רשת מלונות היוקרה פנינסולה, הידועים ברחבי העולם בזכות יוקרתם הבלתי מתפשרת וחווית השירות יוצאת הדופן, עומדים לעשות את דרכם אל ליבה של לונדון עם פתיחת המלון המצופה במרכז שכונת בלגרביה, שכונה יוקרתית אשר פופולרית בקרב ידוענים, אנשי עסקים ומנהיגים. המלון החדש, שיציע חוויה עוטפת שתמזג אלגנטיות קלאסית עם נועזות מודרנית, מבטיח להיות תוספת מרשימה למפת התיירות של העיר.

כחלק מההשקה המדוברת, חברת הדסים טרוול הישראלית שפועלת בתחום תיירות היוקרה ושותפה מועדפת של הרשת העולמית, מציגה שיתוף פעולה עם רשת המלונות פנינסולה ומציעה כבר עכשיו עבור הקהל הישראלי את האפשרות להזמנות "Pre-Booking" עוד בטרם המלון נפתח רשמית.

הפנינסולה לונדון, מלון יוקרה חדש ומרהיב, פותח את שעריו ב-12 בספטמבר 2023. המלון ממוקם בלב ליבה של לונדון, בכיכר ונדסוורת', בקרבת הייד פארק וכיכר טרפלגר. המלון מעוצב בסגנון בריטי קלאסי, עם חזית אדומה וחלונות גדולים. הוא מציע 190 חדרים וסוויטות מפוארים, מסעדות גורמה, ספא יוקרתי, וחנויות בוטיק עם מותגים מובילים.

המלון הוקם על ידי קבוצת פנינסולה, קבוצת מלונות יוקרה בינלאומית שנוסדה בשנת 1928. קבוצת פנינסולה מפעילה 10 מלונות ברחבי העולם, כולל מלונות בלונדון, פריז, ניו יורק, הונג קונג, סינגפור, שנחאי ודובאי.

הפנינסולה לונדון הוא המלון הראשון של קבוצת פנינסולה בבריטניה. המלון תוכנן על ידי משרד האדריכלים הבינלאומי NORR, והוא נבנה על מגרש שהיה בעבר מגרשי טניס. המלון כולל 190 חדרים אשר מעוצבים בסגנון בריטי קלאסי. החדרים כוללים חלונות גדולים המשקיפים על העיר, מיטות ענקיות, ריהוט איכותי, ואבזור טכנולוגי מתקדם.

בנוסף, המלון מתהדר במספר מסעדות גורמה אשר מותאמות לסצנה הקולינרית היוקרתית של לונדון: 

  • Brooklands - מסעדת הדגל של המלון, הממוקמת על גג המלון ומציעה תפריט מודרני בריטי עם נגיעות אסייתיות. השף הראשי של המסעדה הוא קלוד בוסי, שף צרפתי בעל שני כוכבי מישלן.
  • Canton Blue - מסעדה סינית יוקרתית, הממוקמת בקומת הקרקע של המלון. השף הראשי של המסעדה הוא וויליאם צ'אן, שף סיני בעל כוכב מישלן.
  • The Lobby - מסעדה טרנדית עם תפריט בינלאומי, הממוקמת באזור הלובי של המלון. השף הראשי של המסעדה הוא ג'ון סטיבנס, שף בריטי בעל כוכב מישלן.

הפנינסולה לונדון הוא המקום המושלם לחופשה יוקרתית בלונדון. המלון ממוקם בלב ליבה של העיר, ומציע לאורחיו חוויה ייחודית המשלבת יוקרה, שירות מושלם ואווירה נעימה.

"אנו גאים בשיתוף הפעולה שלנו עם פנינסולה לונדון, אחד ממותגי המלונות האייקוניים בעולם", אמר יניב קסטן, מנכ"ל ובעלים של חברת הדסים. "באמצעות שיתוף הפעולה שלנו, אנו יכולים להעניק מגוון הטבות מיוחדות לקהל הישראלי, כך שהביקור שלהם בפנינסולה לונדון יהיה יוצא דופן".