תושב היישוב קדימה, רן חן בן ה-21 נאשם היום (שלישי) כי הכה נהג שעקף אותו בכביש וזרק רימון לעבר בן משפחתו. על פי כתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוזי מרכז, חן נסע על קורקינט חשמלי על הכביש, ונהג עקף אותו עם רכבו והתקדם לעבר הכיכר שהייתה בהמשך הכביש.

נמנע אסון? קטין נעצר במזרח ירושלים כשברשותו סכין
עבירות מין במצג שווא של טיפול: תשע שנות מאסר נגזרו על המטפל אליהו זריהן

בעקבות כך, חן המשיך ברכיבה לעבר הרכב של הנהג, נכנס לנתיב הנגדי לתנועה והגיע מול רכבו של הנהג. חן פנה לנהג, שאל אותו "למה אתה נוהג ככה", ואז התחיל להכות את הנהג בפנים עם מכות אגרוף. בשלב מסוים חן פתח את דלת הנהג וכתוצאה מכך הטלפון של הנהג נשבר. עוברת אורח ניסתה להרגיע את חן, והנהג ניצל את ההזדמנות וברח מהמקום.

לאחר מכן הנהג הגיע יחד עם דודו לתחנת משטרה בכדי להגיש תלונה נגד חן. בעקבות התלונה, חן נחקר תחת אזהרה. לאחר הגשת התלונה נגדו, חן החליט לזרוק רימון הלם על בית הדוד שהגיע עם הנהג להגיש עליו תלונה. בשעה 4:30 לפנות בוקר, חן רכב על אופניים חשמליים לכיוון בית הדוד כשהוא נושא עליו רימון הלם מסוג M7290, וזרק אותו לעבר הבית.

בני המשפחה שהיו ערים באותה השעה וישבו מחוץ לבית הבחינו ברימון והתרחקו ממנו במהירות. הרימון התפוצץ, והעיר בבהלה את בני המשפחה האחרים שישנו באותה השעה. בהליך מזורז, התקיים הדיון הראשון במשפט נגד חן, ובית המשפט הורה להאריך את מעצרו עד למתן החלטה אחרת.