אין כמו לשקוע במים כחולים ולשטוף רגליים בחוף שווה. אם אתם מחפשים את היעד המושלם לקיץ הקרוב, טריאסטה, שבצפון איטליה עם שורות של חופים מגוונים ולא שגרתיים - יכולה להיות התשובה שאתם מחפשים. טריאסטה מציעה מגוון מיוחד ושונה מהרגיל של חופים לכל הגילאים, לכן ריכזנו כאן כמה מהחופים היפים ביותר טריאסט שבצפון איטליה, שישאירו גם אתכם המומים. 

‪Beach Barcola -חוף ברקולה

מדובר בחוף נוח וקרוב לעיר עם אווירה טובה ומגניבה, למי שרוצה לברוח קצת מהעיר לצפייה בשקיעות נהדרות. החוף אינו חולי אבל מושלם ליום חם בזכות האזורים המוצלים עם עצים ושפע של מושבים.

אם תגיעו מוקדם בבוקר בשעות השפל תוכלו להנות מקצת חוף חולי, השחייה בחוף מיועדת רק לשחיינים מיומנים בעקבות המים העמוקים שבו. החוף מלא בתיירים מקומיים המשרים אווירה ידידותית. מעבר לכביש של החוף תוכלו להנות ממסעדות טובות ששוות ביקור, בחלק מהלילות תהנו מ-DJ או הופעה חיה.

באגנו מרינו לה לנטרנה - ‪Bagno Marino La Lanterna

חוף מיוחד ולא שגרתי, יש שאומרים שהוא ייחודי בעולם, ממוקם במרכז העיר, מה שהופך אותו לנגיש במיוחד ומחיר הכניסה אליו הוא €1 בלבד. תופתעו לראות שהחוף מופרד בחומה לאזורי רחצה של נשים וגברים, כחלק מההיסטוריה של טריאסטה. החוף משרה אווירה מזמנים אחרים בעיקר בגלל חדרי השירותים המאד מדוברים שנמצאים בו הנבנו לקראת סוף המאה ה- 19 על ידי האוסטרים ולכן נחשבים למקום היסטורי, עם ריהוט עתיק מיושן אך מיוחד.

חוף I Topolini

חוף יוצא הדופן הזה, שעשוי לא מחול אלא מ-מדרחוב, האווירה בו היא באמת מרגיעה, מיוחדת וייחודית. מומלץ להביא מגבות או מזרונים\כיסאות נוח קטנים. קיימת בו מסורת יפיפייה של הבאת קלפי משחק, מה שיאפשר לכם לראות מרחבים של קבוצות חברים וזוגות מקומיים מכל הגילאים שמשחקים קלפים.

דבר המעורר השראה בזכות המשחק המסורתי והתקשורת הבריאה על פני הסמארטפונים של ימינו. הים מאוד נקי צלול, נגיש באמצעות סולמות, המגיעים ישירות מהמדרכה מטה אל המים. השמש החמימה של הסתיו והמים הצלולים הפכו את המקום לאידיאלי לשיזוף גם לא במהלך העונה.

חוף סאבליצ'בו - Sablićevo Beach, Rijeka

סאבליצ'בו הוא חוף שקט ומבודד בים האדריאטי, הממוקם על חוף מפרץ קטן ושמשי. הוא אחד מהחופים העתיקים ביותר ברייקה ומאופיין במים נקיים וצלולים, מורכב בטבעיות משלל חלוקי נחל קטנים וגדולים ובעל מגע מינימלי של מתקני חוף ההופכים אותו לחוף אטרקטיבי למשפחות ולתיירים שמעריכים את האווירה השלווה והרומנטית ואת שלל אפשרויות הצלילה הקיימות בו. ממוקם ליד העיר, כך שתוכלו להגיע אליו בהליכה, ברכב או באופניים.