ממש בימים אלה מסעדת West Side במלון רויאל ביץ' בתל אביב חוגגת עשור - ועבורנו זאת הזדמנות פז לקפוץ אל טיילת תל אביב ולהירגע עם דרינק בחום הלוהט של הקיץ. מסעדת ווסט סייד, שמוביל השף עומרי כהן, ביססה את עצמה בעשור האחרון כפנינה קולינרית עבור שומרי הכשרות (אך לא רק). וכעת, לרגל החגיגות, המסעדה מציעה ארוחת טעימות המורכבת מ-12 מנות שף שמאפיינות את השינויים שעבר התפריט שלהה לאורך השנים. 

קרם תירס, מסעדת ווסט סייד (צילום: אנטולי מיכאלו)
קרם תירס, מסעדת ווסט סייד (צילום: אנטולי מיכאלו)

הארוחה, בעלות של 400 שקלים לאדם, כוללת כמה ממנות הדגל של המסעדה הסוקרות את התפריטים שהוגשו בה לאורך העשור. בין המנות: בריוש סנדוויץ' טוניסאי עם קרם חלמונים, לימון כבוש, גספצ'ו סלט ירקות; סמבוסק חומוס על ויניגרט שיפקה ועלי טעם;  חציל על פחמים - חציל שחור, קרם עגבניות, עלי שיסו; פורל על פחמים עם דלעת, קרם צ'ירשי, ציר דלעת ואריסה, זיתי טאסוס; נתח קצבים עם בצל צלוי, צ'יפס ארטישוק ירושלמי, רוטב יין וציר בקר.

West Side ממוקמת במלון רויאל ביץ', ממש על טיילת הרברט סמואל. למסעדה יש מטבח המתבסס על אזור הים תיכון, והקפדה יתרה של השף על שילוב בין מסורת, מקומיות, שורשים וכבוד לאדמה ולטבע. 

נתח קצבים, מסעדת ווסט סייד (צילום:  אנטולי מיכאלו)
נתח קצבים, מסעדת ווסט סייד (צילום: אנטולי מיכאלו)

 "כשפתחתנו את המסעדה לפני 10 שנים, היינו מסעדת השף הכשרה הראשונה בתל אביב, אנחנו מציגים את המטבח הכשר בשפע יצירתיות, מתוך כבוד רב למסורת ולחומר הגלם המקומי, אבל קהל הלקוחות הקבוע שלנו הוא מעורב, גם אלה שלא בהכרח מקפידים על כשרות חוזרים אלינו פעם אחר פעם.  כך אני מבטא את הגוון הייחודי לי גם במטבח ובטעמים וגם באווירה המיוחדת שיש במסעדה. האורחים שלנו אוהבים ומעריכים את זה ועל כך אני גאה מאוד", אומר שף עומרי כהן.  

לפרטים והזמנות: 03-7405054.