החופש הגדול בעיצומו ולפני שהשמיניסטים ייחלו את שנת השירות או השירות הצבאי, רבים יוצאים לטיול בחו''ל. אז איזה יעדים הם הפופולרים ואיפה אפשר למצוא יעדים זולים לחופשה של מספר ימים? בשטיח המעופף מצאו את המקומות הכי חמים ומשתלמים של הקיץ שהצעירים הולכים לפקוד בחודשים הקרובים. 

פלמה דה מיורקה, מיורקה:
אי מיורקה הוא אחד מיעדי הנופש הפופולריים ביותר בים התיכון, מלון bh Mallorca הכל כלול המוביל באזור משקיף על הים הכחול הבהיר ומציע פארק מים מרתק המתאים לכל הגילאים. עם תעריפים נוחים במיוחד, המלון מציע חבילת נופש הכוללת הכל כלול וגישה לפארק המים במחיר של 666 יורו לאדם בחדר לארבעה לשישה לילות. המבצע כולל אירוח במלון המפואר וכל הארוחות, כמו גם כרטיסי כניסה לפארק המים שיהפכו את החופשה לחוויה לא נשכחת.

בורגס, בולגריה:
עיר החוף השנייה הגדולה ביותר בבולגריה, בורגס, מציעה אפשרויות נופש מגוונות לצעירים שמחפשים אווירה צעירה וסוערת. בורגס מפורסמת בעיקר בזכות חופיה היפים ומגוונים, מסעדות וברים מובילים, וחיי הלילה הפועלים עד השעות המאוחרות. במלון villa mare תמצאו חבילות נופש מרתקות לקיץ הקרוב, עם התעריפים המשתלמים ביותר. החבילה המוצעת במחיר נמוך של 439$ לאדם בחדר משותף לארבעה, וכוללת שבעה לילות במלון מרהיב.

כרתים, יוון:
כרתים שביוון הוא אחד מהיעדים המובילים באזור. היכולת לשלב את הים הכחול הבהיר והחופים הנהדרים עם חיי הלילה הדינמיים הופכים אותה לבחירה נהדרת עבור צעירים בחופשה. במלון summer dreams תמצאו חבילות נופש מעולות, עם שבעה לילות במחיר של 489$ לאדם בחדר לארבעה. בנוסף לשהייה במלון, החבילה כוללת גם אפשרות לטיולים מאורגנים ופעילויות מרתקות במחיר המבצע.

יורט דה מאר, ספרד:
מזרח ספרד מספק את הרקע לקיץ מושלם עבור צעירים שמחפשים אזור חם ושקט לבלות את החופשה. יורט דה מאר היא עיירה יפיפיה שממוקמת על חוף הים התיכון ומציעה חופים מדהימים ותרבות מקומית עשירה. המלון check in caribe hotel הכל כלול המפואר ביורט דה מאר מציע חבילת נופש מפנקת במחיר של 719 יורו לאדם בחדר לארבעה. החבילה כוללת אירוח במלון היוקרתי, כל הארוחות, יין ושתייה במהלך היום, וכן גישה לכל הפעילויות והמתקנים במלון.

אורן כהן, סמנכ''ל השיווק של השטיח המעופף: "צעירים רבים מנצלים את חופשת הקיץ ורגע לפני הגיוס פוקדים יעדים רבים. אנחנו רואים עלייה גדולה בספרד ובמיוחד בפלמה דה מיורקה שנחשב לאחד מהיעדים הכי פופולריים. חשוב לציין שהחבילה שלנו כוללת גם נציג של השטיח המעופף בכל היעדים, דבר המקנה להורים ביטחון ושקט".