להתאהב בירושלים

לקראת ט"ו באב מציע מגדל דוד מוזיאון ירושלים החדש סיור בעקבות האוהבים הירושלמים הגדולים. במהלכו תבקרו באזור מרכז העיר, בחצר סרגיי וברחוב הנביאים, ותכירו דמויות ששאבו מירושלים השראה ונפלו שבי בקסמה. כמו גם את סיפורם של מאיר פיינשטיין ורחל קרמר, הנסיך סרגיי והנסיכה ייליזבטה, איתמר בן אב"י ולאה אבושדיד, אנה ואלברט טיכו ואחרים. הסיור כולל כוס יין ושוקולד.

מתי: 1.8 בשעות 21:00-19:00, 2.8 בשעות 19:00 – 21:00.
מחיר: 90 שקלים.
פרטים נוספים באתר המוזיאון

סיור להתאהב בירושלים (צילום: יח''צ)
סיור להתאהב בירושלים (צילום: יח''צ)

לילות אהבה בנאות קדומים

פארק נאות קדומים שבחבל מודיעין מזמין את האוהבים לצאת יד ביד לאור ירח מלא ולחגוג אהבה. בין שבילי הפארק תוכלו לשמוע על סיפורי אהבה מהמקורות, להאזין לנגנית נבל, לצפות במופעי המוזיקה של אנסמבל דרור, לטעום בירות בוטיק מהחבית ואוכל במתחם בריכת השקמים ועוד.   

ימים רביעי וחמישי 2-3 באוגוסט
פתיחת שערים 19:30. תחילת המופע: 21:30  
מחיר כרטיס: 95 שקלים
לפרטים ומידע נוסף מוזמנים להיכנס לדף האירוע באתר נאות קדומים

נאות קדומים (צילום: יח''צ)
נאות קדומים (צילום: יח''צ)

אקסטרים זוגי

לכבוד  ט״ו באב LAKE TLV לובש אווירת חג ומציע פעילות זוגית ספורטיבית מסביב לאגם בשקיעה. בין הפעילויות: גלישת לילה מיוחדת לט"ו באב הכוללת שעורכת כשעה בליווי קוקטייל, במחיר של 250 שקלים לזוג.

וויקבורד וסקי מים בכבלים הינה פעילות שמתאימה לכל אחת ואחד. אין צורך בניסיון מוקדם, רק לדעת לשחות. המדריכים המקצועיים באגם ידריכו אתכם כיצד לגלוש ויתנו לכם את התחושה שאתם הולכים על המים.

בתוקף ב-1.8.2023 החל מהשעה 19:00 פתוח עד השעה 21:00.
יש לתאם מראש את ההגעה: 077-6670069.
פארק מנחם בגין דרום, בירנית 16 ת"א

LAKE TLV (צילום: יח''צ)
LAKE TLV (צילום: יח''צ)

אהבה עברית בתל אביב 

לכבוד ט"ו באב עיריית תל אביב-יפו יזמה מספר אירועי רומנטיים כמו: "ט"ו בהב" - אירוע הכרויות לפנויים ולפנויות עם כלביהם. האירוע מיועד לרווקים ורווקות (45-25), במרכז הקהילתי תל ברוך והוא יכלול פינות ישיבה ופינות רביצה בלבן עם ליווי מוזיקלי, התייעצות עם המאלף שיר אשל ועם הווטרינרית דליה רוזנבאום, הרצאה של המאלפת דנה רוזנברג על מערכות יחסים חדשות מנקודת המבט של הכלב, עמדת "קח-הב" - קח ותן להחלפת אביזרים, הפתעות ופינוקים להולכים על ארבע, סדנת יצירה מיוחדת, מתנות, פינת צילום, עמדת הרשמה לדיגידוג ועוד.

כמו כן, הופעה של פבלו רוזנברג, פסטיבל "ויטאלב" בפלורנטין, מסיבת בריכה ופעילויות ספורט בסגנון אהבה וסיורים של סיפורי אהבה נסתרים בין הסמטאות הקסומות של נווה צדק.

האירועים יתקיימו בתאריכים 1-5 באוגוסט ברחבי תל אביב.
לפרטים מלאים והרשמה לאירועים: https://bit.ly/3KjXBxk

מסיבת בריכה לכבוד ט''ו באב בבריכת גורדון  (צילום: אילן ספירא)
מסיבת בריכה לכבוד ט''ו באב בבריכת גורדון (צילום: אילן ספירא)

ט"ו באהבה בטיילת אולגה
תושבי חדרה והאזור מוזמנים לציין את ט"ו באב בטיילת החוף החדשה. ביום רביעי ה-2.8.23, החל מהשעה 19:00 ועד ל-23:00, ייערך בטיילת חוף אולגה אירוע שקיעה מיוחד לרגל ט"ו באב. 
לכבוד האירוע טיילת החוף תעוצב ברוח החג ותכלול מגוון מתחמים מפנקים צבועים לבן: מתחם מעסים, שדרת אמנים, מתחם מיסטיקה, פינות ישיבה, דוכני מזון וקינוחים וברים של בירות ויין, עמדות צילום מעוצבות, במה מרכזית הכוללת עם שירי אהבה ורוק ישראלי. המופע המרכזי יהיה של להקת "שליחי הבלוז" ברפרטואר שירי אהבה לועזיים מכל הזמנים.
הכניסה חופשית.

טיילת החוף בחדרה (צילום: יח''צ)
טיילת החוף בחדרה (צילום: יח''צ)

אתנחתא זוגית בפארק הירדן

השביל הנגיש של פארק הירדן מושלם לזוגות אוהבים שמחפשים פינות חמד לאורך הנחל.
הפארק, המשתרע על פני כאלף דונם, משלב מגוון אתרים ומתקני נופש ובהם מסלולי סיור מסומנים, אתר טחנות קמח עתיקות ובו אמות מים ובריכות, האתר הארכיאולוגי של בית צידה, שיט בקייאקים ובאבובים, מדשאות, שולחנות פיקניק, פינות חמד לאורך פלגי הירדן, ברזיות מים, מתקני שעשועים לילדים, מזנונים ושירותים ציבוריים. (הכניסה כרוכה בתשלום)

פארק הירדן, כשני קילומטרים מצפון לחופי הכנרת.
הפארק פתוח 24 שעות ביממה ברוב ימות השנה.

פארק הירדן (צילום: מיטל שרעבי)
פארק הירדן (צילום: מיטל שרעבי)

??