על רקע העלייה בשייט הקרוזים, ופתיחת ההרשמה לשייט בקרוזים בחורף 2024-2025, התקיים היום (רביעי) סיור מנכ"לים בטרמינל הנוסעים בנמל אשדוד, בשיתוף פעולה של משרד התיירות, נמל אשדוד ורשות האוכלוסין.

בסיור המיוחד השתתפו המנכ"לים של נמל אשדוד - אלי בר יוסף, רשות האוכלוסין וההגירה – אייל סיסו ומשרד התיירות – דני שחר. המנכ"לים סיירו בטרמינל, בחנו את הליך ביקורת הגבולות ואת קליטת הנוסעים ואת השירותים הניתנים לתיירים באוניות הנוסעים והחבילות התיירותיות שניתנות לתיירים.

"הליך ביקורת הגבולות הוא למעשה המפגש הראשון של הנוסע עם רשויות המדינה, ואנו משקיעים משאבים רבים לשיפור ההליך והשירות ופועלים לאזן בין שירות טוב, מהיר וקבלת פנים ראויה למבקר בישראל לבין שמירה על גבולות המדינה וצמום כניסת גורמים עויינים, או שוהים בלתי חוקיים", ציין סיסו. בר יוסף ציין עוד כי ענף הקרוזים הוא תחום צמיחה חשוב לנמל והשנה מסתמנת עלייה משמעותית בכמות התיירים.

סיור המנכ''לים בנמל אשדוד (צילום: פבל טולצ'ינסקי)
סיור המנכ''לים בנמל אשדוד (צילום: פבל טולצ'ינסקי)

בתוך כך, MSC Cruises הודיעה, כאמור, על פתיחת ההרשמה לעונת חורף 2025-2024 והכריזה על יותר מ-150 הפלגות חדשות עם מסלולים מבוקשים ומגוונים מסביב לעולם. חלק מההפלגות האטרקטיביות ביותר הן לצפון אמריקה ולאיים הקאריביים והן כוללות 11-3 לילות. לאזור האמירויות מציעה החברה הפלגות לשבעה לילות, שמשלבות בין מסורת וחדשנות.

באזור הים התיכון וליעדים המבוקשים של אירופה קיימות הפלגות של שבעה לילות. לאזור צפון אירופה הפלגות של 21-7 לילות, לחופי הטורקיז של דרום הקאריביים להפלגה הנמשכת 7 לילות ולבסוף הפלגה לים האדום ולמורשת העתיקה של מצרים.

MSC World Europa (צילום: MSC Cruises)
MSC World Europa (צילום: MSC Cruises)