אחת הבחירות הקשות אך המרגשות שקשורות לחתונה – חוץ מהאולם, התאריך או שמלת הכלה – הוא יעד לירח הדבש. ירח דבש הוא ההזדמנות הראשונה של זוג נשוי טרי להתנתק מהעולם החיצון ולהתרכז אך ורק אחד בשנייה (ובקוקוס שהם לוגמים על החוף הלבן, כמובן), ולכן כדאי לבחור ביעד שיעניק חופשה בלתי נשכחת. 

העולם מלא בכל כך הרבה יעדים קסומים ורומנטיים, שקשה לבחור את היעד הטוב ביותר. טלי יטיב, מנכ"לית ובעלים "ספיריט הפקות עולם" המוציאה טיסות למאוריציוס, הסבירה כיצד האי הקטן באוקיינוס ההודי הוא היעד המושלם לחופשה רומנטית מושלמת. מי טורקיז צלולים, מזג אוויר מושלם לאורך כל השנה וריזורטים מפנקים ברמה עולמית - מאוריציוס הוא המקום שעליו חולמים כשמדמיינים את גן העדן. 

מאוריציוס (צילום: יח''צ ספיריט)
מאוריציוס (צילום: יח''צ ספיריט)

רפובליקת מאוריציוס, מדינת אי אפריקאית במעמקי האוקיאנוס ההודי מזרחית למדגסקר, היא אכן יעד דמוי גן עדן עם עולם פלאי משלו - חופים זהובי חולות, מקושטים בעצי דקל וגובלים במים בגוון טורקיז, הרים, יערות, אגמים, נחלים ומפלים ברחבי האי, שבורך בצמחייה טרופית מגוונת (חלקה ייחודית למאוריציוס) ועולם חי שופע, לרבות ציפורים טרופיות נדירות וייחודיות למקום ואוכלוסיות צבי ענק יבשתיים שונית אלמוגים עגולה ומושלמת המקיפה את האי יוצרת עולם חי תת ימי מרהיב וכן שומרת על מימי האי רגועים וחמימים.

מאוריציוס היא מדינה בעלת אקלים טרופי - ולכן, הטמפרטורה שבה לא משתנה משמעותית לאורך השנה, ונותרת חמימה עם אחוזי לחות גבוהים. מאחר והיא נמצאת מתחת לקו המשווה. לזוגות אוהבים מדובר באי בודד ובתולי, מוקף אוקיאנוס מהפנט, שופע רומנטיקה שקשה למצוא בעולם המודרני. הריזורטים המפנקים, פינות הטבע השקטות, פעילויות השיט והשקיעות הנוגות, ירגשו כל זוג שמחפש פינה רומנטית בעולם.

מאוריציוס (צילום: יח''צ ספיריט)
מאוריציוס (צילום: יח''צ ספיריט)

כאשר מחפשים יעדים לזוגות אי אפשר שלא לחשוב על חופשה רומנטית במאוריציוס. פשוט כל מה שצריך לחופשה רומנטית בגן עדן אקזוטי עם חופים נפלאים, חול נקי, מים צלולים, ריזורטים יוקרתיים ומפנקים קרוב למים, אתרי צלילה ושנרקול, שקיעות מדהימות ועוצרות נשימה, אוכל טעים וכל זה באי פרטי שכמעט כולו שלכם. את שלל הנופים עוצרי הנשימה, תוכלו לחוות יחדיו מהשקט והשלווה כשאף אחד לא יפריע לכם.

מאוריציוס מאופיינת בעושר תרבותי, וכך גם עולם הקולינריה באי. תוכלו ליהנות ממנות עשירות מגוונות מהמטבח האפריקאי, ההודי, הצרפתי והסיני, ופעמים רבות גם ממטבח מעורב שמערבב בין העולמות הקולינריים. באופן טבעי, הודות לים האינסופי, מנות דגים ופירות ים הם נפוצות ביותר, לרוב לצד אורז. לבבות דקלים ופירות טרופיים (מנגו, אננס, ליצ’י, בננות ועוד) נפוצים גם הם במנות, ועולם הבישול הצרפתי באי מתמחה בבשר צייד, בעיקר של צבים וחזירי בר.