Magic Kass

Magic Kass, פארק השעשועים המקורה הגדול בארץ, מציע במהלך אוגוסט בילוי ללא הגבלה בכל מתקני האקסטרים הייחודיים בפארק, בהם Looper, Sky Tower, Air Race וה-Discovery 360. זאת לצד בראשית, רכבת הרים חיצונית בגובה של למעלה מ-20 מטר, הממוקמת על גג המבנה, פיראטוס וספיידר, זאת בנוסף למשחקי ארקייד, חדרי גיימינג וג'ימבורי. 
בנוסף, יקיים הפארק ימים מיוחדים לאורך החופש: יום הארטיק הבינלאומי, שיתקיים ב-14.8 ובו יקבל כל מבקר ארטיק בחינם.

מחיר כניסה מוזל הכולל שימוש במתקני הפארק: 99 שקלים.
ניתן להתעדכן בשעות הפתיחה באתר: https://magic-kass.co.il/

Magic Kass (צילום: יח''צ)
Magic Kass (צילום: יח''צ)

מוזיאון הפסיפס לוד מציג את המרוץ לפסיפס: משחק אינטראקטיבי שיחזיר אתכם 1700 שנה אחור

גם בחופש הגדול הנוכחי יתמודדו שוב עם האתגר הגדול: כיצד מרחיקים את הילדים מהמסכים, יש מי שחושבים איך לחבר את הילדים לתוכן ערכי, ויחד עם זאת לדבר אליהם בגובה העיניים. מוזיאון הפסיפס בלוד, המנוהל ע"י קבוצת JLM  יזמות, משיק הקיץ את המשחק האינטראקטיבי "המירוץ לפסיפס" ומחזיר את הילדים 1700 שנה אחורה במנהרת הזמן.

פסיפס לוד בן ה-1700 שנה, התגלה לגמרי במקרה, לפני כמעט 20 שנה. הפסיפס, שנחשב לאחד מהיפים בעולם וזכה למקום של כבוד במוזיאונים גדולים בעולם (המטרופוליטן, הלובר), חזר לפני כשנתיים למקומו הטבעי בלוד והשנה נפתח למבקרים.

מוזיאון הפסיפס בלוד   (צילום: אלכס אטלס)
מוזיאון הפסיפס בלוד (צילום: אלכס אטלס)

כחלק מהרצון לחבר את הדור הצעיר אל המקום, הושק בימים אלו משחק אינטראקטיבי, שמתקיים כולו סביב המוצגים במוזיאון ומיועד לקבוצות ולמשפחות. המשחק מזמין את המבקרים להיחשף לסיפור של הפסיפס, הדמויות וסמלים המוצגים בו, מי הכין אותו, ומה הוא בכלל עושה בלוד. איך זה עובד? המשחק מתנהל בחלוקה לשש קבוצות בשש  עמדות המשחק השונות. בכל עמדה, על הקבוצות לפענח את הרמזים, לפתור את החידות, להרכיב פסיפס צבעוני ועוד. כך הרעיון היא למצוא את הפתרון תוך עמידה בזמן קצוב ודיוק שנמדדים על ידי חיישנים אינטראקטיביים, ומשלבים מסכי מגע קרני לייזר ועוד.

אורך הפעילות: כשעה ורבע
יפעל במהלך כל חופשת הקיץ. רשימת התאריכים המלאה באתר "המירוץ לפסיפס – פסיפס לוד".
מומלץ להזמין מקום ראש.
מתאים מגיל 8.
מחיר : 80 למבוגר, 60 לילד (כולל את הכניסה למוזיאון)
סטרומה 9, לוד ("מרכז הפסיפס לוד" בווייז).

החוויה האולימפית (צילום: הוועד האולימפי בישראל)
החוויה האולימפית (צילום: הוועד האולימפי בישראל)

החוויה האולימפית

הוועד האולימפי בישראל מציע מסע רב חושי בין רגעי השיא של המשחקים האולימפיים, הכולל סיור אינטראקטיבי מהנה בין 5 טבעות המציינות, כל אחת, מימד חוויתי בנושאי היסטוריה, ישראליות, עתיד ועוד.

המרכז של הוועד האולימפי מזמין את המבקרים - ילדים ומבוגרים כאחד - לשאוב השראה מן הרוח האולימפית, הנושאת ערכים של מצוינות, כוח רצון, התמדה ושאיפה מתמדת להגיע מהר יותר, גבוה יותר וחזק יותר. 

משך הביקור: 60 דקות.
מתאים מגיל 6.
מחיר כניסה: 44-52 שקלים.
בכור שיטרית 6, הדר יוסף, תל אביב

זזים במוזיאון תל אביב (צילום: דור קדמי)
זזים במוזיאון תל אביב (צילום: דור קדמי)

מזמינים אתכם לזוז: פעילות קיץ במוזיאון תל אביב

במוזיאון תל אביב פתחו את עונת הקיץ ומזמינים את הילדים (והמבוגרים כמובן) לנוע בין ה​יצירות והתערוכות שמוצגות בימים אלה במוזיאון, כמו כן ולהשתתף במגוון פעילויות סביב נושא תנועה. את תום עונת הקיץ יציינו במוזיאון בסוף אוגוסט עם הופעה חגיגית ומיוחדת של להקת הדג נחש, וביקור לילי במוזיאון.

בין אירועי קיץ של תנועה לכל המשפחה במוזיאון תל אביב: גאגא לילדים - שיעורי תנועה שמזיזים עם רננה רז, צ'יזבט בעקבות תמונה זזה, ​סדנאות ציור, פיסול, רישום והדפס, מעבדת אנימציה, ​סיור בלשי חוויתי במוזיאון וסיורים בתנועה ב​תערוכות​​"​מחר נמריא​"​, ​"​הרחק בבית​"​ ו"נעים מאד" במרכז החוויתי ל​כל ה​משפחה.

הכניסה למוזיאון ללא תשלום לילדים ונוער עד גיל 18.
לינק לכל הפעילויות והסדנאות בתשלום באתר המוזיאון.

תערוכת הדינוזאורים בחולון (צילום: ארטהאב, יח''צ)
תערוכת הדינוזאורים בחולון (צילום: ארטהאב, יח''צ)

תערוכת הדינוזאורים

היכל הטוטו חולון התמלא בעשרות דגמי דינוזאורים בגודל אמיתי (עד גובה של 12 מטרים). הדינוזאורים פרושים על שטח של 2000 מטרים ומציגים תקופות שונות בעולם הפרה היסטורי. זוהי תערוכה מיוחדת המכניסה את המבקרים לעולם קסום, יחד עם סימפוניה של צלילים, אורות וצבעים. בנוסף, במסגרת התערוכה הוקם מתחם מציאות מדומה VR ומתחם XBOX עם משחקי דינוזאורים, ברכות לגו גדולות, מתחם יצירה ומתחם חפירות ארכיאולוגיות בחולץ

פתוח עד 2 בספטמבר, בימים ראשון-חמישי ושבת - 10:00 עד 17:30, שישי - 10:00-15:00.
מתאים מגיל שנתיים.
מחיר: 89 שקלים.
היכל הטוטו חולון

תערוכת בלונים  (צילום: יח''צ)
תערוכת בלונים (צילום: יח''צ)

בלון סטורי

תערוכת ענק של בלונים ומייצגי אוויר נפתחה בימים אלה בנמל תל אביב. זהי תערוכה חוויתית עם מייצגי אוויר ומתנפחים מהגדולות בעולם, המשלבת חצי מיליון בלונים בשטח של 3000 מ"ר. ה"בלון סטורי" כוללת לא פחות מ-500,000 בלונים מחומרים מתכלים, שיבטיחו חוויה ויזואלית לכל המשפחה תוך התחשבות בכדור הארץ.

בתערוכה תוכלו לחוות עולמות שונים ומגוונים הבנויים מבלונים: ממתחם הג'ונגל הטרופי, הטיול למרגלות פסל החירות מניו-יורק ומגדל אייפל מפריז, הגיחה לגלקסיה לצד מעבורת חלל באורך 12 מטר, צלילה במנהרת עולם הים ומפגש מרהיב עם תמנון המצולות, ועוד.

פתוח עד 31 באוגוסט, בימים ראשון עד חמישי – 09:00-21:00, שישי - 09:00-16:00.
הכניסה תתקיים בסבבי כניסה בכל שעה עגולה
מתאים מגיל: שנתיים.
מחיר: מחיר מלא 129 שקלים.
האנגר 11 נמל תל אביב

קית הרינג  (צילום: יח''צ)
קית הרינג (צילום: יח''צ)

קית' הרינג

תערוכת קית׳ הרינג, כשכבר משכה עשרות אלפי מבקרים, מציגה את האוסף המקורי של האמן האמריקאי האגדי. התערוכה מציגה כ-200 יצירות מקוריות של אמן הפופ-ארט, שעדיין נחשב לאחד האמנים החשובים והמשפיעים של היסטוריית אומנות הרחוב והגרפיטי בעולם. מלבד ליצירות, תמצאו בתערוכה חדרי סלפי, בר משקאות בסגנון ניו-יורקי, מתחם שמדמה רכבת תחתית ועוד.

יהיה פתוח עד ה-2 בספטמבר, בימים ראשון-חמישי 10:00-19:00, שישי 10:00-15:00.
מתאים מגיל שנתיים.
מחיר: 149 שקלים, לפני הנחות.
השונית 2, מתחם ארנה הרצליה (BLACK BOX).