, או - 69 דולר לשנה.
  • חבילת תקשורת 30GB תעלה 49 דולר למשך 30 יום.
  • חבילת 3GB לשבוע תעלה 12 דולר ואילו, חבילה של 6GB- לחודש ימים- 20 דולר.