האי מאוריציוס הוא אחד היעדים האקזוטיים ביותר בעולם והפך לאחרונה לפופולרי בקרב הישראלים. האי שוכן על הר געש בדרום מערב האוקיינוס ההודי כ-900 ק"מ ממדגסקר ומשויך למדינות אפריקה.

נחשים, מפלי דם ושער לגיהינום: האטרקציות המפחידות בעולם
רכבות, קרחונים ושוקולד: כל מה שאתם חייבים לדעת על המדינה היפה בעולם

מזג האוויר על האי מייצג את אחד היעדים האקזוטיים המאפשרים חופשה קיצית במשך כל השנה. מזג האוויר במאוריציוס הוא טרופי עם טמפרטורות חמימות ומתונות בכל חודשי השנה. העונה החמה ביותר היא בחודשי החורף והאביב שלנו (אוקטובר עד יוני).

מלונות האזור מתאימים למבחר רחב של קהלי יעד, החל מזוגות המחפשים יעד אקזוטי לירח דבש ועד למשפחות וקבוצות שמחפשות להתנתק וליהנות מחוויית טבע עוצמתית במזג האוויר הטרופי של מאוריציוס, המשלב בין מנוחה ובטן גב בחופי תכלת המוקפים שוניות ואלמוגים, סיורי צלילה וטיולי שטח בעמקים ומפלים מרהיבים שנוצרו כתוצאה מהפעילות הגעשית. 

TROU AUX BICHES BEACHCOMBER GOLF RESRORT & SPA (צילום: יחצ)
TROU AUX BICHES BEACHCOMBER GOLF RESRORT & SPA (צילום: יחצ)

TROU AUX BICHES BEACHCOMBER GOLF RESRORT & SPA

המלון ממוקם על חוף שטוף השמש של מאוריציוס, בלב גן טרופי טבעי ושופע, עם שני קילומטרים של חוף חולי ולבן ולגונה בצבע טורקיז – כזה  שמספק את המיקום המושלם לשקיעות של מאוריציוס. אתר הנופש מציע סביבה אידילית לזוגות המחפשות יעד מושלם לירח דבש אך גם למשפחות המחפשות חוויה המשלבת בין מנוחה ובטן גב עם סיורים ואטרקציות המוצעים לאורך כל היום. 

המלון מציע למי שמעוניין חבילת הכל כלול, הכוללת שלוש ארוחות בכל שש המסעדות ברחבי המלון, אוכל ושתייה חופשית במהלך כל היום בכל עמדות המלון שבסמוך לבריכה (קרפים לילדים, גלידות, משקאות קרים, משקאות חריפים). המלון מכיל 27 וילות עם שניים או שלושה חדרי שינה, סוויטות בריכה מול ים טורקיז ונוף מרהיב ללגונה, בריכה חיצונית, שתי בריכות סגורות בחורף, חוף פרטי, מועדון ילדים, חינם לילדים בגילאי 3 עד 11, מעוצב במיוחד לקטנטנים עם מסעדה משלו, גינה פרטית ובריכת שחייה.

גישה חופשית לשני מגרשי גולף בני 18 גומות par 72: מועדון הגולף Paradis ו-Mont Choisy Le Golf. מגוון רחב של אטרקציות ספורט יבשתי ומימי בחינם. מרכז צלילה מצויד בסטנדרטים גבוהים של ציוד צלילה המופעל על ידי צוות מיומן מטעם המלון. 

https://www.beachcomber-hotels.com/en/hotel/trou-aux-biches-beachcomber

 

CANONNIER BEACHCOMBER GOLF RESORT & SPA  (צילום: יחצ)
CANONNIER BEACHCOMBER GOLF RESORT & SPA  (צילום: יחצ)

CANONNIER BEACHCOMBER GOLF RESORT & SPA 

אחד מאתרי הנופש המשפחתיים המובילים במאוריציוס השוכן בגן טרופי בן 17 דונם. המלון ניצב מעל קו החוף על חצי האי ההיסטורי ונוף המשתקף ממנו משלב בין הנופים יוצאי דופן של האיים הצפוניים והאוקיינוס ​​ההודי הנוצץ לבין גנים טרופיים שופעים, בריכות ונחלים. עדות לעברו ההיסטורי של האי הן חורבות של מגדלור ומבצר המשתלבים באופן אקלקטי עם עיצוב הטרופי של המלון. השילוב הוד העבר עם יופיו של הטבע ממשיך לתוך הספא, ששזור בענפי עץ הבניאן העתיק. 

המלון מציע למי שמעוניין חבילת הכל כלול, הכוללת 3 ארוחות בכל ששת המסעדות ברחבי המלון, אוכל ושתייה חופשית במהלך כל היום בכל עמדות המלון שבסמוך לבריכה (קרפים לילדים, גלידות, משקאות קרים, משקאות חריפים). כמו כן, מוצע אירוח ידידותי למשפחות הכולל בין היתר חדרי שינה למשפחות עם גינה פרטית וגם אופציה לדירות פרטיות עם 2 חדרי שינה ו-2 חדרי רחצה. 

המלון מציע ספא ייחודי רחב ידיים עם 6 חדרי עיסוי השוכנים בצל ענפי עץ בניאן בני 200 שנה. שלוש מסעדות ברחבי המלון, מועדון ילדים חינם המציע תכנית מקיפה של פעילויות המיועדת לילדים בגילאי 3 עד 11. 

https://www.beachcomber-hotels.com/en/hotel/canonnier-beachcomber

VICTORIA BEACHCOMBER RESORT & SPA  (צילום: יחצ)
VICTORIA BEACHCOMBER RESORT & SPA  (צילום: יחצ)

VICTORIA BEACHCOMBER RESORT & SPA 

אתר נופש מרווח לצד החוף הממוקם על החוף הצפון מערבי הפופולארי, בין מרכז התיירות של גראנד ביי ופורט לואיס, עיר הבירה. מלון ויקטוריה ביצ'קומבר ריזורט אנד ספא הוא אחד מאתרי הנופש המשפחתיים הפופולריים ביותר במאוריציוס. הוא מציע מגוון רחב של אטרקציות ספורט יבשתי ומימי בחינם, מרכז צלילה מצויד בסטנדרטים גבוהים של ציוד צלילה המופעל על ידי צוות מיומן מטעם המלון, וכן מסלול גולף בן 18 גומות הממוקם במרחק של 10 דקות מאתר הנופש.

בנוסף, מציע אתר הנופש שהות זוגית בקונספט חדש שמיועד אך ורק למבוגרים. מדובר ב-40 חדרים הפונים לאוקיינוס ​​הנפתחים אל הים, מסעדת "א לה קארט" המציעה נוף מדהים אל החוף המערבי של האי, בית הקפה המציע מגוון של משקאות וחטיפים בסביבה המגניבה ביותר של אתר הנופש ובריכה של 800 מ"ר. 

https://www.beachcomber-hotels.com/en/hotel/victoria-beachcomber

VICTORIA BEACHCOMBER RESORT & SPA  (צילום: יחצ)
VICTORIA BEACHCOMBER RESORT & SPA  (צילום: יחצ)

MAURICIA BEACHCOMBER RESORT & SPA

אתר הנופש והספא Mauricia Beachcomber הוא אחד מאתרי הנופש הפופולריים ביותר במאוריציוס. הוא נמצא במרחק הליכה מהכפר התוסס גראנד ביי, בו מבחר של מסעדות, ברים ומועדונים למי שמעוניין ליהנות מאווירת חיי הלילה שמציע האי. המלון הינו נעים, קוסמופוליטי ועם נוף מרהיב של המפרץ. המלון מספק לאורחים מבחר של מסעדות, ברים, דיסקוטקים ובוטיקים.

המלון מציע למי שמעוניין חבילת הכל כלול, הכוללת שלוש ארוחות בכל שלוש המסעדות הקיימות ברחבי המלון, אוכל ושתייה חופשית במהלך כל היום. במלון היצע חדרים החל חדרי אירוח לזוגות, סוויטות, לופטים ווילות פרטיות חלקם עם מרפסת ונוף לים וחלקם עם גינה פרטית, חלקם עם גינה ובריכה פרטית. 

כמו כן, המלון מציע לופטים מרווחים למשפחות עם מרפסת ונוף לים או ווילות פרטיות עם גינה ובריכה פרטית, בריכה חיצונית, 2 בריכות סגורות בחורף, חוף פרטי, מבחר של שלוש מסעדות ברחבי המלון, מועדון ילדים, מגוון רחב של פעילויות מים ויבשה בחינם, לרבות מרכז ספורט עם חמאם וסאונה, שלושה מגרשי טניס ומרכז צלילה. בנוסף יש גישה חופשית לשני מגרשי גולף בני 18 גומות par 72: מועדון הגולף Paradis ו-Mont Choisy Le Golf. 

https://www.beachcomber-hotels.com/en/hotel/mauricia-beachcomber

MAURICIA BEACHCOMBER RESORT & SPA (צילום: יחצ)
MAURICIA BEACHCOMBER RESORT & SPA (צילום: יחצ)