חופשה במלון היא תמיד דבר מענג, אך בימים אלה של חוסר וודאות היא ממש הכרחית כדי לנקות את המוח ממחשבות ולחצים. והנה ממש בימים אלה נפתח בטבריה מלון בוטיק קטן וקסלוסיבי, שמציע אווירה אינטימית מפנקת ומפלט נעים בטבע ולצד האטרקציות של אזור הצפון. 

מלון הבוטיק UG BOUTIQE הוא למעשה מתחם נופש שיושב בלב האזור ההיסטורי של העיר טבריה, פסיעות מהכנרת ובסמוך לאתרי תיירות רבים. מקור השם UG מגיע מתוך המשפט "United for Good" (מאוחדים לטוב), מתוך אמונה שרק אחדות ומחויבות לרווחת המין האנושי נחייה בהרמוניה.

UG BOUTIQUE (צילום: צפנת רווח)
UG BOUTIQUE (צילום: צפנת רווח)

את המתחם הקימו זוג היזמים אורן וצפנת רווח, שזיהו את הפוטנציאל הטמון במיקום ובמבנה העתיק. אורן, שגדל בטבריה, החליט להשקיע בעידוד התיירות ולבנות מתחם ייחודי מסוגו בו יוכלו המבקרים לתרום ולתרום לו. 

כחלק מחוויית האירוח, כבר בכניסה למתחם תפגשו במסרים של אחווה והעצמה. למלון יש חצר מרווחת ושש סוויטות המתאימות לזוגות, למשפחות ולארגונים. סוויטות מגיעות עם מרפסת או גינה ומתאימות ל-3-6 אורחים. החדרים עוצבו על פי תורת הבריאות וה-WELLNESS שהנחיל הרמב"ם. העיצוב במקום קלאסי, ומשלב בין ישן לחדש. בחדרים יש גם מטבחון מצויד במכונת אספרסו , נשנושים בריאים, פינת אוכל וסלון מעוצב. המצעים, למפונקים ביננו, הם מכותנה טבעית. חוץ מזה, בחצר המשותפת הגדולה של המתחם יש פינות שכשוך, מטבח חיצוני, שולחן אבירים, פינות סתלבט ואזור קומזיץ.

סוויטה ב-UG BOUTIQUE (צילום: צפנת רווח)
סוויטה ב-UG BOUTIQUE (צילום: צפנת רווח)

כחלק מהקונספט של המלון ובמטרה לקדם את התיירות המקומית, ב-UG מקפידים גם על שיתופי פעולה מקמיים, כך שהאורחים במלון יכולים לסגור כחלק מהחוויה גם סדנאות, הרצאות, ארוחות שף ושיעורים שונים החל מיוגה ותזונה ועד לרפואת הרמב"ם ולכתיבה יוצרת.

מחירים: החל מ-1,500 שקלים ללילה.