בני הזוג נתניהו לקחו אתנחתא מענייני המדינה הסוערים ויצאו לחופשה בת שלושה ימים במושב נווה אטיב שבצפון הגולן. זאת לא פעם ראשונה שבני הזוג בוחרים לנפוש דווקא בגולן, כשהפעם הם הלכו על מקום יחסית מפתיע שלא הרבה ישראלים מכירים.

מושב נווה אטיב, השוכן ברמת הגולן הציורית, הוא יישוב מקסים המציע חוויה ייחודית ושלווה. מוקף בנופים עוצרי נשימה, מושב זה ידוע בירוק השופע, שבילי הטבע המרתקים והנופים המדהימים של החרמון. המבקרים באזור יכולים לחקור את ההיסטוריה העשירה של המקום. עם מקומות האירוח הנעימים שלו והאטרקציות הרבות, מושב נווה אטיב מספק מפלט אידילי מהמולת חיי העיר, מה שהופך אותו ליעד מושלם עבור חובבי טבע ומחפשי שלווה.

איפה ישנים? אם תשאלו את הזוג נתניהו אז במלון פנדה

למי שמחפש משהו פנסי, ובני הזוג נתניהו בהחלט מחפשים, בנווה אטיב נמצא מלון פנדה ריזורט אנד ספא. המלון שכולל 44 קוטג'ים מעץ, מציע נווה מדבר אמיתי של רוגע ויוקרה בלב רמת הגולן. זהו מלון אהוב מאוד על מפורסמים וצלמי אינסטגרם חובבים. 

למלון יש בקתות עץ משולשות, בריכה יפהפיה וספא יוקרתי עם מתקני הספא ברמה גבוהה, בהם ג'קוזי, סאונות וחדרי אדים, המספקים את חווית הרפיה האולטימטיבית. בנוסף לספא שלו, מלון Panda Resort & Spa מתגאה במסעדת גורמה המציעה מנות מהמטבח הבינלאומי והמקומי.

כמה זה עולה אתם שואלים? כ-6,000 שקלים לבקתת דלוקס זוגית ועד 18,000 לסוויטת דופלקס גרדן פרימיום.

עין חרמון (צילום: עמרי מסיקה, באדיבות תיירות גולן)
עין חרמון (צילום: עמרי מסיקה, באדיבות תיירות גולן)

מה עושים באזור?

עין חרמון - בריכה מלבנית עם נוף אל החרמון, נווה אטיב ועין קיניה. זהו מעיין טבעי המציע מפלט מרענן ושליו. מוקף בצמחייה עבותה ובנופים עוצרי נשימה, עין חרמון מהווה פנינה נסתרת לחובבי הטבע ולמחפשי השלווה. המים הצלולים של המעיין יוצרים אווירה שלווה, המזמינה את המבקרים לטבול ולהתקרר בחיבוק המחדש שלו. האזור המקיף את עין חרמון מושלם גם לפיקניקים וטיולים נינוחים, עם אזורים מוצלים ושבילים מטופחים. האווירה השלווה והקולות המרגיעים של הטבע הופכים אותו למקום אידיאלי למנוחה ולהירגעות. בין אם אתם מחפשים לברוח מהחום, ליהנות מיום שליו מוקף ביופי טבעי, או פשוט להתחבר לטבע, עין חרמון היא יעד חובה ברמת הגולן.

אתר החרמון עם שפע פעילויות קיץ - אתר החרמון בקיץ מקבל מראה חדש ולא פחות מרשים. האתר, הממוקם ברמת הגולן הנופית במרחק קצר מנווה אטיב, מציע מגוון פעילויות חוצות גילים, כולל טיולי הליכה, רכיבה על אופניים ועוד. האתר מנוקד בפריחה עונתיצ, מספק צל והפוגה קרירה. הנופים עוצרי הנשימה של ההרים והעמקים שמסביב מוסיפים לקסם של אתר החרמון. עם הטמפרטורות הנעימות ושפע הזדמנויות הבילוי שלו, זהו יעד פופולרי למשפחות, לחובבי טבע ולחובבי הרפתקאות במהלך חודשי הקיץ. 

עגלת קפה קטיפונה בתוך קטיף עצמי נווה אטיב - עגלת הקפה, שנמצאת בלב הקטיף, היא תוספת מענגת לקהילה המקסימה. בעגלה מגישים קפה טרי, מאפים, כריכים ובגדול כל מה שאתם מחפשים תחת ההגדרה של אוכל בריא. העגלה מוצבת בתוך הסביבה הטבעית היפה, מה שמספקת מקום מושלם למקומיים ולמבקרים ליהנות מכוס קפה תוך כדי כניסת האווירה השלווה. עם דגש על איכות וקיימות.