בעוד חודשיים עתיד להיפתח בתל אביב The George - מרחב אירוח ולייפסטייל מבית אלקו הוספיטליטי. המתחם החדש, שייפתח את שעריו באוקטובר הקרוב, יכלול שבע חוויות אורבניות המיועדות למקומיים ומבקרים באזור רטשילד בתל אביב.

המרחב שהוקם ברחוב טל ישראל יכלול מלון עם 170 חדרים, מתוכם 40 סוויטות שתוכננו לשהייה ממושכת. גודל המלון כ-14 אלף מ"ר. מלבד המלון, ה"ג'ורג'" יציע מועדון חברים, 4 חוויות קולינריות, חלל אירועים, חללי עבודה, בריכה, ספא, מכון כושר ומתחמי בילוי. כמו גן, בג׳ורג׳ יוצב אוסף אמנות ישראלית ייחודי, שנאצר בשיתוף גלריה גורדון.

חדר ב-The George Tel Aviv  (צילום: עמית גירון)
חדר ב-The George Tel Aviv (צילום: עמית גירון)

את הקולינריה במקום מוביל השף ברק אהרוני עם מסעדת "פרדס" שתגיש מנות מסורתיות בביצוע עכשווי. בקומת הכניסה למלון תוקם קפיטריה ומעדניה של משק עפאים. באזור ה- Loft יוגשו ארוחות בוקר, צהרים וערב, לצד תפריט קוקטיילים ואלכוהול. לצד הבריכה תוכלו למצוא בר בריאות.

ג׳ורג׳ תל אביב הוא מיזם של אלקו הוספיטליטי, חברה בת של חברת האחזקות אלקו. את הפרויקט מוביל מיכאל חי, שותף מנהל של אלקו הוספיטליטי. את תכנון הבניין הוביל משרד האדריכלים MYS, יסקי-מור-סיון אדריכלים, והוא עוצב על ידי הסטודיו של המעצב הבינלאומי לזארו רוזה ויולן.

LOBBY & STREET (צילום: הדמייה TERRAZA)
LOBBY & STREET (צילום: הדמייה TERRAZA)

המתחם מתמקד למעשה בשבע חוויות אורבניות של חיי היומיום - Live, Work, Meet, Celebrate, Dine, Stay and Relax) - והוא עתיד לשרת אנשי עסקים מקומיים, בליינים ותיירים מהארץ ומחו"ל. כפועל יוצא מזה הוא יאפשר מפגשים חברתיים ואירועים עסקיים במגוון גדלים, ביניהם חדרי ישיבות, חללי עבודה, קומת וולנס עם ספא עם חדרי טיפולים וסאונה יבשה ורטובה, בריכה ומכון כושר מאובזר עם אימונים מקצועיים של סטודיו Boost וכן חללים לאירועים עסקיים או פרטיים.

רחוב טל ישראל 5, תל אביב.
טלפון: 03-3104400