נורוויג'ן קרוז ליין קיבלה היום את Norwegian Viva, האונייה החדשה ביותר בצי המונה כעת 19 אוניות והאונייה השנייה במחלקת Prima המהפכנית, במספנת פינקנטיירי המפורסמת במרגרה, איטליה. אירוע ציון הדרך מסמן את הגעתה של האונייה השנייה מתוך שש במחלקת Prima Class שאמורה לצאת לדרך במהלך 2028.  

לאחר השקת Norwegian Prima עטורת הפרסים בשנת 2022, Norwegian Viva תמשיך להעלות את רף השייט. הסלוגן של האונייה "Live it Up" מגלם את חוויית האורח המשופרת ואת המאפיין על הסיפון של מחלקה חלוצית זו, כולל היצע מוגבה, עיצובים מרווחים יותר, פעילויות מרגשות על הסיפון כגון מסלול המירוצים Viva Speedway בן שלוש הקומות, וקונספטים חדשים לסעודה, ובראשם Indulge Food Hall - שוק אוכל באוויר הפתוח הכולל 11 מסעדות ייחודיות.

"אוניות מהממות כמו Prima Class בשיתוף פעולה עם מספנה מדהימה כמו פינקנטיירי", אמר דיוויד הררה, נשיא נורוויג'ן קרוז ליין. "מהווה אבן דרך חשובה עבור Norwegian Viva, ואנו נרגשים מאוד להפיח חיים באונייה מרהיבה זו כאשר אנו מקדמים בברכה אורחים על הסיפון בשבוע הבא".

בעוד שהספינה מתגאה ברבים מנקודות השיא המרכזיות בפרימה קלאס, ייחודי לNorwegian Viva הוא הופעת הבכורה בים של ההפקה המועמדת לפרס טוני, "Beetlejuice", שבה האורחים יכולים "לחיות את זה" עם המתים במהלך עיבוד מוזיקלי לסרטו של טים ברטון משנת 1988 באותו שם.  תוכניות בידור נוספות בערב כוללות את Press Your Luck Live - חוויית שעשועון סוחפת שנשלפה היישר ממסך הטלוויזיה, ומציעה לצופים הזדמנות להשתתף במשחק הקלאסי ולזכות בפרסים.

עם אורך של 294 מטר, 143,535 טון ברוטו ועם קיבולת של 3,100 אורחים, Norwegian Viva כוללת גם את The Concourse, גן פסלים חיצוני בשדרת אושן, הטיילת העוטפת את האורחים קרוב יותר מאי פעם למים. האזור, שעוצב מחדש עבור Norwegian Viva, יכלול עבודות של שישה אמנים שהוצגו באוניות קודמות של Norwegian Cruise Line הולדינגס בע"מ: קווין בוקס, ג'ונתן פרינס, אריק לוי, ריצ'רד הדסון, סופי אליזבת תומפסון ופבלו אצ'וגארי.

תוספת אמנותית חדשה תיכלל בבר מטרופוליטן, בר הקוקטיילים בר הקיימא האקסקלוסיבי של האונייה, "לכל כנף יש בטנה כסופה", יצירת אמנות אינטראקטיבית באורך 16 מטרים שעוצבה באופן בלעדי עבור Norwegian Viva של האמן הדיגיטלי הבריטי העכשווי דומיניק האריס.

"Norwegian Viva היא עדות לשותפות הנפלאה שלנו עם נורוויג'ן קרוז ליין", אמר פייררוברטו פולג'ירו מנכ"ל חטיבת ספינות הסוחר של פינקנטיירי. "אנו גאים למלא תפקיד בפרימה קלאס החדשנית ומצפים להמשיך את השותפות שלנו בשנים הבאות עם ארבע אוניות פרימה קלאס הבאות".

לאחר הפלגת הבכורה של הספינה ב-10 באוגוסט 2023, Norwegian Viva תפליג בסדרה של מסלולי הפלגות בים התיכון ובאיי יוון, לפני טקס ההטבלה הרשמי שלה במיאמי ב-28 בנובמבר 2023. לואיס פונסי, האמן זוכה פרס הגראמי הלטיני והסנדק של Norwegian Viva, ישתתף בחגיגה כדי לתת שם רשמי לספינה ויצטרף אליה מלכת הפופ הלטיני, פאולינה רוביו; חבר הקאסט של "סאטרדיי נייט לייב" ויליד מיאמי, מרצ'לו הרננדז; והזמר פדרו קאפו.

הספינה תעגון בסן חואן, פורטו ריקו לעונה של הפלגות לקריביים מדצמבר 2023 עד מרץ 2024 עם שיחות לטורטולה, איי הבתולה הבריטיים; סנט ג'ונס, אנטיגואה; ברידג'טאון, ברבדוס; קסטריז, סנט לוסיה; פיליפסבורג, סנט מארטן; וסנט תומאס, איי הבתולה של ארצות הברית.